Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Post Lyn-VIF (Var: Rekdal ,spillestil og taktikk) - alle nye tråder om kampen slettes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Post Lyn-VIF (Var: Rekdal ,spillestil og taktikk) - alle nye tråder om kampen slettes

Sitat: Den ons, 19 april 2006 11:33 skrev larske:

> Jeg synes det hverken er informativt eller interessant at en rosenborg supporter kommer inn her for påpeke hvor mye "bedre hans klubb er enn vår". Og hva i all verden får deg til å ta parti med en rbk supporter og så tvil i om hvorvidt jeg har vært enga supporter lenge nok??

>

> skjerp deg.

Egentlig ikke intressert i å gå inn i en slik diskusjon med deg, men du må i det minste lese hva denne karen sier før du kommer med det tullet ditt. At du klarer å skrive noe så menigsløst som "tar parti med en rbk...." viser hvor lite du faktisk forstår av debatten.

Men nå legger jeg denne saken død fra min side og holder med kun til det emnet tar opp, prøv det samme!
    When the facts change, so does my opinon

Comment

• Re: Post Lyn-VIF (Var: Rekdal ,spillestil og taktikk) - alle nye tråder om kampen slettes

Sitat: Den ons, 19 april 2006 12:25 skrev Jan B:

Tror neppe det var deg han sikta til med den bemerkningen, var vel heller en illustrasjon på det at sandnes1985 faktisk har debattert her en stund.

Så lenge dette skal være et debattforum med noenlunde kvalitet, kan man heller ikke forlange å få støtte av alle andre med samme farge på skjerfet, bare fordi man diskuterer med en supporter fra et annet lag. Når du nærmest krever at sandnes1985 skal holde kjeft og holde seg unna, samtidig som andre Vålerengasupporterer på forumet har glede av debatten og oppfatter den som konstruktiv og høflig, er det kanskje du selv som bør vurdere din opptreden. Du har alltid muligheten til å hoppe over tråden...

Du har nok rett i det Jan. Etter lyn kampen har jeg egentlig gått rundt og vært forbanna hele tia. Jeg legger denne ballen dau sjøl.
      Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

Sitat: Den ons, 19 april 2006 13:02 skrev larske:

> Du har nok rett i det Jan. Etter lyn kampen har jeg egentlig gått rundt og vært forbanna hele tia. Jeg legger denne ballen dau sjøl.

---

DET er en forklaring som mange kjenner seg igjen i - jeg har tatt meg selv i å bli hissig på ting som handlevogner på Kiwi og dårlig plassering av kassaapparatene de siste dagene. Heldigvis skinner sola, Barcelona slo Milan, jeg har Ringnes i kjøleskapet, det er CL-semifinale på TV i kveld; og ikke minst er det bare fire dager til Enga tar ut hevnen på et oppskrytt Rosenborg.

The future's so bright, I gotta wear

Comment

Etter å ha sett begge CL-semiene har det virkelig gått opp for hvor ufattelig latterlig tippeligaen egentlig er.

Måk opp ballen, løp etter, håp den detter ned på riktig plas skli inn og klipp ned, løp, løp, løp løp, takl etc. Snakk om kjip spillestil vi har i landet vårt!

Hva med å trene mindre kondisjon/styrke og heller legge vekt på teknikk? Tenk om vi kunne slippe å se på denne dårlige stilen i Norge!

Da hadde det kommet folk på stadionene da!!

Comment

Nå klarer jeg ikke dy meg: sånn som på Lerkendal mener du?

Skriver kun på vegne av meg selv.

Rosenborg BK - uansett!

Comment

Jeg må nesten si meg uenig i at Trondheim ikke kan kalles en by. Nå har jeg bodd der i 5-6 år, og selvom sentrum er alt annet enn digert foregår det faktisk andre ting en fotball der oppe.

At trøndere lider av et slags mindreverdighetskompleks og har et behov for å markere sin egen identitet (ved blandt annet å gå på RBK kamper) skal du derimot ikke se bort i fra.

Men som sagt, jeg har bodd her i 5-6 år nå (2 måneder igjen!) og jeg har da funnet andre ting å finne på enn å gå på fotballkamp, så det er en myte at Oslo er det eneste stedet i landet med et kulturtilbud som ikke involverer gress og kritt.

Comment

Vålerenga nesten best

GRUNDIG: Egil Olsen samler all informasjon på PC-en, og legger det deretter frem for spillere og trenere i Vålerenga. Her analyserer han VIF-Lokomotiv Moskva, før han går løs på videoen.

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article54581.ece

. . men Drillo rekker ikke å være på kampene

OSLO: Fotballprofessor Egil Drillo Olsen har sluttet å se VIF live. For å rekke å gjøre ferdig videoanalysene, må han se samtlige kamper i stua.

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle54582.ece

Comment

Sitat: Den ons, 19 april 2006 13:35 skrev Jan B:

> Sitat: Den ons, 19 april 2006 13:02 skrev larske:

> > Du har nok rett i det Jan. Etter lyn kampen har jeg egentlig gått rundt og vært forbanna hele tia. Jeg legger denne ballen dau sjøl.

> ---

> DET er en forklaring som mange kjenner seg igjen i - jeg har tatt meg selv i å bli hissig på ting som handlevogner på Kiwi og dårlig plassering av kassaapparatene de siste dagene.

Har (hatt) akkurat samme følelse. Denne anbefales for de som fortsatt ikke har kommet helt over det:

Hei, hvordan går det?

http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/17278

Beaker

Comment

• Re: Rekdal ,spillestil og taktikk

Sitat: Den tir, 18 april 2006 17:44 skrev Adriano:

> Synes Hoseth mangler basic fotball forståelse og er til dels taktisk evneveik.

Beklager, men jeg er veldig glad for at du ikke er treneren vår. Hoseth mangler grunnleggende fotballforståelse og taktiske evner? At han i noen kamper (ikke alle!) trekker seg unna duellene, det er greit og det bør han jobbe med.

Skjønner ikke hvorfor alle roser Grindheim i skiyene og mange rakker ned på Hoseth. Synes Grindheim hadde mange dårlige førstetøtsj på mandag. Men han jobba mye og skapte en del. Spilte bra, men "storspilte" slik det står på VG gjorde han ikke, synes jeg.

Beaker

Comment

Grindheim var veldig god mot liin. Hoseth var veldig dårlig. Jeg sier ikke at han aldri kommer til å spille en bra kamp, men mot Liin var han dårlig.

Comment

Sitat: Den tor, 20 april 2006 13:35 skrev Sasukhan:

> Grindheim var veldig god mot liin. Hoseth var veldig dårlig. Jeg sier ikke at han aldri kommer til å spille en bra kamp, men mot Liin var han dårlig.

----

Det er DINE ord. Om du synes han spilte dårlig, får stå for din regning. Du burde kanskje presisere at DU synes han spilte dårlig. Jeg har heldigvis ikke samme mening som deg.
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den tor, 20 april 2006 11:43 skrev Beaker:

> Beklager, men jeg er veldig glad for at du ikke er treneren vår...

hehe!! Er også veldig glad for at jeg ikke er trener , men om jeg hadde vært det hadde jeg sendt Hoseth på et fly til Molde. På veien tilbake hadde jeg tatt en "liten" omvei om Lerkendal og hentet Daniel Braathen for så å sette sammen en midtbane dirigert av Gashi og Grindheim...

Comment

Working...
                          X