Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Witch Writing: Hva med sannheten, Lyn?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Witch Writing: Hva med sannheten, Lyn?

Dette var en artikel som virkelig pekte på noe viktig. Jeg er så lei av Lyns skinnhellighet. Verden vil bidras er det noe som heter. Dette utnytter Lyn til det fulle!

Men en liten korrigering, som egentlig bare gjør ting verre for Lyn, Tessem er vel ikke fra Oslo. Han er vel en trønder som flyttet til Oslo for å begynne på Politihøyskolen.

Altså enda færre oslogutter i Lyn.

Artikklen finnes her; http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/17172

Re: Witch Writing: Hva med sannheten, Lyn?

I tilegg så er vel Sokolowski fra Asker, mens det er Christoffer Dahl som er Oslogutt og som har spilt på Kåffa.
    FULL PAKKE!

Comment

Sitat: Den fre, 14 april 2006 11:25 skrev Morrison:

> Men en liten korrigering, som egentlig bare gjør ting verre for Lyn, Tessem er vel ikke fra Oslo. Han er vel en trønder som flyttet til Oslo for å begynne på Politihøyskolen.

>

> Altså enda færre oslogutter i Lyn.

--------------

Dessuten er Sokolowski, som blir nevnt som Oslo-spiller i artikkelen, fra Asker.

Comment

Og Tessem er trønder, han begynte å spille for Lyn i 1.divisjon da han gikk på Politihøyskolen for 12 år siden. For all del en spiller som fansen deres har grunn til å føle seg knyttet til, medlem i Bastionen og det hele; men han kom til Lyn i senioralder.

Comment

Sitat: Den fre, 14 april 2006 11:25 skrev Morrison:

> Dette var en artikel som virkelig pekte på noe viktig. Jeg er så lei av Lyns skinnhellighet. Verden vil bidras er det noe som heter. Dette utnytter Lyn til det fulle!

>

> Men en liten korrigering, som egentlig bare gjør ting verre for Lyn, Tessem er vel ikke fra Oslo. Han er vel en trønder som flyttet til Oslo for å begynne på Politihøyskolen.

>

> Altså enda færre oslogutter i Lyn.

>

> Artikklen finnes her; http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/17172

--------------

Ahh, skal bli deilig å fronte venner som heier på Liin med denne!

Comment

Sitat: Den fre, 14 april 2006 16:13 skrev ehasseldal:

> Ahh, skal bli deilig å fronte venner som heier på Liin med denne!

De har nok unnskyldningen klar allerede; (litt takket være meg..)

http://www.bastionen.no/forum/viewto...2419&start=495

Comment

Frasen "Tippeligaens yngste lag" er også en sanhet med modifikasjoner, så vidt jeg skjønner hadde Lyn kun 3 man i startellveren under 25 år i seriepremieren. Samme som VIF.

Hvis VPN på tirsdag kan diske opp med en oversik over hvor gamle de to lags startellvere/spillere benyttet så tror jeg ikke VIF sin lagoppstilling er så mye eldre enn Lyns. Greit at Lyn har en del ungutter, blant annet to hospitanter og nonen nigerianere, men nigerianerne er jo borte og inkluderer amn hospitanter kan vi jo trkke inn en hel del juniorspillere som får trene med a-laget i perioder.

Er foresten Roberts tatt opp i a-stallen på permanent basis ennå?

Tipper Hoff skviser ut en av de lovende ungutta til Lyn hele denne sesongen og holder gamlegutta i forsvaret seg skadefrie og slipper å sone karantene blir det ikke mange minuttene for spillere som Onstad.

Nå er jo dette egentlig helt uinteresant så lenge man vinner fotballkamper, men spesielt i et byderby er slike faktorer en viktig del av en lokalidentitet som bør dyrkes for det det er verdt.

Comment

Sitat: Den fre, 14 april 2006 12:09 skrev Mølla:

> I tilegg så er vel Sokolowski fra Asker, mens det er Christoffer Dahl som er Oslogutt og som har spilt på Kåffa.

For den jevne vifsupporter er vel Vikersund å regne som Oslo, ja....

