Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bolthof: - Jeg er glad i Vålerenga!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bolthof: - Jeg er glad i Vålerenga!

Det er ikke lenge siden klansmedlemmene kunne lese nyheten om at Øyvind Bolthof hadde skrevet under ny kontrakt som binder han til Vålerenga til 2010. VPN forstyrret en feriende Bolthof i Danmark for å høre om hvorfor han sa ja til å fornye kontrakten.

Hele saken:

http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/29734

Re: Bolthof: - Jeg er glad i Vålerenga!

Han er å bli en ekte VIF gutt. Har alltid hatt sansen for Bolthof som type. Gir seg ikke selvom han er ute av laget og kommer alltid tilbake og gir alt! Mange av utespillerne som har litt å lære av han sine holdninger. Tror vi kommer til å se han mellom stengene opptil flere ganger framover. Ære være Bolthof!

Comment

Så enig, så enig!

Bolthof er en fantastisk type som virkelig blør for Enga. Jobber med å trene opp unggutta oppe på Valle og er en utrolig lojal keeper.

Jeg håper og tror at Bolthof kan hente tilbake plassen som førstekeeper. Det fortjener han!

Comment

De som har sett Bolthof på trening er nok enig med min litt uforstående holdning til hvorfor i alle dager ikke denne mannen får tillit... Når man i tillegg utviser en slik lojalitet er belønningen i mine øyne soleklar: inn på laget, fra start, gjerne allerede i Tallin. Enga trenger flere spillere med "Bolten"'s lojalitet og arbeidsmoral!

Comment

Hill Bolthof!

Sann enga gutt!

-Morten-
          Ære være Vålenga

Comment

En Bolt i Norge!! Han er faen meg sjef!!
            KOM IGJEN ENGA

Comment

Blomst og kjempehonnør til en ærlig og real kar...

Godt å se flere enn meg som har enga i sitt hjerte

Comment

Nå har jeg personlig vært av den oppfatning at Bolten burde få flere sjanser, og spesielt nå som Arni ikke har forlenget kontrakten enda og heller ikke er den matchvinneren han har vært tidligere

Greit at Bolten har kostet oss noen poeng opp gjennom åra men det er det jammen meg mange andre som har gjort også uten at dem har slitt benken av den grunn, det bare synes ekstra godt når man spiller helt bakerst

Menneh, det er vel å håpe for mye at man belønner en lojal kar med en "toppkamp" i ny og ne
                "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

For en mann! HYLL HYLL
                  VÅL'ENGA!!

Comment

Bolthof har vel hatt en svakhet i at han litt for ofte har latt være å kaste seg etter ballen ... Og dette har vel kosta oss noen mål imot...

Men reaksjonsredninger og fotarbeid - og ikke minst holdninger/lojalitet: Hatten av.

Kommer aldri til å glemme matchvinnerredningen i cupfinalen 2002 + straffekonken mot Moss i 2002, Wisla i 2003, og LSK samme året.

Håper å få se Bolten i straffekonk for oss igjen! Kommer til å ha klokker-tro på seier da!

Comment

Bolthof er en sann helt. ihvertfall ser jeg på han slik. mulig han ikke alltid har holdt helt toppklasse, men for noen holdninger, og her har vi faktisk en spiller som elsker klubben, og er villig til å dø for den. kan ikke akkurat si det kryr av slike spillere i klubben for tia. han har jo også vært sinnsykt god til tider. å på strek er han jo fantastisk.

Ære være Bolthof. En mann jeg ønsker alt godt.
                      alfie

Comment

Working...
                      X