Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viking - Vålerenga Mandag 6.mai kl. 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post
    Vi kan i hvert fall ikke klage på guttas innsats. Makan til steinhard jobbing. Adam, helt fantastisk i dag.
    Jeg er faktisk ikke enig. Innsatsen i første omgang synes jeg var ganske svak, veldig lav intensitet, nesten ingen 100%-løp. Vi tapte dueller så det sang etter også, og klinka ikke til skikkelig.
    Dette ble heldigvis bedre etter utvisningen av Abu, merkelig nok!

En ting la jeg veldig godt merke til , også i første omgang: Hver gang vi kom til innlegg, så gikk de OVER Matti, og helt forbi bakerste stolpe der Finne, luftens nye baron, skulle vinne hodedueller...
    Jeg tror det var uten unntak i første omgang, alle innleggene gikk for høyt og langt for Matti....Jeg mener, han er høy og god på hode, og vi kommer til mange innlegg...og så klarer vi ikke å treffe han med ett??
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Jeg er faktisk ikke enig. Innsatsen i første omgang synes jeg var ganske svak, veldig lav intensitet, nesten ingen 100%-løp. Vi tapte dueller så det sang etter også, og klinka ikke til skikkelig.
      Dette ble heldigvis bedre etter utvisningen av Abu, merkelig nok!

En ting la jeg veldig godt merke til , også i første omgang: Hver gang vi kom til innlegg, så gikk de OVER Matti, og helt forbi bakerste stolpe der Finne, luftens nye baron, skulle vinne hodedueller...
      Jeg tror det var uten unntak i første omgang, alle innleggene gikk for høyt og langt for Matti....Jeg mener, han er høy og god på hode, og vi kommer til mange innlegg...og så klarer vi ikke å treffe han med ett??
      Ja, det var veldig tydelig at vi mangler trøkk i boks på innlegg. Egentlug slo vi flere meget gode baller inn i boksen, men matti var mye alene. Flere ganger havnet ballen i perfekt rom på bakre, men det var ingen der. Vi MÅ få folk på løp når innlegget kommer, ellers blir det miningsløst å slå dem.

Comment

• Veldig fortjent poeng.

Comment

• Usikker på om jeg synes det er bra å ta et poeng med ti spillere, eller om dette var to tapte poeng. Er vel litt begge deler.

Skal vi være med i toppen så må vi også starte å vinne bortekamper. Og en bortekamp mot et nyopprykket lag uten hele sin vanlige forsvarsrekke er på papiret en kamp vi skal vinne.

De tre neste, borte mot Ranheim og hjemme mot Godset og LSK bør nå gi ni poeng.

Comment

• Hadde vi klart det, ligger vi på 2 poeng i snitt pr kamp. Det er minst medaljekamp. Vi er så gode hjemme, at vi bør ta Godset og flisbønda, som er i fritt fall. Ranheim blir en krig, på nok en dårlig(?) kunstgressbane. Vi har nå på de 4 siste: Seier. Uavgjort. Seier. Uavgjort. Da blir det?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
              Hadde vi klart det, ligger vi på 2 poeng i snitt pr kamp. Det er minst medaljekamp. Vi er så gode hjemme, at vi bør ta Godset og flisbønda, som er i fritt fall. Ranheim blir en krig, på nok en dårlig(?) kunstgressbane. Vi har nå på de 4 siste: Seier. Uavgjort. Seier. Uavgjort. Da blir det?
              Vi må vel nesten ha det tror jeg, for jeg tror ikke vi klarer å holde det snittet i juni.

Juni er borte mot RBK og Haugesund og hjemme mot Sarpsborg. Det er ikke sikkert vi tar så mange poeng her.

Comment

• Minus og pluss.

- Abu. Ikke god denne kampen. Spiller på det trygge istedenfor å gjøre det han er god på. Nemlig å ta med seg ballen fremover og slå stikkere. I tillegg drar han på seg et unødvendig rødt kort.
                - Slipper til Viking altfor enkelt bakover.
                - Lavt balltempo og for spillere som fyller på fremover i angrep.
                - Sliter med å finne åpninger mot etablert forsvar.
                - Näsberg og Juarez ikke gode nok offensivt. Ivan er egentlig stopper, så han er unnskyldt.
                - Dommeren blåser i hjel kampen. Frispark hver eneste gang det er nærkontakt mellom spillere. Han la lista alltfor lavt for å dele ut kort.

+ Bra arbeidsmoral (spesielt etter det røde kortet)
                + Adam Larsen Kwarasay
                + Chiddy
                + Deyver Vega
                + Shala
                + Faktumet at vi får med oss ett poeng på en Dårlig dag.

Vi får ikke alltid til det vi prøver på, dårlig samhandling på siste tredjedel, marginer i mot, mister en spiller og har dommeren i mot oss.
                Alt i alt fornøyd ut i fra hvordan kampen ble.

Comment

Working...
                X