Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Etter Enga-Start

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Etter Enga-Start

Sitat: Den man, 03 september 2007 12:50 skrev enga13:

> Sitat: Den man, 03 september 2007 12:43 skrev donny:

>

> > Sitat: Den man, 03 september 2007 12:35 skrev Muppetkokken:

> >

> > > Men, ett lite spørsmål.

> > > Hva stod på den plakaten noen Start-supportere holdt opp i pausen?

> > > "Hold Bjørnebye unna barna våre"? Hva var det for noe?

> >

> > hehe, vi trodde det sto

> > "Hold Bjørnebye unna damene våre"...

>

> Det var nok "damene våre" det stod også.

> Bare å se på bildene på iersjef.com

Enda godt. Vi stusset litt der vi stod, kunne ikke helt skjønne hva Bjørnebye hadde med barna å gjøre.

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 12:50 skrev enga13:

> Sitat: Den man, 03 september 2007 12:43 skrev donny:

>

> > Sitat: Den man, 03 september 2007 12:35 skrev Muppetkokken:

> >

> > > Men, ett lite spørsmål.

> > > Hva stod på den plakaten noen Start-supportere holdt opp i pausen?

> > > "Hold Bjørnebye unna barna våre"? Hva var det for noe?

> >

> > hehe, vi trodde det sto

> > "Hold Bjørnebye unna damene våre"...

>

> Det var nok "damene våre" det stod også.

> Bare å se på bildene på iersjef.com

----------

Ahh, rykter som Se og Hør er herlige:

I følge en jeg kjenne og som kjenner fotballmiljøet i KrSand har Bjørnebye vært og tafsa på kona til en av spillerne, og den forsmådde kona til Bjørnebye har tatt igjen på en av spillerne.

En herlig suppe

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 13:17 skrev Jossi:

> Ahh, rykter som Se og Hør er herlige:

> I følge en jeg kjenne og som kjenner fotballmiljøet i KrSand har Bjørnebye vært og tafsa på kona til en av spillerne, og den forsmådde kona til Bjørnebye har tatt igjen på en av spillerne.

> En herlig suppe

>

Så problemene til Start har egentlig ingen sportslig karakter? Så deilig tarvelig.

Comment

Men jeg vil gjerna ha svar på hvorfor vi NOK en gang legger opp til mongotaktikken som i 2 omg i går...

Er det virkelig nødvendig, HJEMME i mot Start...?

Hmmmm...

Å se 9 engspillere på sin egen halvdel i store deler av 2 omg er rett og slett litt pinlig...

Greit vi vinner til slutt og tar tre poeng, men dette var absolutt ikke stilfullt, og som jeg vil enga skal spille..

Ingen folk der andre ballen kom/datt ned, lite kjemping utenom et par stykker, tydligvis dårlig kommunikasjon i forsvaret vårt for tiden osv osv, så vi sliter fortsatt selv om vi nå tross alt vinner og klatrer på tabellen..

Det er jo noe..

Men hadde vi spillt i mot et annet lag enn Start i går, og som vi fremsto i 2 omg, så hadde vi aldri i verden greid 3 poeng

Comment

Arni: Gjør ett par gode redninger. Bommer vel en gang i feltet, men gjør en jevnt over god kamp. Tryggere på tilbakespill enn på lenge.

Storbæk: Feilplassert ved mange annledninger. Start kom til mange gode innleggsposisjoner helt unødvendig. Viste litt større offensiv vilje enn på ett par kamper, men alt i alt under pari.

Wæhler: Mye mindre innvolvert enn vanlig, gjør seg ikke bort, men dominerer heller ikke som vi er vandt til (og blitt bortskjemt med)

Thommasen: Tar mange av duellene Wæhler har tatt, og kommer meget godt ut av det mot Årst de gangene han går tett i han, men blir av og til litt passiv. Årst bør ikke få ta ned ballen upresset for å si det sånn.

Jepsen: Mye som Storbæk, gjør noen defensive blundere men gpde takter fremover.

Dos Santos: Ikke venn med ballen i dag, bommer på 2 store sjanser men legger ned ett godt stykke arbeid kampen igjennom.

Grindheim: God kamp, og det er godt å ha han tilbake.

Jalland: Støttepassningens største fan gjør som vanlig en dårlig kamp. Fin scoring og en stor sjanse til, men det er ikke nok til å veie opp for de dårlige passningene og det lave tempoet i spillet.

DFH: Det så stygt ut når han herjet i starten men brant sjansene, men så kom målet. Herlig å se gleden de andre viste. Tydelig at det har preget både ham og de andre. Fin straffe, og han forsatte å spille bra. Fremdeles laber innsats uten ball, og mye halvhjertede dueller, men alt i alt veldig bra.

Berre: Veldig god på kanten, ble brukt som oppspillspunkt og snurret rundt med forsvarerne. Som spiss ble det nye langpassninger rett frem og da kommer han ikke til sin rett. Som alltid god med ballen.

