Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sånn skal det skrives!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Sånn skal det skrives!

Lenge etter at Muri kom inn?

For 5 år siden, kjære venn! Det har gått så lang tid, at jeg nesten ikke bryr meg lenger... Vi spilte jo mer underholdende (altså; ikke synonymt med bra, for da hadde vi jo vunnet litt i tillegg) sist vi rykket ned.

Kjetil ble genierklært etter tidenes toppkarakter på en trenerprøve han ikke har skrevet selv engang. Og fjorårets egentlige hovedtrener har forsvunnet til Moss. Ikke rart de ikke tør sette seg høyere mål for oss i år!

Jeg kunne skrevet så mye mer, men da er det så lett å bli deprimert

Comment

Sitat: Den søn, 16 april 2006 00:02 skrev KjellG:

> Endelig en som kaller en spade for en spade.

> Glimrende journalistikk og det var på tide at også VPN våger å tale Roma midt imot.

Det er ikke glimrende journalistikk når det er fullt av feil. I alle år med NAE i sjefsstolen har de forsøkt å dysse ned forventningene til eget lag. Hvert år har NAE kommet opp med et annet lag (oftest Brann, LSK eller Viking) som han hevder er klare til å ta gull.

Husker ingen noe som helst her inne?

En ting til. Hvor mange ganger har ikke RBK vært avskrevet etter noen få serierunder? Hvor ofte har ikke eksperter i TV2-sporten gått ut og sagt at dette er året hvor RBK detroniseres fra tronen? Svaret er svært ofte. En kan ikke holde et lag i toppform i en hel sesong. Ganske enkelt. Vi skal ut i CL- kvalikk, og jeg håper da inderlig at ikke alle sammen her inne håper at vi skal spille finfotball fra April til August, for så og falle sammen på høsten når vi skal spille de viktige kampene???

+++

Comment

Sitat: Den tir, 18 april 2006 11:03 skrev papirduk:

> Lenge etter at Muri kom inn?

>

> For 5 år siden, kjære venn! Det har gått så lang tid, at jeg nesten ikke bryr meg lenger... Vi spilte jo mer underholdende (altså; ikke synonymt med bra, for da hadde vi jo vunnet litt i tillegg) sist vi rykket ned.

>

> Kjetil ble genierklært etter tidenes toppkarakter på en trenerprøve han ikke har skrevet selv engang. Og fjorårets egentlige hovedtrener har forsvunnet til Moss. Ikke rart de ikke tør sette seg høyere mål for oss i år!

>

> Jeg kunne skrevet så mye mer, men da er det så lett å bli deprimert

---------------

Hvem skrev Rekdals oppgave? Var Geir Bakke fjorårets hovedtrener? Dette må du fortelle mer om.

Lurer virkelig på hvor du har dette fra.

Comment

Working...
        X