Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Etter Enga-Start

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Etter Enga-Start

her

Re: Etter Enga-Start

Vel, grei nok kamp får vi vel si. 1. omgang synes jeg vi har god kontroll, men at vi trenger ganske lang tid etter pausen før vi skjønner at kampen er i gang igjen, er irriterende. Virket som typisk Enga: bare vi leder 2-0 til pause, så tror vi at vi er verdensmestre og at vi ikke trenger å jobbe noe mer.

Billig straffe til oss (som vi klarte å sette!!) og etter min mening enda billigere straffe til Start. Synes det var riktig at vi la oss litt bakover de siste 20 minuttene. Sikkert en del som synes det er feigt, men jeg er i hvert fall fornøyd med det som kom ut av det.

De nye får godkjent av meg, ikke noe kjempekamp av dem, men synes man ser at de har noe å tilføye. Bare at alle våre 3 nye fra i sommer faktisk spiller kampen, er jo et godt tegn. Mila hadde et bra innhopp, synes jeg.

PS: Fryktelig irriterende Totto Dahlum som kommentator på TV2, total partisk, verre enn bergenserne. "Vi får håpe at Start klarer å komme tilbake i kampen igjen" f.eks.

Beaker

Comment

En veldig ujevn kamp av oss men vi er vel ganske greit best alt i alt. Mye ok angrepspill og bra med 2 gåller for Daniel.

Som nevnt i andre tråden har Freddy alt for høy feilprosent synes jeg,selvom han gjør mye bra. Dan T. er veldig involvert i begge målene og jeg ser ingen grunn til at Horn ikke skal starte neste kamp.

Comment

Disse to nye spillerne våre gjør det hvertfall greit, og syns mila igjen virker veldig positiv, spesielt offensivt i banen.

Bra daniel fikk ett mål, og kanskje ikke dumt å la han ta straffa også så det ble enda ett. Får litt følelsen av å score igjen, og da kommer det forhåpentligvis mer =)
        IKAROS

Comment

En veldig bra kamp - jeg mener vi har kontrollen og de to nye er ekstremt lovende Dette blir bra - 5 poeng opp til RBK, som bør være et mål for oss i år..
          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Enig, begge de 2 nye virker spennende, glemte å nevne det.

Comment

Nå som sandefjord tapte og tromsø tapte så ser tabellen litt bedre ut også. Passerer sandefjord og ligger likt med tromsø, kun flere scorede mål som skiller oss. Tar vi sandefjord neste gang blir det også en liten luke til dem. Da er det hvertfall ikke no å lure på. Vi sikter på medalje!!
              IKAROS

Comment

Det er så deilig når Daniel scorer. For da blir også driblingene og triksene hans mer verdt. Jeg skjønner fortsatt ikke de som vil selge ham. Når islendingen skjønner vårt rare angrepsspill, kommer sikkert målene fra han også. Og serberen var da utrolig stor og sterk, men spratt rundt som en kenguru. Bra !

Comment

Aabrekks uttalelse om at Daniel er spiss og ikke kant mener jeg er totalt feil og det beviser han i dag. Den måten han lekte og skapte sjanser for seg selv og andre i fra en av kantene var rått i dag. Fortsett med dette Aabrekk og Daniel da taper vi ikke mange kamper i fremtiden.

Mila er uten tvil et første valg i første elveren og forstår ikke hva han gjør på benken. De innleggene er bedre en Daniel sine og er jo som å servere ballen til de i boxen. Hadde Mila vært på banen sammen med Thorvaldsson er jeg sikker på at vi hadde fått flere mål i kampen.

Ellers føler jeg igjen at Jalland ikke strekker til men det er kanskje fordi jeg nå har fått litt for negativt syn på han og han må overprestere for å blir sett på med positive øyne.

Til slutt vil jeg kommentere dommeren og det er skremmende hvor dårlig det nivået på mannen i sort er. Nå må man snart sette seg ned å evaluere situasjonen i norge med kritiske øyne. Eneste jeg hører fra dommer sjefene er at de forsvarer seg men de må gå inn å gjøre noe før dette blir komisk.
                  Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Sitat: Den søn, 02 september 2007 20:55 skrev Bohem1:

> En veldig bra kamp - jeg mener vi har kontrollen og de to nye er ekstremt lovende Dette blir bra - 5 poeng opp til RBK, som bør være et mål for oss i år..

At dette var en veldig bra kamp....Vel, gikk du før pause ? Men så lenge vi vinner er det godkjent, hadde vi sluppet inn en av Starts sjanser, så hadde dette vært en diskusjon om hvorfor vi blir så passive og gir fra oss kampen i andre omgang.

Heldigvis er det samma faen, for vi vinner. Og nei, vi har faktisk ikke kontrollen i andre. Vi burde hatt det, men det har vi ikke.

Comment

Deilig med en ny seier ja!

En meget god 1. omgang, og en litt mer laber 2. omgang.

Tør vi håpe på ketchup-effekten for ham nå..?

Bra jobba av Torvalsson også. Han sto virkelig på i dag!

Bojan også spennende den tida han får..

Nå gleder jeg meg til sandefjord-tur!!

Comment

Jalland gjorde en bra kamp idag synes jeg

Selfølgelig var det noen perioder hvor det ikke var på topp .. Men sånn er det jo med flere også.

Jeg synes han får alt for mye drittslening mot seg her inne, han er jo ikke så dårlig som folk snakker om !
                        Takk for alt Christian !

Du blir aldri glemt : )

Comment

En trivelig dag på stadion, som vi gjorde mer spennende enn nødvendig. Regner med at Bojan tar plassen til Jalland i neste kamp, syns Jørgen må heve seg flere hakk før han forsvarer en fast plass. Islendingen var spennende, en type spiss vi ikke har hatt på mang år, håper han kan påvirke Daniel positivt.

Ellers var Klanen virkelig gode idag, en av de bedre kampene på lenge.

Comment

Meget godt fornøyd med seier idag. Spillemessig er vi ålreit. Godt å se Daniel score også. Gunnar Heidar imponerte meg. Han blødde for drakta idag, og det er et godt tegn.

Zajic kom på mange bra løp syns jeg, og virker stødig med ballen i beina. Noen geniale pasninger også.

Comment

Sitat: Den søn, 02 september 2007 21:53 skrev usbenga:

> En trivelig dag på stadion, som vi gjorde mer spennende enn nødvendig. Regner med at Bojan tar plassen til Jalland i neste kamp, syns Jørgen må heve seg flere hakk før han forsvarer en fast plass. Islendingen var spennende, en type spiss vi ikke har hatt på mang år, håper han kan påvirke Daniel positivt.

>

> Ellers var Klanen virkelig gode idag, en av de bedre kampene på lenge.

Var god lyd ja. Stemninga var også bra om vi ser bort ifra litt unødvendig mange papirfly og gutta som syns det var kult å synge ACAB, begge i cola.

Jalland var bedre i dag enn han gjennomsnittelig har vært i år, men det var fortsatt ingen strålende kamp av ham..

Comment

Working...
                              X