Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

En mening om Negativomtale

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En mening om Negativomtale

Hvorfor bruke masse energi på å irritere seg over folk som ikke liker enga eller som har andre meninger en oss??

Det er bare å respektere andres syn på verden og på klubben vår.

MEN jeg synes også man bør se på sakene fra deres syn. Ja noen hater klubben (usakelige utspill) mens andre faktisk har en nøytral mening, men ofte kommer dette fra et sted og ikke tas fra løse luften.

Byvankere og alkohol hos noen enga spillere kan man vel ikke se bort i fra. Om det er riktig eller galt å ikke gå på byen osv er en annen diskusjon men noen mener at det er null alkohol som toppidrettsutøver. Jeg har også observert opp gjennom tiden (senest sist sommer) personer fra laget på byen. Ingen jeg har sett var fulle men drakk øl (kan ha vært alkoholfri osv). Uansett hvordan type øl men så lenge det ikke kommer frem så kan det sende ut dårlige signaler. Det har også blitt sagt her inne at man har sett meget berusede spillere.

Så om Reka er flopp eller ikke.

Det er nå sånn at treneren står til ansvar for det spillet som spilles både i gode og onde dager (spes. i onde). Når da spillere, trenere og styr og stell sier vi skal være en av kandidatene til gull forventes det mer av laget en 0-0 mot nedrykks kandidat Odd. Da kan det være grunnlag på å dømme Rekdal som rundens flopp så klart.

Vil understreke at jeg ikke har disse meningene selv men jeg forstår absolutt de som har det. Det er deilig at folk har en mening om klubben vår, og det er deilig å bli hatet.

Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Re: En mening om Negativomtale

seriøst, etter 1 (!!!) serieomgang er det der bare tull.

Hvem vet, kanskje Odd viser seg å være årets Start.

Lite sannsynlig, men man vet aldi.

Enig i at man skal kunne takle kritikk, men den skal da være berettiget.
    Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

Re: En mening om Negativomtale

Ja det er nok seriøst selv etter 1 serieomgang, det er derfor han sier RUNDENS flopp og ikke seriens flopp e.l.

Ja Odd kan kanskje være årets Start men inntill det motsatte er bevist så er de nedrykkskandidater det samme som at vi er en av Gull favorittene. Kan tenkes vi blir årest RBK også, hvem vet??
      Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Working...
      X