Thorvaldson: Strålende innsats, starter ofte i bakrommet. Ble ingen store sjanser av det, men veldig lovende.

Mila: Nok en god kamp, kreativ og kommer til innlegg.

Bojan: Stor og sterk, men flink med ballen. Tar mange initiativ, selv om de ser litt litt tilfeldige ut. Ett par knallgode innlegg! Harde og med stor skru. Veldig lovede.

Horn: Kun få minutter, og ikke så veldig involvert.
            Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 10:44 skrev Alex Malager:

> Sitat: Den man, 03 september 2007 10:30 skrev thorstein:

>

> Wæhler er selvfølgelig å foretrekke rett og slett fordi han er norges beste midtstopper, men spekulasjonene og hans uttalte ønske om å reise ut av landet gjør at jeg foretrekker de 2 andre.

> >

>

>

> Hvilken måned er du i'a?

>

Et øyeblikk var jeg nok i Januar når jeg tenker meg om. Grunnen til uttalelsen min er mange forumdeltageres prat om at Horn skal gå forran Thomassen. Dette er jeg i mot. Thomassen og Horn blir neste års midtstopperpar i Vålerenga håper jeg. Derfor ønsker jeg at disse skal få muligheten i høst når Wæhler er utilgjengelig. Jeg mener også at kontinuitet i forsvarsleddet er utrolig viktig. Med Wæhler som en sikker spiller i midtforsvaret blir det tross alt ikke mye av det. Han er ofte småskada. Tror det kan være smart å tenke framover denne høsten. Både Horn og Thomassen er spillende midtstoppere og vil med tiden bli et fryktet stopperpar på linje med Panzer og Wæhler.

Man må delta for å vinne

Comment

> Jalland: Støttepassningens største fan gjør som vanlig en dårlig kamp. Fin scoring og en stor sjanse til, men det er ikke nok til å veie opp for de dårlige passningene og det lave tempoet i spillet.

Ja, scoringer er helt uviktig.. Særlig når du spiller på Enga, for vi har jo så effektive spisser som tar seg av det

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 15:18 skrev jocke:

> > Jalland: Støttepassningens største fan gjør som vanlig en dårlig kamp. Fin scoring og en stor sjanse til, men det er ikke nok til å veie opp for de dårlige passningene og det lave tempoet i spillet.

>

> Ja, scoringer er helt uviktig.. Særlig når du spiller på Enga, for vi har jo så effektive spisser som tar seg av det

>

Uten tvil flott at han scorer. Noe han gjør en del som midtbanespiller, men det holder ikke hvis han scorer i to kamper for så være ræva i omtrent ale andre..

Tror nok Bojan tar plassen hans snart om han ikke fortsetter å score..

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 13:17 skrev Jossi:

> Sitat: Den man, 03 september 2007 12:50 skrev enga13:

>

> > Sitat: Den man, 03 september 2007 12:43 skrev donny:

> >

> > > Sitat: Den man, 03 september 2007 12:35 skrev Muppetkokken:

> > >

> > > > Men, ett lite spørsmål.

> > > > Hva stod på den plakaten noen Start-supportere holdt opp i pausen?

> > > > "Hold Bjørnebye unna barna våre"? Hva var det for noe?

> > >

> > > hehe, vi trodde det sto

> > > "Hold Bjørnebye unna damene våre"...

> >

> > Det var nok "damene våre" det stod også.

> > Bare å se på bildene på iersjef.com

> ----------

> Ahh, rykter som Se og Hør er herlige:

> I følge en jeg kjenne og som kjenner fotballmiljøet i KrSand har Bjørnebye vært og tafsa på kona til en av spillerne, og den forsmådde kona til Bjørnebye har tatt igjen på en av spillerne.

> En herlig suppe

>

>

Grunnen til at en fast spiller vil til flisbygda asap ligger her.

Comment

Er ikke han i Bodø nå?

Comment

Sitat: Den man, 03 september 2007 19:34 skrev FrankO:

> Er ikke han i Bodø nå?

Han jeg mener har vært kaptein på start flere kamper denne sesongen.

Comment

Etter å ha sett et positivt innhopp av Bojan Zajic i kampen mot Start i går er det gledelig å lese at han fortsetter på andre laget der han slapp.

http://www.vif-fotball.no/article1315841.ece

Dette virker positivt med tanke på fortsettelsen. (Ja, jeg vet motstanden ikke nødvendigvis var den beste!)

Skippern

Evig optimist
                          St. Halvards menn - Oslos stolthet

Comment

sto rett foran noen fjortisser som skreik så jævlig høyt. det var veldig irriterende, ellers god kamp!

Comment

Uten å legge altfor mye i Bojan's første 20min for oss, syns jeg at det var noe som minnet litt om Panzer. Og det er noe jeg har savnet.

Comment

Working...
                              X