Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oslo gryta alene.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oslo gryta alene.

Hvis Stabæk og Lsk hadde rykket ned lenge og det kun hadde vært oss i Oslo området i eliteserien. Hvor lang tid tror dere det ville tatt før vi hadde fått med Bærum/Oslo Vest/Romeriket som vif supportere?

Originally posted by Onkel skrue View Post
    Hvis Stabæk og Lsk hadde rykket ned lenge og det kun hadde vært oss i Oslo området i eliteserien. Hvor lang tid tror dere det ville tatt før vi hadde fått med Bærum/Oslo Vest/Romeriket som vif supportere?
    Lyn og Skeid har vært nede lenge, men tror ikke vi har hatt så mye glede av det tilskuermessig, faktisk motsatt. Til dels uheldig for oss at vi ikke har Oslo-derby.

Comment

Jeg savner å ha skikkelige byderbyer, og jeg håper vi får se Skeid i Eliteserien snart. Gjerne Lyn, Kåffa, Grorud og Frigg også for den saks skyld. Alt for å få vekket tilskuerpotensialet.

Comment

Enig med siste taler. Det var fantastisk å sende Lyn ned. Men nå savner jeg de kampene, de var årets fotballhøydepunkt for min del. Tror vi hadde tjent mye på å få opp Lyn. Litt med Skeid, mens Kåffa, Frigg, Grorud og co har mye mindre "derbypotensial" siden så få bryr seg om de lagene.

Comment

Hvor lenge har vi markedsført på Oslo vest/Sandvika osv? Så jo Engaland var rundt der.
          savner merkelig nok Lyn jeg også,men er det fritt fram der så er det jo bare å markedsføre så godt/mye man kan. Lurer på om hvis vi hadde vært alene i 10 år i eliteserien om vi kunne fått til som viking,brann etc.. nye generasjoner kommer jo og nye landsmenn så mulighetene er store om man tenker positivt og griper mulighetene. Var fint når bussene kjørte med vif flagg i Oslo. Lurer på prisen på noe sånt var.

Comment

Personlig synes jeg det er gøy å se FC Lyn rave rundt på nivå 4, og jeg håper virkelig Enga 2 sikrer opprykket i år.

Comment

Farvel kjære Lillestrøm

https://vglive.no/kamp/bodø-glimt-li...377348/rapport

Comment

Working...
              X