Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Calven View Post
    Berge og Juklerød på årets lag i Belgia.
    Det er stas! Bra for VIFs renommé. Zahid har jo også hatt suksess, men stille rundt han hittil i år. Viser at spillere som kommer fra VIF har gode ferdigheter, også i bedre ligaer enn Eliteserien.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Det er stas! Bra for VIFs renommé. Zahid har jo også hatt suksess, men stille rundt han hittil i år. Viser at spillere som kommer fra VIF har gode ferdigheter, også i bedre ligaer enn Eliteserien.
      Du mener vel Asker og Bærum
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Det var Enga som utviklet de videre før de dro ut.

Comment

Var ikke klar for å herje i Belgia riktig enda, da han var i Asker mener jeg.

Comment

Var ikke klar for å herje i Belgia riktig enda, da han var i Asker mener jeg.
            Nei, det er klart. Zahid er ihvertfall "eget produkt". Hvor langt ned i systemet må man for å kalle dem "eget produkt" ?

Comment

Håper det jobbes bra med spissplassen. Vi skulle ha mere målpoeng i år, men har færre enn på samme tid i fjor. Bakover er det samme som før, så ikke mye bedring. Matti er ikke noe målscorer, Azemi har på straks 2 år ikke puttet ett eneste mål i serien og Michael er fortsatt skadet. Her må det taes grep. Vi henger jo fortsatt med i kampen om Europa, men de som er her nå scorer ikke mål.

Comment

Nei, det er klart. Zahid er ihvertfall "eget produkt". Hvor langt ned i systemet må man for å kalle dem "eget produkt" ?
                Husker ikke eksakt hvordan definisjonen på en egenprodusert spiller er, men tror det var 3 år i klubben da spilleren er i alderen ca 15-21.

Comment

Originally posted by hp29 View Post

Slik han speller i år skal vi nok prise oss lykkelige om han blir til sesongslutt.
                  Enig, men jeg tror han blir sesongen ut. Grunnen til det er at det er U20 VM og da er det gjerne der fokuset er.
                  Vi er Vål'enga!!

Comment

Synes det er imponerende å se hva Lars Olden Larsen får til i Kåffa om dagen. Som tidligere enga gutt håper jeg han fortsetter progresjonen og at vi kanskje ser ham tilbake i den kongeblå drakta
                    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                      Synes det er imponerende å se hva Lars Olden Larsen får til i Kåffa om dagen. Som tidligere enga gutt håper jeg han fortsetter progresjonen og at vi kanskje ser ham tilbake i den kongeblå drakta
                      Er han god nok, så er det ikke langt til Valle

Comment

Husker ikke eksakt hvordan definisjonen på en egenprodusert spiller er, men tror det var 3 år i klubben da spilleren er i alderen ca 15-21.

Er 12-21. Så slipper man å få norske spillere son går til utlandet tidlig og regnes som utenlandske hvis de kommer tilbake.

Comment

Originally posted by anderan View Post

enig. Vil gjerne ha ham tilbake når muligheten byr seg
                          I samme form han var i :-D ;-)

Vi trenger kvalitet i alle ledd, sann mine ord! Vi har en bra bredde nå, men vi ser at med Sam og Shala ute blir det svakt fremmover. Denne sessongen har vi sjangsen. Gå "all inn" nå, og forsterk laget kraftig i sommer vinduet. Det vil rentere seg i europa liga spill. Jeg er 100% sikker på at med en eller 2 "rett inn på laget" forsterkninger blir vi topp 3. Da må vi bare holde ut 1/2 år før vi begynner å få pengene tilbake. Faktisk tror jeg det begynner i des. med økt sesongkort salg. Dette blir det letteste året å få medalje. La oss ta en!

Comment

Sander Berge flyttet fra Belgia dagen etter sesongen var over, så hvis han blir solgt til en storklubb for en klekkelig sum er det kanskje det som blir redningen for oss med tanke på midler til spillerkjøp. Ellers gikk vi nylig 30 mill i underskudd, så jeg må innrømme at jeg ikke har for store forventninger. Er jo ikke sikkert pengene fra et Berge salg går til spillerkjøp heller..

Comment

Stefan Strandberg er kontraktsløs i sommer. Bra alder, spilt her før, skadefri etter en litt trøblete periode, landslagsspiller.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                                Stefan Strandberg er kontraktsløs i sommer. Bra alder, spilt her før, skadefri etter en litt trøblete periode, landslagsspiller.
                                Vi trenger vel ikke en stopper til når vi har Bjørdal, Nation med Nakkim i bakånd samt Ivan som også kan spille der. Det mener jeg hadde vært feil prioritering nå. En ting hadde vært om det hadde vært en soleklar forsterkning, men det tror jeg ikke det er. Bjørdal er jo like mye landslagspiller som Strandberg siden du nevner det. Ingen av de har vært på landslaget på evigheter. Strandberg er neppe mye bedre enn de vi allerede har.

Comment

Working...
                                X