Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

er sigurd rushfeldt rett mann for oss..?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• er sigurd rushfeldt rett mann for oss..?

vi trenger en målscorer og er sigurd den rette mannen..?

lurer på hvor mange som synes det..?

vet ikke helt om jeg synes han er så god,vet ikke helt om jeg har lyst til å se han for vif heller...hva synes dere

Re: er sigurd rushfeldt rett mann for oss..?

Sitat: Den tor, 13 april 2006 20:17 skrev engas tolvte mann:

vet ikke helt om jeg har lyst til å se han for vif heller...hva synes dere

......med den måltørka som har vært i lang tid nå, så er jeg klar for det meste(i allefall nesten). Gjerne Sigurd Rushfeldt.
    -flygind

Comment

Sitat: Den tor, 13 april 2006 20:17 skrev engas tolvte mann:

> vi trenger en målscorer og er sigurd den rette mannen..?

> lurer på hvor mange som synes det..?

> vet ikke helt om jeg synes han er så god,vet ikke helt om jeg har lyst til å se han for vif heller...hva synes dere

Han er sterk i kroppen, har et godt fotballhode, vant til å score mål.

Ja, tror han er rette mannen.

Hvorfor vil du ikke se han i VIF-drakta?

Comment

synes egentlig han er oppskrytt og syns ikke at han er så mye bedre enn de spissene vi har...

Comment

Jeg tror nok han kanskje er bedre,

Flo - Vet ikke om han blir drit god i år, det kan hende, men det kan også hende han blir flopp igjen

Melkadze - Ingen vet helt sikkert om han er god eller dårlig. Kan godt hende han er veldig god, men kan også hende han er dårlig.

Fredheim Holm - Er ikke sikkert han slår gjennom ennå, jeg tror han gjør det, men det er ikke sikkert.

Jeg tror Rushfeldt ville vært en bra tilvekst til laget vårt.

Hvis Tromsø får han, har de Rushfeldt og Årst. En av tippeligaens dødeligste spisspar

Comment

Helt enkelt, en grundigere begrunnelse har jeg i en annen tråd: Får Tromsø Rushfeldt på laget har de medaljesjanser, om han spiller for oss så tar vi gull. Mannen må signeres hvis det lar seg gjøre.

Comment

Han er god,men spm er jo alderen...

Han er vel 34 nå, og hvor mange gode år har han igjen i tippeligaen her hjemme ?

Vi kan ikke basere oss på korttidskontrakter hele tiden, og jeg ser gjerne en yngre som binder seg i klubben i minst 3 - 4 år...

Men gir vi Rush en 2 års kontrakt, med opsjon på 1 eller 2 til, så....., så...., så kan jeg godt svelge den kamelen...

Mot at han da scorer MASSE for oss seff

Comment

Om Rushfeldt er rett mann for oss kommer helt an på hvilken situasjon vi befinner oss i til sommeren, når det eventuellt blir aktuellt å hente Rush. Hvis spissene våre finner formen og scorer bra med mål mener jeg at vi burde hente en yngre spiller. Sliter vi fortsatt med å score mål og trenger en spiss er han helt klart en mann for oss.

Han kan også bli et sterkt kort i CL-kvalikken.

Comment

Er ikke Rush i familie med Bohinen?

Comment

Fettern

Comment

Det må vel ha noe å si, kan ikke være vanskelig å velge klubb da????

Comment

Med tanke på at vi scorer svært lite for tiden, tror jeg det hadde vært bra å fått inn en mann som Rushfeldt!

Han har erfaring og vi vet han presterer på et internasjonalt nivå!

Comment

Er lei av eldre spillere som kommer hjem til Norge for å bli "helter" her. Men på en annen side trenger vi en spiss som garantert putter mål, om Rush er den rette mannen vet jeg ikke men at han kan score mål er det ingen tvil om.
                          [url]www.enbyettlag.com[/url]

Comment

hvordan kan du vite at han scorer mål når han ikke engang får spille.....vet at han har scort for landslaget,men var det mot gode landslag..?eller...eller har han scort på store egen prestasjoner...eler var det mål som hvem som helst kunne scort på...!?

Comment

Sitat: Den lør, 15 april 2006 15:09 skrev engas tolvte mann:

> hvordan kan du vite at han scorer mål når han ikke engang får spille..

Han har kansje slitt litt med å få spilletid i det siste men han har jo puttet 9 mål på 26 kamper med liten spilletid som du selv sier. At han er en god nok spiller for Enga i 2006 og kansje 2007 viss han holder seg skadefri er det ingen som helst tvil om. Men jeg mener også at Roberts er god nok til å få om ikke en fast plass så ihvertfall en god del med spilletid denne sesongen på A-laget.
                              [url]www.enbyettlag.com[/url]

Comment

Working...
                              X