Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lyn, Voldsløkka, lørdag kl. 14.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Lyn, Voldsløkka, lørdag kl. 14.00

Vålerengas juniorlag møter Lyn i junior-NM-kvartfinalen på Voldsløkka lørdag klokka 14.00.

Om begge lag stiller fulltallig er det Norges to beste juniorlag som møtes. Det er gratis inngang og åpen kiosk. Møt opp de som kan.

Re: Vålerenga - Lyn, Voldsløkka, lørdag kl. 14.00

Noen med info?

Comment

0-0 ved pause

Comment

0-1 etter 46 mins

Comment

1-1 Dennis Obeng på straffe fem minutter før full tid. Roberts felt. Vif spiller med 10 mann etter et rødt kort midtveis i omgangen.

Comment

Vif videre. 7-6 etter straffer

Comment

Etter å ha sett denne kampen skal ihvertfall ikke jeg mase på at Roberts bør få muligheten på a-laget. Direkte uinspirert og slapt. Tror ikke han trengte å dusje etter kampen.

Men honnør til de fleste av gutta for innsatsen, sterkt å komme tilbake etter det røde kortet. Syns spes Harmeet Singh, Amin Nouri og Mathias Samuelsen utmerket seg.

Comment

...og innbytter Joshua King, spør du meg

Comment

Synes du er urettferdig når du snakker om glenn her.. jeg så kampen selv og synes han gjorde en god jobb både offensivt og defensivt i andre omgang spesielt..

Ellers er jeg litt overrasket over at begge lagene slo oppsiktsvekkende mye langt, trodde d egentlig var de to meste spillende junior lagene vi har her i landet..

er heller ikke helt enig med hvem som trekkes frem her..

Synes Dennis Obeng er veldig god store deler av kampen, binder opp motstranderne og utrolig vanskelig å ta ballen fra.. dessuten synes jeg Morten Lie er farlig når han flyttes opp 10 min før slutt, stusser også til Glenn på straffesituasjonen, Kent Brekke Jensen fikk etterhvert bra kontroll på sida si, og til slutt vil jeg trekke fram er strålende 1992 spiller, Joshua King som forbauset mange med styrke og teknikk..

Grattis VIF Junior og lykke til i Semin!!

Comment

Sitat: Den lør, 01 september 2007 18:05 skrev VifHjerte:

> Synes du er urettferdig når du snakker om glenn her.. jeg så kampen selv og synes han gjorde en god jobb både offensivt og defensivt i andre omgang spesielt..

> Ellers er jeg litt overrasket over at begge lagene slo oppsiktsvekkende mye langt, trodde d egentlig var de to meste spillende junior lagene vi har her i landet..

> er heller ikke helt enig med hvem som trekkes frem her..

> Synes Dennis Obeng er veldig god store deler av kampen, binder opp motstranderne og utrolig vanskelig å ta ballen fra.. dessuten synes jeg Morten Lie er farlig når han flyttes opp 10 min før slutt, stusser også til Glenn på straffesituasjonen, Kent Brekke Jensen fikk etterhvert bra kontroll på sida si, og til slutt vil jeg trekke fram er strålende 1992 spiller, Joshua King som forbauset mange med styrke og teknikk..

>

> Grattis VIF Junior og lykke til i Semin!!

>

>

>__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

>

>

>Er kanskje det at jeg har litt store forventninger til en spiller som i vinter til tider briljerte, og som jeg trodde skulle slå igjennom i TL iår.

Det viktigste var at laget reiste seg og vant. Men enig med deg i at langpasningene var litt for mange. Kanskje litt dårlig bane?

Comment

ja d kan faktisk hende..

Comment

Joshua King er dritgod!! spilte med han på kretslaget i fjor, og fy faen, et sånt talent er jeg glad for at i har!!
                        Trommer er for bønder!!

Comment

Reaksjoner fra Frode Larsen og Andreas Holter på VIFTV.

Grattis med seier!!
                          EN BY- ETT LAG

Comment

Sitat: Den søn, 02 september 2007 00:21 skrev manager12:

> Joshua King er dritgod!! spilte med han på kretslaget i fjor, og fy faen, et sånt talent er jeg glad for at i har!!

Ble veldig imponert over han. Sterk i kroppen og gjør kloke valg hele tida. Ikke ofte så unge spellere har så god spilleforståelse.

Dorian Stefan
                            *****KREPP ARMY*****
                            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Working...
                            X