Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga/AIK/Brøndby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga/AIK/Brøndby

Dette er altså 3 av de største klubbene i de nordiske landene. Alle lagene sliter med det samme og har gjort det i flere sesonger. AIK har jo vært Jo-Jo-laget i Sverige de siste sesongene. Det er ikke mange sesongene siden de rykket ned-så rett opp igjen og deretter nesten til topps for så i år å ligge 4.sist på tabellen i Sverige etter 4 kamper.

Brøndby har hatt en forferdelig sesong og kom vel på en 5.plass tror jeg. Masse angrepsproblemer.

Vålerenga sliter med det samme.

Klubben burde møtes og prate om de problemene de har i laget og i ledelse. På denne måten kan alle lagene hjelpe hverandre til å snu den negative trenden til noe positivt.

Man må delta for å vinne

Re: Vålerenga/AIK/Brøndby

Noe sier meg at det kan være mer verdifullt å se etter noen som har løsningene, og ikke bare de samme problemene.
    mvh

Ogni M

Comment

Det jeg tenker er at klubbene kanskje har kjørt seg inn i den samme onde spiralen men ikke klarer å se det innenfra. Hvis man ser på AIK utvikler deres sesong seg helt likt som Vålerengas. Kanskje er det lettere å se hvor skoen trykker ved å ta en tur dit...
      Man må delta for å vinne

Comment

Sitat: Den tir, 26 juni 2007 12:15 skrev Ogni M:

> Noe sier meg at det kan være mer verdifullt å se etter noen som har løsningene, og ikke bare de samme problemene.

>

>

>__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

>

>

>Hallelujah! La oss ta en tlf til IngerBritt....

Comment

Working...
        X