Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner etter Vålerenga - FK Ekranas (6-0)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Reaksjoner etter Vålerenga - FK Ekranas (6-0)

Er jævlig skuffa i kveld. Vi sang og sang til Karita, men fikk vi se noe?? Nei. Hun måtte da ha hørt oss.. Uansett, Sebastian Mila i kveld? Fantastisk. Var involvert i ALT. 3 målgivende, minst. Fortsetter dette, kjære polakk, blir høstsesongen jævla interessant! Men, mulig jeg er for sløv, men mange på midten av Cola i kveld sang en Mila-sang. Den har jeg ikke fått med meg. Hva var det? Hørtes bra ut. Link? Tekst? Melodi? Gimme gimme gimme
    Ikke syt - syng!

Comment

Som det er sagt tidligere så var kanskje ikke motstanden all verden men uansett var det veldig artig å vinne kampen og at vi faktisk scoret såpass mange mål. Bra å se Grindheim i flott driv igjen også. Og selvsagt Mila.

Et stort minus var selvsagt det dårlige oppmøtet. Og at enkelte av de som møtte opp var langt mer opptatt av å prate enn å synge men alikevel hadde tatt plass på cola øvre.

Når man presterer å stå å prate i telefonen og klage til vedkommende man snakker med at "Det er faan meg ikke mulig å få snakke her" da har man bommet litt. Flott at enkelte sa ifra og ba dem flytte syklubben sin et annet sted (selv om det vel ikke hjalp stort da de ble stående kampen ut)

Comment

VIF-direktør mener Oslo-folk er bortskjemte

Vålerenga-direktør Pål Breen er skuffet over fotballinteresserte Oslo-folk etter at under 3.000 mennesker overvar målfesten som sendte laget inn i UEFA-cupen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=157513

Tror ikke Breen har fulgt med i timen. Vålerenga må ha knallgode lag, eller cupfinale, før Ola og Kari gidder å dra på noe annet en seriekamper.

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Sportsdirektøren til Ekranas blei ifølge Dagbladets papirutgave skalla ned utenfor spillerutgangen.. av en Ekranas-supporter!

Var visstnok håndgemeng mellom noen "fans" og direktøren, som fikk seg et skikkelig kutt, og blødde voldsomt.

Det hører også med til historien at noen av supporterne mente at det faktisk var manageren som skalla ned sportsdirektøren.

Sympatisk og sivilisert gjeng.
          ----------------
          Pilsner og slagsmål.
          Ille tilredte agronomer.

Comment

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/30/510556.html

Der var den på nett også.

Skulle ha editert mitt innlegg over, men det var plutselig ikke mulig..
            ----------------
            Pilsner og slagsmål.
            Ille tilredte agronomer.

Comment

Det må jo ha vært tidenes dårligste motstander i Engas historie, men 6-0 er 6-0.

Comment

Du kan også prøve uefa.com. De viser ofte trekning direkte, både som video, og grafikk. (de gjorde i alle fall det med SL-trekninga, så da er det en viss fare for at de gjør det med UC-trekninga også).

Comment

Sitat: Den fre, 31 august 2007 02:43 skrev Cucharacha:

> Er jævlig skuffa i kveld. Vi sang og sang til Karita, men fikk vi se noe?? Nei. Hun måtte da ha hørt oss.. Uansett, Sebastian Mila i kveld? Fantastisk. Var involvert i ALT. 3 målgivende, minst. Fortsetter dette, kjære polakk, blir høstsesongen jævla interessant! Men, mulig jeg er for sløv, men mange på midten av Cola i kveld sang en Mila-sang. Den har jeg ikke fått med meg. Hva var det? Hørtes bra ut. Link? Tekst? Melodi? Gimme gimme gimme

K.C. & The Sunshine Band Baby Give it Up.... hvis jeg ikke tar veldig feil! Tror den kan trøkke bra etterhvert som fler slenger seg på...

MOrro med 6-0 selv om motstanden var ræva.
                  ----------------------
                  Bandit F/G
                  ----------------------

Comment

jeg hadde også klikka,hvis vi hadde framstått som så giddalause som ekranes,vel hadde jeg ikke skalla noen men sint hadde jeg vært

Comment

Sitat: Den fre, 31 august 2007 08:53 skrev Persona Non Grata:

> Det må jo ha vært tidenes dårligste motstander i Engas historie, men 6-0 er 6-0.

---------------

Tidenes? Mmm, tja...

Hva med Bærum i cupen 2003 og Nybergsund i år?

Eller et som vi slo: Flora, i forrige runde? Vant forresten ikke Ekranes en Baltisk Cup i fjor??

Tror aldri jeg har sett 6 mål av Enga i en obligatorisk kamp - ever. Er kjempefornøyd, alt tatt i betraktning.

Comment

Sitat: Den tor, 30 august 2007 23:52 skrev Grøstad:

> Responsen hun fikk var det da ingenting i veien med. At hun tvinger seg til ullevaal like før det er valg, er mildt sagt kvalmt. VIF og Klanen klarte da markeringen mot rasisme kjempebra uten hennes frieri like før valget. Spekulativt og ekkelt.

Ved et kommunevalg, som er det vi står ovenfor nå i høst, forandres ikke stortingets representanter eller regjeringens ministere.

Det er ikke før om to år det - når det er stortingsvalg.

Frøken Bekkemellem har derfor intet å tjene på en opptreden på Ullevåll før valget.

I hvertfall ikke dette valget.

Personlig synes jeg det hadde vært verre om politikerne ikke hadde brydd seg i en situasjon som dette.

Dersom du blir kvalm av at Barne- og likestillingsministeren snakker varmt om det arbeidet vi i Vålerenga driver mot rasisme,

og gir oss cred for det,

og at vi i et oppgjør mot et lag som tydeligvis sliter med gale holdninger; viser at vi i Norge & VIF,

personifisert i dette tilfellet av Klanen og et medlem av den norske regjeringen, ikke ønsker slike tilstander her - ja da er vi to bare forskjellige.

At dialekten hennes er ræva, det klarer jeg å bære over med.

"Av med klæra frem med puppa, hilsen alle Vål`eng-gutta" er funny som faen den, men den burde kommet etter at hun var ferdig.

Sprø tanke.. men for alt vi vet, kan hun jo også være innvitert..

Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

Working...
                        X