Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Klanen boikotter cup-kamp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klanen boikotter cup-kamp

Så var ikke Nortugs utspill etter Totenkampen ("Et knyttneveslag midt i trynet") bare et resultat av en litt opphisset stemning, neida, Klanen boikotter akkurat nå kampen på Ullevaal. Etter Roger Solheims utsagn å dømme virker det kanskje som om denne boikotten rammer oss selv mer enn knehønene i NØFF.

http://www.fxt.no/cupen/article1151875.ece

Re: Klanen boikotter cup-kamp

Vestbredden var stengt. Cola og Hafslund åpen.

Artikkelen i Nettavisen er endra minst tre ganger siden de første gang publiserte den.

Klansstyret har ikke oppfordret til boikott av kampen.

Gjermund sa derimot at man ville vurdere boikott i det den latterlige bota ble kjent.

Comment

Sitat: Den tir, 26 juni 2007 20:18 skrev Raniets:

> Vestbredden var stengt. Cola og Hafslund åpen.

> Artikkelen i Nettavisen er endra minst tre ganger siden de første gang publiserte den.

>

> Klansstyret har ikke oppfordret til boikott av kampen.

> Gjermund sa derimot at man ville vurdere boikott i det den latterlige bota ble kjent.

>

>

>__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

>

>

>Men tilskuertallet tyder vel på at boikotten var vellykket!?

Skal ikke mene så mye om det, men denne veldig synlige formen for aksjon burde kanskje vært spart til en litt mer påtrengende situasjon?

Har levd med denne klubben i tredve år nå, og fordi om det ikke har vært noe papirrot og tull fra klubbens side de siste 3-4 årene så er jeg ikke helt overbevist om at jeg har fått min siste overraskelse.

Comment

Sitat: Den tir, 26 juni 2007 20:38 skrev usbenga:

> >Men tilskuertallet tyder vel på at boikotten var vellykket!?

Hvilken boikott? Det var ingen boikott. At TV2 mener det betyr ikke at det er sant.

> Skal ikke mene så mye om det, men denne veldig synlige formen for aksjon burde kanskje vært spart til en litt mer påtrengende situasjon?

>

Synes kampen i dag passa veldig bra for en reaksjon:

- Kamp mot et lag vi slår uansett

- Kamp hvor vi får 0 inntekter

- TV-kamp

Comment

Sitat: Den tir, 26 juni 2007 21:00 skrev FrankO:

> Sitat: Den tir, 26 juni 2007 20:38 skrev usbenga:

> > >Men tilskuertallet tyder vel på at boikotten var vellykket!?

>

>

> Hvilken boikott? Det var ingen boikott. At TV2 mener det betyr ikke at det er sant.

>

>

> > Skal ikke mene så mye om det, men denne veldig synlige formen for aksjon burde kanskje vært spart til en litt mer påtrengende situasjon?

> >

>

> Synes kampen i dag passa veldig bra for en reaksjon:

> - Kamp mot et lag vi slår uansett

> - Kamp hvor vi får 0 inntekter

> - TV-kamp

>

>

>__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

>

>

>Ok, hvis det ikke var noen boikott så er det jo en ikke-sak.

Men samtidig sier du jo at kampen passet bra for en reaksjon, og da blir det jo et definisjonsspm.

Syns uansett at Klanen er Norges beste supportere, og lurer på om sviktende sportslige resultater er grunnen til dette. Jeg kjenner dere mest som en herlig glad-gjeng, ikke en organisasjon som må bruke sin posisjon til å demonstrere sin misnøye overfor NØFF pga en (egentlig) liten fillesak.

Meg om det.

>

Comment

Var utenbys og ikke tilstede på kampen selv, men når jeg så denne overskriften var LATTERLIG det første som slo meg.

Hvem tror man egentlig at en slik boikott går ut over? Svaret er selvsagt ingen andre enn oss selv og laget vi er glad i, som sliter nok som det er.

Norges fotballforbund driter selvsagt i dette. De som går på fotballkamp gjør det hvis de vil, og de som ikke vil får bli hjemme.

At den dramatiske boikotten finner sted i tredje runde i cupen mot selveste Mo IL, får selvsagt ikke initiativet til å virke mindre latterlig.

Comment

Sitat: Den tir, 26 juni 2007 21:39 skrev clap:

> Var utenbys og ikke tilstede på kampen selv, men når jeg så denne overskriften var LATTERLIG det første som slo meg.

>

> Hvem tror man egentlig at en slik boikott går ut over? Svaret er selvsagt ingen andre enn oss selv og laget vi er glad i, som sliter nok som det er.

>

> Norges fotballforbund driter selvsagt i dette. De som går på fotballkamp gjør det hvis de vil, og de som ikke vil får bli hjemme.

>

> At den dramatiske boikotten finner sted i tredje runde i cupen mot selveste Mo IL, får selvsagt ikke initiativet til å virke mindre latterlig.

DET VAR INGEN BOIKOTT!!!

Hvor mange trodde dere egentlig ville komme?

Comment

Si meg er du tjukk i huet?

Regner med at denne misforståelsen nå er oppklart for alle som kan lese, og stenger derfor tråden.

Comment

Working...
                X