Comment

Sitat: Den man, 17 april 2006 16:33 skrev tomskalle:

> Sitat: Den fre, 14 april 2006 12:09 skrev Mølla:

>

> > I tilegg så er vel Sokolowski fra Asker, mens det er Christoffer Dahl som er Oslogutt og som har spilt på Kåffa.

>

> For den jevne vifsupporter er vel Vikersund å regne som Oslo, ja....

Ikke at jeg er norsklærer eller noe sånt, men hva er sammenhengen mellom det du svarer på og det du skriver her?

Comment

Sitat: Den man, 17 april 2006 16:36 skrev Alex Malager:

> Sitat: Den man, 17 april 2006 16:33 skrev tomskalle:

>

> > Sitat: Den fre, 14 april 2006 12:09 skrev Mølla:

> >

> > > I tilegg så er vel Sokolowski fra Asker, mens det er Christoffer Dahl som er Oslogutt og som har spilt på Kåffa.

> >

> > For den jevne vifsupporter er vel Vikersund å regne som Oslo, ja....

>

> Ikke at jeg er norsklærer eller noe sånt, men hva er sammenhengen mellom det du svarer på og det du skriver her?

>

Christoffer Dahl kommer fra Vikersund og ikke Oslo som enkelte her tror.

(Kunne forøvrig skaffet meg heldagsjobb med å rette opp faktafeil på dette forumet...)

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 15:24 skrev tomskalle:

>

> Christoffer Dahl kommer fra Vikersund og ikke Oslo som enkelte her tror.

> (Kunne forøvrig skaffet meg heldagsjobb med å rette opp faktafeil på dette forumet...)

>

Gjester (selv med Lyn-bakgrunn) er velkomne her, så lenge de er interessert i å delta i diskusjonen og oppfører seg som gjester.

Den nedlatende diskusjonsteknikken din kan du godt kutte ut.
                      mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 15:24 skrev tomskalle:

>

> Christoffer Dahl kommer fra Vikersund og ikke Oslo som enkelte her tror.

> (Kunne forøvrig skaffet meg heldagsjobb med å rette opp faktafeil på dette forumet...)

>

------------------

Å du visdommens kilde - ser du ikke at du har en livsoppgave her?! Opplys oss fotball-uvitende!

Du kan jo begynne med de tre andre småfeilene du har funnet her til heldagsjobben din. (En Prebens Heldagsjobb = sjekke aksjekurser og tømme askebegrene i begge pappa sine Audier? Right?)

mvh san Paolo

- uopplyst og muligens med enkelte fordommer...

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 16:42 skrev Ogni M:

> Gjester (selv med Lyn-bakgrunn) er velkomne her, så lenge de er interessert i å delta i diskusjonen og oppfører seg som gjester.

> Den nedlatende diskusjonsteknikken din kan du godt kutte ut.

Jo takk. Som gjest er jeg innstilt på å være litt ydmyk, men man har jo allerede satt en slags standard her inne med innlegg som f.eks.:

http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/17232

Når verten pisser i vasken, kan man ikke vente annet enn at gjestene gjør det samme (gammelt jungelord)

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 21:17 skrev tomskalle:

> Jo takk. Som gjest er jeg innstilt på å være litt ydmyk, men man har jo allerede satt en slags standard her inne med innlegg som f.eks.:

> http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/17232

>

> Når verten pisser i vasken, kan man ikke vente annet enn at gjestene gjør det samme (gammelt jungelord)

Jeg har forsøkt å hinte på en hyggelig måte. Men siden du ikke var villig til å høre etter og attpåtil ikke klarer å skille mellom det en skribent på vpns egne sider skriver og et debattforum der du åpenbart kun er ute etter å forsure miljøet, skal jeg vise deg forskjellen.

Velkommen tilbake om 10 dager.

mvh

Ogni M

Comment

Kampen illustrerer godt forskjellen mellom de to lagenes innkjøps- og rekrutteringspolitikk. Av Lyns 14 benyttede spillere var ingen fra Oslo. Blant Engas 11+3 var fem fra Oslo.

Comment

Working...
                              X