Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Akk ja, enda mer Ejuke gnål. Kanskje en ide å opprette en egen tråd med: Salg av Ejuke, var det riktig eller feil å selge nå?

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
      Her er hva klubben sier om vi skal erstatte Ejuke:

«Med salget av Chidera Ejuke er det naturlig at klubben nå ser seg om etter en erstatter for unggutten, og dette er også noe Ingebrigtsen kan bekrefte.

- Alle vet at vi har satt oss en tøff målsetning i år også, og vi har store ambisjoner om å ta nye steg og være bedre i høst enn det vi har vært i vår. Selv om vi er godt fornøyd med den stallen vi har per nå, ser vi også etter spillere som kan gjøre oss enda bedre. Vi har god tro på at vi både skal få på plass nye unggutter som kan steg her, og spillere som kan bidra umiddelbart til å skape gode prestasjoner og resultater, avslutter Ingebrigtsen»

Jeg vet at vår eminente scout, Tjernås, er på reise og scouter i dette øyeblikk. Han var og så på en kamp i går for å se på noen spillere/spiller, så gutta i Vålerenga jobber med saken

Comment

• Originally posted by zeta View Post
        Jeg lanserer Koomson fra Brann. Han er upopulær blant både trener og fans og burde gå for 5-6 mill. Jeg tror Deila er en helt annen trener enn LAN på å jobbe med sånne spillere.

Med Koomson på sitt beste får vi fart, dribleferdigheter og herlige innlegg
        I utgangspunktet ikke en dum tanke. Det er bare dette med å betale 5-6 mill for en spiller som har floppet i Brann, og var helt ok i Sogndal som blir feil i mitt hode. Det må da finnes bedre muligheter. Det er klart at Vega er jo et eksempel på en spiller som aldri fikk tillit under LAN, og som har vist potensiale hos oss. Så det er godt mulig Koomson er et annet tilfelle. Vega kom vel så og si gratis til oss, gjorde han ikke?. At vi skal betale 5-6 mill for en Brann-flopp er jeg mer skeptisk til, noe annet om kontrakten hadde gått ut og han kom gratis.

Comment

• Både Koomson og Bamba hadde nok forsterket oss, men det blir nok ganske dyrt. Antar at de har bra lønn i Brann også!

Comment

• Originally posted by nico70 View Post

Jeg vet at vår eminente scout, Tjernås, er på reise og scouter i dette øyeblikk. Han var og så på en kamp i går for å se på noen spillere/spiller, så gutta i Vålerenga jobber med saken
            Tjærnås har i hvert fall stålkontroll på PL, he, he

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

I utgangspunktet ikke en dum tanke. Det er bare dette med å betale 5-6 mill for en spiller som har floppet i Brann, og var helt ok i Sogndal som blir feil i mitt hode. Det må da finnes bedre muligheter. Det er klart at Vega er jo et eksempel på en spiller som aldri fikk tillit under LAN, og som har vist potensiale hos oss. Så det er godt mulig Koomson er et annet tilfelle. Vega kom vel så og si gratis til oss, gjorde han ikke?. At vi skal betale 5-6 mill for en Brann-flopp er jeg mer skeptisk til, noe annet om kontrakten hadde gått ut og han kom gratis.
              Jeg vet ikke helt hvor smertegrensa vår går. Men poenget er i hvert fall at Brann og VIF kan snakke sammen

Comment

• Burde vi prøve oss på Issam Jebali? : http://www.fotbolldirekt.se/2019/07/...vRKEDmhkRIz_cc

Altså, han var kun et halvt år i RBK, men han var god og puttet jevnt og trutt både i serie, cup og Europa. En god spiss som også kan spille ving.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                  Burde vi prøve oss på Issam Jebali? : http://www.fotbolldirekt.se/2019/07/...vRKEDmhkRIz_cc

Altså, han var kun et halvt år i RBK, men han var god og puttet jevnt og trutt både i serie, cup og Europa. En god spiss som også kan spille ving.
                  Spørs det hvis vi må konkurrere med Brøndby og Rosenborg, som det sto i artikkelen.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Spørs det hvis vi må konkurrere med Brøndby og Rosenborg, som det sto i artikkelen.
                    Da er vi nok avhengig av at de trekker seg ja, om vi i det hele tatt skulle være interessert da. Så blir hypotetisk.

Comment

• Jeg tenker, MÅ vi ha en erstatter?
                      vi har Vega, Dønnum.
                      ser at vi desverre ikke får tilbake Edjuke eller Ørnen osv.
                      solgt er solgt.
                      Kjør på det vi har,

Comment

• Jeg syns det bør signeres en høyrebeint kantspiller med fart og mye målpoeng i seg.

Drømmer om Håvard Nielsen. Niklas Castro hadde også vært noe, men kommer nok til å koste mer enn kvaliteten tilsier. Passer kanskje ikke helt i rollen heller.

Mer sannsynlig at Tjærnås & co. tryller frem en solid signering som få av oss har hørt om.

Comment

• Noen som vet om det dukket opp noen prøvespillere i dag på treningen?

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                            Noen som vet om det dukket opp noen prøvespillere i dag på treningen?
                            Ingen nye fjes i dag men ingen ute med skader heller. Hel tropp inn mot høsten...

Comment

• Virkelig bra hvis Vega er klar!

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Ingen nye fjes i dag men ingen ute med skader heller. Hel tropp inn mot høsten...
                                Betyr det at Michael G. M., Tollås, A. Larsen og Vega alle trente for fullt?

Det er veldig bra i så fall.

Comment

Working...
                                X