Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kan bli satt tak på antall utlendinger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan bli satt tak på antall utlendinger

http://www.dagsavisen.no/sport/article294733.ece

Hareide som mener det kan være smart!

Heldighvis ligger vi vel godt ann der
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Re: Kan bli satt tak på antall utlendinger

Jeg mener nå fotballspillere er fotballspillere, uansett hvor i verden de skulle komme fra. Landslag er bare fjas uten kontuinitet uansett.

-Filla, (som koser seg mer med Champions League enn VM-finaler).
    aka Didriksen. :rolleyes:

Comment

Håper ikke vi for engelske tilstander i Tippeligaen, hvor det er en engelsk spiller i startellveren noen ganger. Se på Chelsea/Arsenal f.eks.

Et tak ville vært fint, for å slippe frem talentene.

Må si at jeg gleder meg til Wm-finalene
      Tramp, Tramp, Tramp på en fugl!

Comment

Sitat: Den lør, 09 juni 2007 10:25 skrev shangri_la:

> Håper ikke vi for engelske tilstander i Tippeligaen, hvor det er en engelsk spiller i startellveren noen ganger. Se på Chelsea/Arsenal f.eks.

>

> Et tak ville vært fint, for å slippe frem talentene.

>

> Må si at jeg gleder meg til Wm-finalene

------------------------------

Mister noe av tilhørigheten når du ser laget ditt og sliter med å uttale navnene på alle sammen

Selv om eksempelet ditt er dårlig i og med at Chelsea bruker veldig mange engelskmenn.. noe godt er det i den klubben og!
        Fristilt!

Comment

Skulle ønske jeg levde på den tiden da slakter`n, snekker`n, pottemaker`n(jess, han var med!) polisen og tjuven jobbet i uka og spillte ball i helgen.

Festet med gutta i gata og gikk på trening selv om beinet verket og kona kjeftet.

Er nok litt for konservativ, men jeg mener at det er god stemning at så mange som mulig kommer fra byen de spiller for.

Er liksom litt av sjarmen det, som man sier på tur i skogen om vinteren.

Kan noen som levde på denne tiden bekrefte eller avkrefte at det var mer gøy å se på ballspill i gamledager*.

* les 50-60- og 70-tallet

Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Sitat: Den lør, 09 juni 2007 13:20 skrev stigo22:

>>

> Selv om eksempelet ditt er dårlig i og med at Chelsea bruker veldig mange engelskmenn.. noe godt er det i den klubben og!

__

Veldig mange er det ikke synes jeg. Joe Cole, Frank Lampard, John Terry, Ashley Cole og Wayne Bridge var vel de eneste engelske i troppen i år, og det er vel sjelden at alle disse 5 spiller samtidig.

Comment

Arsenal stilte til start mot PSV uten en eneste med britisk pass i troppen... DET er gærent altså!

5 utlendinger per tropp. Den sjette utlendingen koster 100 000kr, den andre 130 000kr. "Bøtene" bør gå til et talentutviklingsfond/-arbeid. Om utlendingen er fra Turkmenistan eller Sverige er revnende likegyldig. Spillere med 3 år i Norge teller som norske (Arason feks).
              Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
              [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den lør, 09 juni 2007 15:23 skrev Bent:

> Sitat: Den lør, 09 juni 2007 13:20 skrev stigo22:

>

> >>

> > Selv om eksempelet ditt er dårlig i og med at Chelsea bruker veldig mange engelskmenn.. noe godt er det i den klubben og!

>

> __

>

> Veldig mange er det ikke synes jeg. Joe Cole, Frank Lampard, John Terry, Ashley Cole og Wayne Bridge var vel de eneste engelske i troppen i år, og det er vel sjelden at alle disse 5 spiller samtidig.

>

>

Du glemte Shaun Wright Phillips, pluss noen ungdommer som f.eks Scott Sinclair..

Og Glen Johnson, men han var vel bortlånt... Bare sånn for å ha det på det rene

Comment

Johnsen kommer aldri mer til å spille for Chelsea. Chelsea er blant de verste i England.

Hovedpoenget er vel i alle fall at Enga er "best" i Norge på å bruke norske spillere. Skulle vel egentlig heller ønske vi var best i å spille fotball. Hvis prisen var at Levan var blitt til en stjernespiller, OJ regjerte på midtbanen og Piroja hadde herjet i vprt forsvar i flere år skulle jeg ikke klaget...

Comment

Working...
                  X