Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga Mandag 6.mai kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Her kan vi enkelt og greit takke vår keeper for og fortsatt være med, MEN vi burde selv scora!! Litt for scary at viking blir sååå farlige nærmest hver gang de kommer i angrep

Comment

Tror vi skal satse på å heve oss litt. Vi slipper ikke unne en sånn omgang til! Adam sin fortjeneste dette!

Comment

Adam er konge i dag.
        Juarez er altfor treg, begge veier.Veldig risky å ha en så treg spiller i den rollen, vi blir blottlagt når han har vært oppe.
        Det lugger både her og der offensivt, helt vannvittig forskjell på dette laget hjemme og borte!!!
        Jeg er ikke fornøyd med innsatsen, det er mye mer sprut i Viking, ser ut som vi har tunge bein utpå der!!??
        Og vi taper dueller, spesielt andreballer, og er et skritt på etterskudd hele tiden...Nei, liker det ikke....Håper dette var den svake omgangen vår...

PS: Antall avslutninger... 6-2 til Viking....
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

Kan ikke noe for det men synes ikke viljhamson fungerer noe bra for tiden, og ja det skyldes jo mye at innlegg fra kant ikke kommer til riktig adresse, men føler han ikke er noe farlig ellers. Vet jeg banner i kjerka nå men jeg vil ha inn azemi av flere grunner... han vinner nesten like mye på hode, han er raskere og kan også brukes i bakrom mer, ergo mer varierende angrepsspill..også føler jeg meg sikker på at når han først får sitt eliteseriemål, så løsner det. Man vet hva som bor i han

Comment

Ekstrem sjanse av Finne der. Meget god kontring.

På trening hadde du scoret på den, Bård.
            Kom igjen nå enga!!

Comment

Vi MÅ sette disse sjansene!!! skal vi få med oss poeng her

Comment

Beste kampen jeg har sett av Adam.

Perfekt timing på utløpene sine i dag og har hatt noen vanvittige reflekser på strek også.
                Måtte formen hans fortsette. Hadde vært veldig ålreit å komme fra Stavanger uten å slippe inn mål.

Comment

Tripic og Bytyqi er begge to gode og tekniske spillere. Men det er pinlig å se dem falle som potetsekker gang på gang. Noe dem gjorde i OBOS og tydeligvis har tatt med seg til Eliteserien også.

Comment

Hva faen er det mulig !!!! helt hodeløst av abu

Comment

Faen!!!!!!

Comment

Aaaaaaarrrrrrrggggghhhh.....

Comment

Der er du lagspiller Abu! Fy faen ass! Jævla idiot!!!

Comment

Da kan vi vel bare drite i å vinne denne er jeg redd...
                            Gutta må gjerne motbevise meg.

Comment

Se reprisen. Virker som begge kortene er feilaktig. Men klønete utført og gir Viking muligheten.

Comment

Fyfaen norske dommere. Er nesten å gi opp å se fotball med sånn møkk som skal leke pipeblåsere. Han tok ballen, ikke i nærheten av frispark engang.

Comment

Working...
                                X