Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post
    Og hos oss: http://www.vif-fotball.no/nyheter/ej...-til-nederland

Comment

• Ja, det måtte jo gå sånn, selv om jeg ønsket sterkt å behold han. Prislapp på ca 20 mill tydeligvis, står ingenting om evt videresalg, men trenger ikke å bety at det ikke er noe der.
      Uansett trist, kommer til å savne han. Men skjønner at han er god nok for større ligaer.

Takk for innsatsen, Chiddy!
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

• Er redd dette salget velter muligheten til topp 4 plassering. Han utgjorde MYE i angrep, med fart, teknikk og en plage for forsvarsspillere. Dro på seg både to og tre spillere. Så vidt over 20 mill var et minimum , men vi bør ha avtalt en grei prosent ved videresalg. Hvem erstatter chiddi nå???

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
          Hvem erstatter chiddi nå???
          Håper på Amor Layouni fra Bodø Glimt.
          Bør være mulig å hente han for 5 millioner?

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
            Er redd dette salget velter muligheten til topp 4 plassering. Han utgjorde MYE i angrep, med fart, teknikk og en plage for forsvarsspillere. Dro på seg både to og tre spillere. Så vidt over 20 mill var et minimum , men vi bør ha avtalt en grei prosent ved videresalg. Hvem erstatter chiddi nå???
            Må bare innse at dette er en del av mekanismen i fotball. Alt i alt får vi være stolt av og ha hentet han som en uskolert Nigerianer som hverken jobbet defensivt eller visste når han skulle spille fra seg ballen til å utvikle han til spilleren han er i dag og i tillegg fra bra betalt. Han kostet vel knapt en krone når han kom.

Jeg er glad for at jeg fikk sett han live mot Bodø/Glimt en siste gang før han dro. Takk for alt Chiddy!

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post

Håper på Amor Layouni fra Bodø Glimt.
              Bør være mulig å hente han for 5 millioner?
              Jeg foreslo å hente han ifjor, men nå er nok det for sent. Nå klarer nok Glimt å selge han til utlandet uten store problemer, kanskje allerede nå i dette vinduet.

Comment

• Dette gjorde meg bare trist og lei.
                Farvel topp 4!

Når RBK betaler 15 for Adegbenro, syns jeg at 20 er en alt for lav pris. RBK hadde sikkert solgt Ejuke for 30+.

Håper ikke vi henter Amor fra Glimt. Syns verken at han var rask nok eller hadde noe god teknikk. I tillegg hadde han en veldig keitete løpsstil (Ikke at det har noe å si. Det så bare j... dumt ut)

Men innser at Ejuke fra begynnelsen av var alt for god for en klubb som har lave ambisjoner!
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                  Dette gjorde meg bare trist og lei.
                  Farvel topp 4!

Når RBK betaler 15 for Adegbenro, syns jeg at 20 er en alt for lav pris. RBK hadde sikkert solgt Ejuke for 30+.

Håper ikke vi henter Amor fra Glimt. Syns verken at han var rask nok eller hadde noe god teknikk. I tillegg hadde han en veldig keitete løpsstil (Ikke at det har noe å si. Det så bare j... dumt ut)

Men innser at Ejuke fra begynnelsen av var alt for god for en klubb som har lave ambisjoner!
                  Nå er det ikke bekreftet noe sted at prisen er 20 millioner. Det er kun spekulasjoner fra media. Når det gjelder Layouni, er det nettopp den voldsomme farten som er forcen hans.

Comment

• Samme her: https://www.vg.no/sport/fotball/i/qL...for-heerenveen
                    Spekuleres i €2M

Comment

• Haavard Nielsen har bursdag idag. Kan jo hente han som en liten gave til både oss og han.

Comment

• Selvfølgelig synd å miste Chiddy. De tyngdeoverføringene tror jeg det er lenge til vi får se fra en VIF-spiller igjen. Dersom laget skulle ut i kvalifisering til Europa nå, hadde det sikkert vært lettere å få han til å bli.

Men velger å tenke at den som erstatter han på venstrekant kommer til å være bedre relasjonelt. Ikke sjans å finne en spiller med det samme tekniske repertoaret. Deila ønsker å spille med innoverkant, og per. nå har vi kun Grødem og Finne som aktuelle i så fall. Det holder ikke. Blir gjerne motbevist selvfølgelig.

Comment

• Seff synd med Ejuke, men sånn er det i ES. På et visst punkt må vi selge ellers går dem gratis sesongen etter. Han har hatt sin beste sesong så langt, men man har aldri garanti på at det fortsetter heller!
                          Spent på hva vi henter inn nå. Hadde glatt tatt Amor fra BG, men tror han blir for dyr fra et lag som er i samme området på tabellen. Stoler på at vi har et par gode alternativ på blokka!

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                            Dette gjorde meg bare trist og lei.
                            Farvel topp 4!

RBK kjøpte Adegbenro fra en konkurrent i samme liga, da blir prisen naturligvis veldig høy. Det å sammenligne oss med RBK når det kommer til og få samme pris for spillere blir bare dumt. RBK har en helt annen historie, de er kjent over hele verden, vinner serien jevnlig, spiller i Europa jevnlig og har en stor historie i Champions League. At de får mer penger enn oss for spillere er helt naturlig.

Siste avsnittet ditt er bare ren idioti. Hadde Vålerenga hatt lave ambisjoner kunne vi gjort som Stabæk og bare brukt juniorspillere på A-laget. Grunnet ambisjoner om å kjempe helt i toppen gjør vi ikke det. Innlegget ditt er rett og slett ren sutring. Jeg synes også det var surt å miste Ejuke, men kan være greit å innse realitetene og hvordan mekanismen fungerer for et lag i ES.

Det at vi hentet Ejuke for en slikk og ingenting, utvikler han og selger han videre for rundt 20 mill er helt etter planen med best mulig utfall og rett og slett en god jobb av Deila og de andre som har jobbet med Ejuke på feltet. Well done!

Comment

• Hva er egentlig status på Vega,å hva slags skade har han?

Comment

• Det som hadde vært fett var hvis vi dro DEN kaninen opp av hatten. Pressekonferanse imorgen, møt Ejukes ukjente tvillingbror Eruke, like god bare litt mer treffsikker
                                I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Working...
                                X