Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ranheim - Vålerenga, søndag 12. mai kl. 18:00

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ranheim - Vålerenga, søndag 12. mai kl. 18:00

Da er det omsider klart for søndagskamp igjen! Gutta tar turen til Ranheim uten Abu.

Her er det kun tre poeng som gjelder for å henge med i toppen.

Sist vi møtte Ranheim vant vi 2-1 hjemme i siste serierunde. Finne putta begge. Tilsvarende oppgjør endte 2-2 ifjor, med to scoringer av Johnson.

Kampen sendes på Eurosport Pluss.

Skal du ta turen finner du billetter til bortetribunen (felt EA) her.
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Håper på samme laget, men med Shala ned på midt for Abu og Dønnum inn på høyre kant.
    Tror muskler, fysikk og å vinne dueller er nøkkelen mot Ranheim. Da tror jeg Dønnum går foran Vega.

Blir spennende å se om også Ranheim setter en mann på Ejuke.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

[QUOTE=
      Blir spennende å se om også Ranheim setter en mann på Ejuke. [/QUOTE]

Det gjør de helt sikkert.Når man så hvor effektivt det var for Viking i går, så er det jo ganske dumt å ikke forsøke det.

Comment

Blir nok Israelsson inn som en direkte erstatter for Abu. Ikke noe poeng i å rotere unødvendig på et lag som ellers fungerer godt.

Comment

Nå som Abu er ute og FHM er i Bodø, så håper jeg Sakarias Opsahl får et innhopp i denne kampen.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
            Blir nok Israelsson inn som en direkte erstatter for Abu. Ikke noe poeng i å rotere unødvendig på et lag som ellers fungerer godt.
            Dette laget fungerer altså såpass godt på bortebane at de står med 2 av 12 poeng.
            Om vi vil øke til 3 av 15 er kanskje Israelsson rett valg.
            Håper vi går for alle tre poenga og stiller med
            Juarez-Nation-Bjørdal-Adekugbe
            Shala - Lekven
            Vega-Ejuke-Finne
            Matti

Comment

Lekven - Israelsson som de to sittende, er jeg redd blir altfor tregt og seigt.
              Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by hmchrist View Post

Dette laget fungerer altså såpass godt på bortebane at de står med 2 av 12 poeng.
                Om vi vil øke til 3 av 15 er kanskje Israelsson rett valg.
                Håper vi går for alle tre poenga og stiller med
                Juarez-Nation-Bjørdal-Adekugbe
                Shala - Lekven
                Vega-Ejuke-Finne
                Matti
                Helt enig. Vega er en meget god spiller, og tror Shala vil gjøre det meget bra som boks til boks spiller. Forøvrig skuffet over uttalelsene til Abu i VG. Virker som han bagateliserer det røde kortet. Enig med ham i at d et 2 kortet er litt billig, men å si at det ikke betydde noe blir feil holdning. Deila tar seg nok en prat med han om prestasjonene de siste kampene.
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Lekven - Israelsson som de to sittende, er jeg redd blir altfor tregt og seigt.
                  Tror FHM er kalt tilbake og på vei til Oslo nå. Da har vi ihvertfall en god back-up.

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                    Håper på samme laget, men med Shala ned på midt for Abu og Dønnum inn på høyre kant.
                    Tror muskler, fysikk og å vinne dueller er nøkkelen mot Ranheim. Da tror jeg Dønnum går foran Vega.

Blir spennende å se om også Ranheim setter en mann på Ejuke.
                    Har virka som Azemi er den første av de offensive som blir foretrukket, så kan fort hende han gjør det samme som da Shala var skada, å rotere masse på laget med Ejuke på kant og Matti i 10ern og Azemi på topp. Uten at jeg tror det er så veldig lurt.

Comment

Oppskriften på en vanskelig kamp for oss, dessverre.
                      Et grusomt kunstgress som ikke holder kravene for eliteserien. Lokalisert et sted hvor det alltid blåser kaldt (Hei, Kristiansund!)
                      Mot et lag med en innprentet spillestil. som de aldri viker bort i fra.

Vi skal ha mye mer kvalitet enn Ranheim, men jeg er redd kampen blir tøff og at bortebane-spøkelset består.

Comment

I denne kampen syns jeg virkelig Vega bør få sjansen fra start, shala ned i abu sin posisjon, han har både fart og duellstyrke

Comment

Enig angående Vega. Har vel våre to siste assister. Til Dønnum, til Ejuke.
                          Ett lag i Oslo.

Comment

Adam
                            Nakkim - Bjørdal - Nation - Sam(Ivan)
                            Lekven - Shala
                            Vega - Ejuke - Dønnum
                            Azemi

Benk : Haug, Ivan, Finne, Matti, Sakarias, Juarez og Werni.

Comment

Hva begrunner folk det med når de vil ha Azemi fra start? Eller i det hele tatt i troppen?

Comment

Working...
                              X