Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odin Thiago Holm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Odin Thiago Holm

Vet noen hvordan status på Odin er om dagen? Er han skadefri ? Kunne han ikke fått noen minutter mot Faaberg eventuelt?
    Fordi vi fortjener det!!

Han er på utlån hos Tiller, for å gå på ungdomskolen. Kommer sannsynligvis ned i sommer.

Comment

Se det ja! Sjekket siste kamper hos dem nå, svært lite benyttet ser det ut til.
      Fordi vi fortjener det!!

Comment

Holm ble skadet etter en stygg takling i kampen mot Nybergsund 13.april. Først tilbake i NM-kampen mot RBK der han fikk 30 min.
        I dag hadde han 1 assist og 2 mål i 3-1 seieren mot RBK 2.

Comment

https://www.theguardian.com/football...world-football

Odin Thiago Holm eneste nordmann på denne talentlisten fra The Guardian:-)
          Det er vel liten tvil om talentet til Odin så får vi håpe at han vil få noen flere muligheter utover høsten, kanskje til og med som indreløper eller et av to anker på midtbanen.
          Jeg har klokketro på ham men savner kanskje litt eksplosivitet og hurtighet. Overblikket og pasningsfoten er av høy klasse. Løpskapasiteten kommer med god trening og med flere kamper.
          Musklene satser vi på kommer naturlig for ham men det aller viktigste er at han får tid og ro rundt utviklingen.
          Skriv gjerne enda lenger kontrakt, gi spilletid og bygg ham opp til den toppspilleren han kan bli.
          Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by thorstein View Post
            https://www.theguardian.com/football...world-football

Odin Thiago Holm eneste nordmann på denne talentlisten fra The Guardian:-)
            Det er vel liten tvil om talentet til Odin så får vi håpe at han vil få noen flere muligheter utover høsten, kanskje til og med som indreløper eller et av to anker på midtbanen.
            Jeg har klokketro på ham men savner kanskje litt eksplosivitet og hurtighet. Overblikket og pasningsfoten er av høy klasse. Løpskapasiteten kommer med god trening og med flere kamper.
            Musklene satser vi på kommer naturlig for ham men det aller viktigste er at han får tid og ro rundt utviklingen.
            Skriv gjerne enda lenger kontrakt, gi spilletid og bygg ham opp til den toppspilleren han kan bli.

Akkurat den listen kan man ta med en klype eller to med havsalt.
            Haaland var ikke på lista for sin årgang etter hva jeg så...
            Så hva vet vel en journalist?

Gimme hope johanna

Comment

Alle slike lister må vel tas med en klype salt, men det er uansett artig at han blir lagt merke til.
              Og, jo, Haaland var på denne lista for tre år siden.
              Man må delta for å vinne

Comment

Sier litt om hvor god Odin er om ikke Haaland nådde opp på lista engang!

Comment

Originally posted by Calven View Post

Akkurat den listen kan man ta med en klype eller to med havsalt.
                  Haaland var ikke på lista for sin årgang etter hva jeg så...
                  Så hva vet vel en journalist?

Både Haaland og Ødegaard har vært på den listen tidligere.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Både Haaland og Ødegaard har vært på den listen tidligere.
                    Og også Sander Svendsen...

Comment

jeg kjenner stort ett ingen navn på den lista
                      men hvorfor er ikke Oscar Bobb som spiller U23 Premier League for Man City på denne 'talent' lista?
                      moro med Odin på ei slik liste
                      men vi som ser 2 laget vet at Odin har en lang vei å gå

summasummarum #tulleliste

Comment

Han er med her

https://www.theguardian.com/football...r-league-clubs

Comment

Working...
                        X