Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kommentar: Aalbu om Wæhler-saken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kommentar: Aalbu om Wæhler-saken

Det er trist at det alltid blir mer fokus på det som oppfattes som negativt enn det som oppfattes som positivt. Vi hadde håpet på litt mer tålmodighet blant supportere og presse, men har forståelse for at folk er vitebegjærlige, engasjerte og interesserte i Vålerenga, sier Aalbu til VPN.

Hvis du synes dette er så trist Aalbu, så kan du vel bare komme med denne informasjonen tidligere.

Og om bytte mellom Wæhler og Kone sier sportsjefen følgende:

-Vi jobber ikke med 5 i promille...

Hvis dette forhåpentligvis er utgangspunktet, så skjønner jeg ikke hvorfor dette må komme ut tre dager etter at saken blir presentert av NRK. Kan du ikke skape deg litt arbeidsro og oss litt hjertero, med å komme med denne informasjonen ut før.

Skjønner selvsagt at man i forhandlinger ikke kan gå ut med all informasjon under selve fohandlingsprosessen, men i dette tilfellet, hvor du selv sier at et rent Wæhler mot Koné bytte ikke kommer på tale, så kan du vel informere om dette på et tidligere tidspunkt.

Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Re: Kommentar: Aalbu om Wæhler-saken

HELT enig!! Hadde dette isåfall blitt et faktum, hadde jeg personlig gått ned til Valle og tatt med Aalbu ut av sitt kontor og plassert han på en utedass langt faen neddi Fredrikstad ett sted! Som du sier, jeg forstår at slike ting går man ikke ut med før avtalen er i boks, men når det gjelder et "norges beste midtstopper - benksliter på RBK" - bytte, så forventer jeg at det kommer ut før at dette ikke er tilfellet! Noe jeg SERRIØST håper og forventer at det ikke er!!!! Som Aalbu sier til dette: "Ingen overganger skal gjennomføres uten at Vålerenga kommer best mulig ut av det." - og hvis dette hadde skjedd, så kan jeg GARANTERE at Enga ikke kommer best mulig ut av det!! Vi trenger Væhler!! La Odd få Konè og SKAFF OSS EN ORDENTLIG SPISS!!!!

Comment

Det som har vakt størst oppsikt blandt fansen er at Wæhler kanskje forsvinner. Har inntrykk av at mange nå tror at det å er avkreftet av Aalbu. Flere media, klanen.no og vpn.no har stilt Aalbu spørsmål vedr oppslaget i NRK onsdag om at Wæhler skulle byttes med Konè. Han har enkelt kunne avfeie det med diverse uttalelser som skapt for overskrifter. Men hva er det han avfeier? Jo, at det skal være snakk om et rent bytte, fordi Wæhler er mere verdt enn Konè. Helt vanlig taktikk å presse opp priser på spillere gjennom media.

Aalbu bekrefter at Enga kan være interessert i RBK-spillere og vice versa. Det som er sikkert er at RBK lenge har vært på utkikk etter en ny midtstopper. De har 5 stk, men 3 av dem er 35 år gamle og skadeforfulgte (Basma, Riseth og Kvarme). De prøvde seg på svensken Mikael Antonsson, men han gikk fra Panathinaikos til FCK. Så prøvde de seg på Pelle Nillson som skulle kjøpes fra Odd, mens Konè skulle lånes ut til Odd. Tirsdag denne uke skriver Odd en pressemelding hvor det opplyses at det ikke bli noen handel med RBK

Dagen etter møtes altså Aalbu og Bratseth i Trondheim. Selvsagt kan det ha vært helt andre spillere enn Wæhler og Konè det har blitt snakket om. Men når vi nå vet at RBK vil styrke seg defensivt, og vi offensivt. er ikke NRK sin konklusjon onsdag kveld helt på jordet. Eneste de ikke skriver er at VIF kanskje ville kreve mere enn et rent bytte.

Comment

Bare sånn til info: VPN somlet seg først til å ta kontakt med Aalbu på fredag. Vår bad, kunne spurt før, han hadde svart det samme på onsdag/torsdag også.

Comment

Working...
        X