Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Har vi blitt så ræva?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har vi blitt så ræva?

Hvorfor er ikke vif lenger ett topplag?

Har vi solgt mange gode spillere, greit vi har mista ivers, gashi, det er vel de "viktigste" spillerne vi har mistet(dere får komme med fler vis jeg har glemt noen), men vi har tatt medaljer etter at begge dem forsvant.

Vi har mistet Rekdal, men Myhre klarte og trene inn en bronsje i fjor (selv om 70% av jobben var gjort), spillte vi bare på "gammel Rekdal strategi" resten av året? eller hadde Myhre noe i fjor som ble borte i vinter?

Er alt Myhre sin feil, eller er det gutta som ikke gidder og jobbe, treneren kan hype laget så mye han vil, men vis gutta ikke gidder å jobbe , er det da treneren som skal få skyllebøtta? eller skal laget få den?

Vi kan jo spørre hvorfor noen har klippekort på første laget, er Myhre en "pus" som ikke tørr og sette dem på benken? eller er det dem som er best på trening som bli plukket ut, og alikevel spiller dritt i kamper, skal dem da bli benket neste kamp som straff? skal ikke se bort i fra at noen hadde hatt godt av det.

slik jeg ser det så er laget nesten identisk med det laget som tok bronse og sølv, men at innsatsen har tapt seg VELDIG. så vis gutta får tilbake samme vilje, innsats, og punsh som vi vet dem kan, så tror jeg vi kan håpe på minst cuppen i år og RL neste år... men det er det å finne tilbake til formen da!

HATER TROMMER!!!!!!!!

Re: Har vi blitt så ræva?

Vi vant nok med rekdal-stategi gitt.... hvem som bør piskes vet ikke jeg, men noe må gjøres! fortsetter det sånn, regner jeg med myhre går i ferien! Burde vel gått allerede men, greit å vente til første del av (ræva) sesongen er over, spillere som ikke kriger for drakta, bør ta ett oppgjør m seg selv!!
    Ære Være Vål`Enga

Comment

Vi viste mye bra mot Lillestrøm og hadde ett par bra kamper før det. vi scorer ikke mål. Så fort vi snur det er vi med igjen.

Så på tabellen i dag og ved nesten halvspilt sesong er det 12 poeng opp til førsteplassen. Omgjort til rene seiere er dette fire kamper.

Om gutta får tilbake innsatsen kan vi slå alt og alle på høsten, og uanett hvor naiv og urealistisk jeg er nekter jeg å gi opp håpet. Tabellen er tett og alle slår alle for tida. Med flaks, mot, ferdigheter, vilje og en liten dose flaks kan vi kjempe om medaljer.

Mange av lagene som truer på toppen nå er ikke der for å bli. Har ikke trua på Viking eller Stabæk. Dette er lag vi kan slå, og da stjæler vi plutselig masse poeng. Har trua i serien og trua i cupen, dette vil snu seg.

Comment

Tror det vil virke som ett psykologisk løft å hente inn ett par spillere, nå som vinduet åpner. Men da må dem være av en slik klasse, at spillera føler seg trua nok til at det inspirerer til økt innsats og tro på at dette vil forandre mulighetene.

Kan liksom ikke se at en andre keeper fra øst europa skal snu detta liksom.

Aalbu har en tøff jobb opp mot investorene, la oss håpe at vi ender opp med noe annet enn fyllekalk som stjeler plassa til ungdommen på kort sikt.

Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

viss alle gutta finner ut at de skal offre litt for klubben. asså legge inn en jævla innsats å blø for drakta, så tror jeg vi hadde vært jævli gode. men sånn som det er nå virker det jo ikke som om noen (me noen svært få unntak) gidder. frykteli frustrerende å elske et lag hvor så få spillere blør for drakta. se på start når de var gode. det de jore var jo å løpe som et hælvette. man kommer langt med bare innsats. å når man da ser på stallen vi har, så burde vi vært jævli gode om gutta hadde giddi
          alfie

Comment

Working...
          X