Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga Mandag 6.mai kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jaja 1 poeng skal vi være fornøyd med sånn som kampbilde ble med en mann mindre ❤️

Comment

Jaja, vi får med oss et ufortjent poeng! Det er ikke dårlig i seg selv!
      Avslutninger på mål
      9 - 3.....
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

Vi må akseptere dette! Vi stod i mot massivt press der, og det er bra det! Under pari dag på jobb, men vi taper ikke!

Comment

Sitter og er litt skuffet over hvor lite vi klarte å true deres uerfarne forsvars firer. Også forbannet på inkonsekvent dømming. Han dommeren der er vel klar for utfasing?
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vi er heldige som får ett poeng. Det eneste som irriterer meg er at vi lar Eliteseriens mest usympatiske spiller får score. Han ser ut som Lille My!

Comment

Norsk fotball har i lengre tid blitt blåst i stykker, det er å blir en pingleliga der hver minste berøring er frispark, men det er ikke derfor vi ikke vinner idag. Viking gjorde det rette , var veldig truende og aggressive på overganger, det tror jeg er lurt når man har en uerfaren firer bak. Jeg er strålende fornøyd med ett poeng på en vanskelig bortebane, med en mann mindre på banen i lang tid. Viking var tross alt farligere når det var 11 mot 11, der ble vi redda av Adam idag. Vinne hjemme og uavgjort borte er helt innafor, i år så tar vi alt!

Comment

God bortekamp i dag. Sjanser til begge lag. Godt kriget siste 30min. Nå har vi to bortekamper på rad uten tap, og vunnet samtlige på hjemmebane. Veldig bra.

Ser forøvrig flere skrive at det var en vanskelig bortebane, og det gjelder vel samtlige bortekamper sålangt. Hva er det som ikke er en vanskelig bortekamp i ES?

Håper på Shala dyp, og Vega fra start neste match med Abu ute. Kanskje vi faktisk blir bedre? Spennende å se
                - LGRW

Comment

Syntes ikke Abu har tilført oss noe særlig i år. Mye balltap, og mye på tvers. Hvis vi nå setter en midtbane som funker uten ham, så innser han kanskje at han må snøre skoa!

Comment

5 poeng opp til Molde som har like mange kamper som oss, Glimt, Odd og Viking er også med med en kamp mindre enn oss.
                    Damn, disse Viking-kampene er skjære meg dramatiske hver jævla gang og de er klin umulige å spå før kampen er over.
                    Var ikke på vårt beste i dag, men når vi ser på bortekampene våre generelt så var det ikke den dårligste heller.
                    Men, vi må begynne å vinne bortekamper ASAP og Ranheim er en kamp vi MÅ vinne om vi skal henge med. Uavgjort mot Viking som enn så lenge hevder seg i toppen kan man svelge, men noe annet enn 3 poeng borte mot Ranheim vil være et litt for sterkt vårtegn på at vi ikke har det som skal til for å henge med i toppen.

Comment

• Helt ok å få med seg ett poeng i dag.
                      Det skuffer meg dóg litt at vi ikke klarer å skape mer på et lag som har 3 av 4 forsvarere ute med skade. Tripic eller hva han heter skapte mye trøbbel for oss. Veldig god kamp av ham!

Jeg syns det har vært litt mye gule på oss, og litt lite til motstander hittil i år. Viking skulle minst hatt 2 gule i 1.omg!

2 røde på 7 kamper liker jeg heller ikke. Det er neppe noen krise å måtte klare seg uten Abu i 1 kamp. Han er ikke i sin beste form.
                      Israelsson har aldri imponert meg, så jeg håper vi flytter Shala ned på midt, inn med Vega på kant og kanskje droppe Matti fra start i en match. Han har ikke vært god nok i det siste etter min mening. Syns nesten Azemi er mer spennende... Men det forteller kanskje mest om angrepsspillet vårt for tida?

Adam var MEGET god i dag! Imponerende redninger og holder oss inne i kampen.
                      Chiddi beholder vi vel neppe over sommervinduet spnn som han spiller om dagen. Fy faen for en spiller vi har der!

Alt i alt. Godkjent i dag. Litt skuffa over at vi ikke klarer å vinne. Mest letta for at vi ikke klappa sammen etter det røde.

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post
                        Vi er heldige som får ett poeng. Det eneste som irriterer meg er at vi lar Eliteseriens mest usympatiske spiller får score. Han ser ut som Lille My!
                        Hei, hei, hei!
                        Vi er fotballsupportere, ikke drittsekker.
                        Å sammenlikne Tommy Høiland med Lille My er et grovt overtramp.
                        Slikt bør vi holde oss for gode for.
                        Hva har Lille My gjort for å fortjene en sånn usmakelig kommentar?

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Hei, hei, hei!
                          Ja ikke sant? Dessuten er Helland 1000 ganger verre.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Hei, hei, hei!
                            Sorry, når du sier det sånn, så ser jeg feilen. Lille My er selvfølgelig tusen ganger mer spiselig. Det var mer Høilands kopi av hårsveisen til My.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Ja ikke sant? Dessuten er Helland 1000 ganger verre.
                              Vel, smak og behag. Begge er uspiselige, men nå spilte vi mot Viking og Helland spiller ikke der.
                              Last edited by Robban65; 06.05.2019, 22:08.

Comment

• Vi kan i hvert fall ikke klage på guttas innsats. Makan til steinhard jobbing. Adam, helt fantastisk i dag.

Comment

Working...
                                X