Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Grindheim skadet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grindheim skadet?

Grindheim fikk seg en smell i foten i landskampen i går. Noen som har noe info om skaden og om den kan sette han utenfor spill i søndagens kamp mot Odd?

Re: Grindheim skadet?

Hørte på radion istad at han og Iversen mest antagelig ikke blir klar for søndagens eliteserie runde. Så det kan bety en Fellah fra start for VIF?

Comment

Tipper Petter er så "feig" å setter holm og jalland på midten, istedenfor fellah... Selv om jeg ønsker Fellah skal spille!
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Han skal jo liksom være den som satser på unge spillere, så om han ikke gjør det mister han min respekt. For sa han ikke at han skulle satse på dem før sesongen?

Comment

Jalland, holm og fellah er jo totalt forskjellige spillere.

Både Jalland og Holm er mer defensivt orienterte midtbanespillere. De er gode til å vinne ballen og løpe opp motstandere, og å demme opp foran midtstopperne. Fellah er en mer offensiv type.

Comment

Jalland - defensivt orientert?

Vil kalle Thomas for den defensive, Grindheim og Jalland som de allsidige og Fellah som den klart rene offensive.

Comment

Jalland er definitvt mer allsidig enn Thomas, men det tror jeg først og fremst har noe med ferdigheter å gjøre. Det er litt lettere å se offensiv ut når du klarer å legge gode pasninger.

Men å kreve at Fellah automatisk skal inn for Grindheim fordi han er ung synes jeg blir dumt.

Comment

Greier vi oss ikke uten Grindheim i mot svake Odd på hjemmebane, så har vi vel vel neppe noe å gjøre i toppen, så uansett hvem som spiller,så forventer jeg seier..

Men spiller ikke Grindheim,så ser jeg gjerne at Fellah får sjansen på midten i en hel kamp..

ToyS

Klar for kamp igjen, lenge siden nå

Comment

Sitat: Den tor, 07 juni 2007 16:58 skrev skog:

> Jalland er definitvt mer allsidig enn Thomas, men det tror jeg først og fremst har noe med ferdigheter å gjøre. Det er litt lettere å se offensiv ut når du klarer å legge gode pasninger.

>

> Men å kreve at Fellah automatisk skal inn for Grindheim fordi han er ung synes jeg blir dumt.

Ikke fordi han er ung, men fordi han er GOD!

Comment

> Ikke fordi han er ung, men fordi han er GOD!

Åja, har han vært bra på trening i det siste?

Comment

I følge vif-fotball.no så er Grindheim klar.
                      in Absinthia

Comment

Full stall å velge i, så her er det bare å overkjøre Odd etter alle kunstens regler..

Jeg blir MEGET skuffet hvis vi ikke vinner med mer enn to mål i dag..

Comment

Working...
                        X