Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pete View Post

Alle snakker om Chiddy men det kan jo være flere som blir solgt/lånt ut. Vi har p.t 3 høyre backer, Grødem er langt unna spilletid, Sam A kan vel også være et mulig salgsobjekt (?). Det er utfordringen med god kamper inn mot et vindu. Når laget gjør det bra følger flere med og alle spillerne er iflg klubben til salgs om riktig bud blir lagt på bordet. Synes dette vinduet kan bli veldig spennende og selv om Chiddy er mest omtalt er jeg ganske sikker på at det skjer flere endringer, både ut og inn.
    Enig! Sannsynligvis skal minst en høyreback ut. Det kan være vanskelig å få bud på Nouri og Juarez. Jeg tipper Borch på utlån.

Sam er en klasseback i ung alder og et av våre største salgsobjekt. Har vært skadet store deler av sesongen så muligens gått litt under radaren.

Comment

• Håvard Nielsen er visst ferdig i Fortuna Düsseldorf. Det hadde vært en solid forsterkning foran høstsesongen.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
        Tror faktisk Vega kan være en enda bedre offensiv spiller for oss enn Ejuke, men så må han snart bli skadefri.

Adekugbe tror jeg blir mye verre å erstatte.
        Nå er jeg spent på hva du legger i dette.
        Hva har Vega prestert de årene han har vært i ES?
        Han har gjort et par gode kamper for oss, men thats it.
        Ejuke har vært stabilt god i halvannen sesong nå, og blir bare bedre og bedre. Han er ES beste offensive spiller, og bidrar ekstremt mye defensivt.
        Her må du stikke fingern i jorda, mister vi Ejuke er det ingen som kan erstatte han pr idag, og vi har ikke råd til å hente noen som kan det heller.
        Mannen er for god for ES, og vi før prise oss lykkelige for hver kan han spiller i blått.

Penga vi får for salget tipper jeg forsvinner i minus-sluket, det har vi sett tidligere.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Nå er jeg spent på hva du legger i dette.
          Hva har Vega prestert de årene han har vært i ES?
          Han har gjort et par gode kamper for oss, men thats it.
          Ejuke har vært stabilt god i halvannen sesong nå, og blir bare bedre og bedre. Han er ES beste offensive spiller, og bidrar ekstremt mye defensivt.
          Her må du stikke fingern i jorda, mister vi Ejuke er det ingen som kan erstatte han pr idag, og vi har ikke råd til å hente noen som kan det heller.
          Mannen er for god for ES, og vi før prise oss lykkelige for hver kan han spiller i blått.

Penga vi får for salget tipper jeg forsvinner i minus-sluket, det har vi sett tidligere.
          Synes det er ganske lett å se at Vega er en meget god spiller. Han mangler en del på det defensive i forhold til Ejuke, men er frekk, god en-mot-en og en bedre avslutter enn Ejuke. Er i tillegg en god lagspiller, smart. Det er min vurdering. Vil selvfølgelig savne Ejukes fart og briljante teknikk, men vi har flere som er gode på å true bakrommet med bra teknikk der fremme. Er ikke akkurat der det skorter mest. Shala kan fort ende i tierrollen han også, så vi har allerede gode alternativer. Det defensive er nok uten tvil der det svir mest. Ellers er jeg spent på Thiago Holm!
          Og om Werni og Sakarias Opsahl får noen minutter snart.

Comment

• Nederlandske medier skriver at Ejuke skal på medisinsk undersøkelse hos Heerenveen i dag og at klubbene har kommet til enighet.
            Samtidig har Besiktas og Layio også meldt interesse.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
              Nederlandske medier skriver at Ejuke skal på medisinsk undersøkelse hos Heerenveen i dag og at klubbene har kommet til enighet.
              Samtidig har Besiktas og Layio også meldt interesse.
              Hvis vi får et lavere beløp enn 20 mill, så gjør vi en kjempetabbe.

Men hvis han nå blir solgt så får vi vel håpe på noe i mellom 25-30.

Comment

• Er helt enig i at 2 mill € er i underkant av hva man kan håpe på. Nederlandsk liga er et flott utstillingsvindu for de største ligaene og da håper jeg heller Vålerenga tenker langsiktig mtp prosenter av videresalg.

Comment

• Da er vel Ejuke borte?

https://mobile.twitter.com/marceleis...83877779890177

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
                    Er helt enig i at 2 mill € er i underkant av hva man kan håpe på. Nederlandsk liga er et flott utstillingsvindu for de største ligaene og da håper jeg heller Vålerenga tenker langsiktig mtp prosenter av videresalg.
                    Ja, la oss håpe det. Ejuke har høy sannsynlighet for å kunne selges dyrt fra Nederland igjen om han fortsetter utviklingen.

Comment

• https://direkte.vg.no/silly-season/n...2f3f0011b612cf

Den norske midtbanespilleren Sander Berge (21) skal ha avslått en tilnærmelse fra den nyopprykkede Premier League-klubben Sheffield United. Det melder den belgiske avisen HLN.

Grunnen skal være at den norske landslagsspilleren har større ambisjoner. Han er tidligere blitt koblet til storklubber som Sevilla og Tottenham.

Berges klubb Genk skal ha en prislapp på 230 millioner kroner for askergutten.

Comment

• Spørsmål: Sett at det er tilfelle at Ejuke er på medisinsk test hos Herenveen nå, betyr det at kontrakt er signert og spikra eller kan man fremdeles ombestemme seg om f.eks. Besiktas slenger flere penger i bordet?

Comment

• Originally posted by FuriousMachine View Post
                          Spørsmål: Sett at det er tilfelle at Ejuke er på medisinsk test hos Herenveen nå, betyr det at kontrakt er signert og spikra eller kan man fremdeles ombestemme seg om f.eks. Besiktas slenger flere penger i bordet?
                          Det betyr at han har fått godkjenning fra VIF til å reise ned dit. Betyr ikke nødvendigvis at overgangssum er ferdigforhandlet, eller at man er enig om kontrakt. Men sannsynligvis tror begge parter at man kommer til enighet snart.

Comment

• Nederlandske medier hevder at klubbene er enige. Hvordan det virker i praksis om en tredjepart prøver å kuppe dealen vites ikke.

Comment

• Meldes om pressekonferanse i Nederland kl 17.00 for å presentere ny spiller. Dette gikk nok raskt og greit unna.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
                                Meldes om pressekonferanse i Nederland kl 17.00 for å presentere ny spiller. Dette gikk nok raskt og greit unna.
                                https://twitter.com/lc_sport/status/...053280258?s=21

Comment

Working...
                                X