Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Allan Jepsen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allan Jepsen

Nok engang var Jepsen blant våre beste etter min mening. Kjempekjøp av Vålerenga både sportslig og økonomisk. Hadde vel også en bra kamp mot Stabæk som inkluderte en assist. Vår danske har imponert hvertfall meg.

I tillegg er det lenge siden noen i Vålerenga har herjet så bra på venstreving. Var vel ment som en venstreback, men etter min mening har vi fått oss en ving i Jepsen. Han klarer også å slå dødballene over første forsvarer. Cornerne hans er strålende lagt.

Gratulerer til Allan også med det første målet. Måtte det bli mange flere!

Re: Allan Jepsen

Jeg mener vi skal bruke Jepsen på venstrebacken.

Han har stor fart og er flink til å overlappe

Når man spiller venstreback har man også behov for en god pasningsfot siden man har såpass mye upresset ballkontakt

Morten Berre er snart frisk og bør brukes på venstrekant etter min mening
    Blårøde brødre

Comment

Helt enig, synd å si det men Hovi er litt for gammel og treg spør du meg, god å ha i bakhånd, men ikke som førstevalg

Comment

Jeg synes Hovi gjorde det bra i går jeg, men foretrekker nok Jepsen når Berre er i form og kan ta venstrevingen!

Comment

Hovis store svakhet er farten, det så man veldig godt på 2-1 målet samt endel andre angrep lyn har, der de bare løper forbi han. Det har skjedd mange ganger nå og er helt enig i at Allan må ned og Berre på kant. Evt DFH om vi ikke skal ha fler enn 2 på topp.

Comment

Gutta på Valle har gjort et genialt kjøp av en meget stabil spiller + at han var relativt billig.

Jepsen er en av de få som har imponert i seriestarten...

Men han skal ned på venstreback. Ny, kjapp venstreving med en pasningsfot som faktisk klarer å slå innlegg trengs. Ellers er så klart Berre et godt valg,som også kan spille på begge sider, bare det at han er skadet! Trenger Berre og hans evne til å holde på ballen og tørre å utfordre mann mot mann!

Fredrik
            Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Hele troppen skal være skadefri nå, så da kan vi kanskje håpe på Berre mot RBK. Gleder meg til å se Allan nede på venstrebacken. Trenger sårt litt mer hurtighet der, spesielt når Braathen, Essediri og Helstad kommer på besøk.

Comment

Allan er en knall spiller og det er døds bra at han spiller i Vålerenga, for han er utrolig dyktig

Han er blitt en favoritt hos meg selv om Fredheim Holm er den største helten...
                ♥Ære Være Vålerenga♥

♥Oslo\'s Stolthet♥

♥Fredheim Holm♥

Comment

Allan er ikke et bom kjøp, han har gjort sakene sine hittil, håper han fortsetter med det

Comment

Allan HELT klart foran Hovi. THH var jo helt på hæla i begge baklengsene mot Lyn. Allan derimot var STOR!

Comment

Ja velkommen skal han være, spilte seg utrolig fort inn på laget og tør ikke tenke på hvor god han blir når han får enda bedre tid til å bli kjent med laget og norsk fotball.Et kjempekjøp spør du meg!!!
                      Enga for alle penga!!

Comment

Working...
                      X