Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Storscorer på vei til Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Storscorer på vei til Vålerenga

Virker som en veldig lovende spiller dette, fine meritter har han også - med andre ord kan han være mannen vi trenger sårt !

Men klok av skade fra så mange andre superkjøp (les floppkjøp) tør jeg ikke tenke tanken på at dette kan være "gullfuglen" ennå.....

Comment

Sitat: Den fre, 31 august 2007 23:30 skrev BigMuff.:

> Virker som en veldig lovende spiller dette, fine meritter har han også - med andre ord kan han være mannen vi trenger sårt !

>

> Men klok av skade fra så mange andre superkjøp (les floppkjøp) tør jeg ikke tenke tanken på at dette kan være "gullfuglen" ennå.....

>

>

>__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

>

>

>Det gis ingen garantier når man kjøper spillere, begynner å bli litt smålei av all pessimismen som spres hvergang en ny spiller kommer til klubben.

Greit at Hoseth,Flo,Melkadze og Hamre ikke ble verdensstjerner, men Iversen,Gashi,Johnsen,Jepsen,Storbæk,Grindheim,Ber re,dos Santos,Arni og Wæhler er spillere som (nesten samtlige) ble møtt med skepsis, men som alle må sies å ha vært viktige bidragsytere til den suksessen vi har opplevet de siste årene.

Comment

Sitat: Den lør, 01 september 2007 00:16 skrev usbenga:

> Sitat: Den fre, 31 august 2007 23:30 skrev BigMuff.:

>

> > Virker som en veldig lovende spiller dette, fine meritter har han også - med andre ord kan han være mannen vi trenger sårt !

> >

> > Men klok av skade fra så mange andre superkjøp (les floppkjøp) tør jeg ikke tenke tanken på at dette kan være "gullfuglen" ennå.....

> >

> >

> >__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

> >

> >

> >Det gis ingen garantier når man kjøper spillere, begynner å bli litt smålei av all pessimismen som spres hvergang en ny spiller kommer til klubben.

>

> Greit at Hoseth,Flo,Melkadze og Hamre ikke ble verdensstjerner, men Iversen,Gashi,Johnsen,Jepsen,Storbæk,Grindheim,Ber re,dos Santos,Arni og Wæhler er spillere som (nesten samtlige) ble møtt med skepsis, men som alle må sies å ha vært viktige bidragsytere til den suksessen vi har opplevet de siste årene.

>

>

Ble virkelig Iversen,Gashi,Johnsen,Jepsen,Storbæk,Grindheim og Arni møtt med skepsis?? Ikke hos meg i hvertfall..

Skepisen går vel først og fremst på av de spissene VIF har henta de siste årene, med unntak av Ivers, så er det få som har hatt det nivået man kunne ha håpet på..

Men håper vi har fått en som bryter den rekka av spillere nå..

Lykke til mann!

Comment

Sitat: Den fre, 31 august 2007 23:14 skrev ice69:

> Overgangsvinduet lukker om 50 minutter.

>

> Det har vært mye klaging på sportslig ledelse her inne. Men jeg synes de må få godkjent innsatsen sålangt. Man kan aldri vite om spillere slår til, men selve kjøpene/leiene virker solide, i mine øyne. Thorvaldsson ser ut som en solid anskaffelse. Slår han ikke til blir det feil å henge ut sportslig ledelse senere, det virker som om de har gjort en god vurdering og funnet en spiller akkurat i det sjiktet vi bør rette oss inn mot.

>

> Savner kanskje en ny offensiv midtbanespiller, men det kom altså ikke i dette vinduet.

>

> Vedr ny trener, så var altså Eggen sr og jr spurt i sommer, Baxter var visst så godt som i boks før noen fucka up, og Semb var også spurt. Det vil være mange meninger om spesielt Semb, men synes det er vanskelig å klandre sportslig ledelse for de forsøkene de har gjort.

>

> Kort oppsummert så er jeg positivt overasket over Aalbu & Co. Tror dette kan bli riktig bra etterhvert.

Ifølge det jeg har lest så kunne Zajic bidra både offensivt og defensivt. Så at han varmet opp sammen med gutta rett før Ekranas-kampen, og han tok litt styringa. Får håpe han gjør det samme på banen.

Comment

Jeg tviler på at han varma opp til en kamp han ikke var spilleberettiga til. Du blander ham sikkert med Vålerengas fysiske trener Jerome Brunier, eller noe sånt (ikke helt sikker på det navnet gitt).

Comment

Sitat: Den lør, 01 september 2007 12:53 skrev dreadedbyfew:

> Ifølge det jeg har lest så kunne Zajic bidra både offensivt og defensivt. Så at han varmet opp sammen med gutta rett før Ekranas-kampen, og han tok litt styringa. Får håpe han gjør det samme på banen.

>

Stemmer vel rimelig greit med hva jeg har lest også. Mitt inntrykk er at han anses som en litt offensiv midtbanetype med en god evne til å jobbe hjemover når det trengs.

Comment

Sitat: Den fre, 31 august 2007 23:14 skrev ice69:

> Overgangsvinduet lukker om 50 minutter.

>

> Det har vært mye klaging på sportslig ledelse her inne. Men jeg synes de må få godkjent innsatsen sålangt. Man kan aldri vite om spillere slår til, men selve kjøpene/leiene virker solide, i mine øyne. Thorvaldsson ser ut som en solid anskaffelse. Slår han ikke til blir det feil å henge ut sportslig ledelse senere, det virker som om de har gjort en god vurdering og funnet en spiller akkurat i det sjiktet vi bør rette oss inn mot.

>

> Savner kanskje en ny offensiv midtbanespiller, men det kom altså ikke i dette vinduet.

>

> Vedr ny trener, så var altså Eggen sr og jr spurt i sommer, Baxter var visst så godt som i boks før noen fucka up, og Semb var også spurt. Det vil være mange meninger om spesielt Semb, men synes det er vanskelig å klandre sportslig ledelse for de forsøkene de har gjort.

>

> Kort oppsummert så er jeg positivt overasket over Aalbu & Co. Tror dette kan bli riktig bra etterhvert.

Jeg mener vi ikke savner en offensiv midtbanespiller men savnet en defensiv en, Både Jalland, Fellah, Grindheim er offensive spillere men har blitt tvunget til å jobbe mer defensivt

Det vi så igår var noe jeg savnet i våres, og det var klare roller for den sentrale midtbanen. Igår så var Jalland defensiv og Pelle offensiv, og det skaper en del

Begge signeringene gjorde den god figur, så det blir spennende framover

Comment

Working...
                X