Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bohem33 View Post

Betyr det at Michael G. M., Tollås, A. Larsen og Vega alle trente for fullt?

Det er veldig bra i så fall.
    Sorry, tvilsom til Peter G M. Men de andre virket som var med selv om det var litt roligere i dag.

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Sorry, tvilsom til Peter G M. Men de andre virket som var med selv om det var litt roligere i dag.
      Takk for svar, fortsatt veldig gode nyheter. =)

Comment

• Zahid på vei videre er bekreftet. Vet ikke om dette gir oss noe penger i kassa, virker litt tungt i klubbene der han går nå.

https://www.nettavisen.no/sport/ghay...423819189.html

Comment

Zahid på vei videre er bekreftet. Vet ikke om dette gir oss noe penger i kassa, virker litt tungt i klubbene der han går nå.

https://www.nettavisen.no/sport/ghay...423819189.html
          Ikke så lenge det er lån, men de har en opsjon på kjøp.

Comment

• Den gamle APOEL treneren som henta han så han får nok spilletid ihvertfall. Var han ikke fast på APOEL lenger?

Comment

• Kan avkrefte at vi er fulltallige på trening. Verken Tollås, Larsen eller Vega trener i dag. Ikke Dønnum heller.

Comment

• Originally posted by Eivindiana Jones View Post
                Kan avkrefte at vi er fulltallige på trening. Verken Tollås, Larsen eller Vega trener i dag. Ikke Dønnum heller.
                Blir veldig gøy om det blir tilbake til Azemi på topp og Finne på kant

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Blir veldig gøy om det blir tilbake til Azemi på topp og Finne på kant
                  De var på trening i går men da gikk det rolig for seg. Håper ikke det var nok til at de måtte stoppe opp allerede. Men kunne veldig godt tenkt meg et bedre alternativ enn Azemi - uansett hvor de måtte putte han. Eneste muligheten jeg ser at han konverteres til stopper...

Comment

Kan avkrefte at vi er fulltallige på trening. Verken Tollås, Larsen eller Vega trener i dag. Ikke Dønnum heller.
                    Dønnum spilte og trente i dag ihvertfall. Vega trente lett, Tollås inne og Adam sliter med rygg.

Comment

• Jeg så den første timen. Ingen Dønnum da. Mulig jeg har dratt på meg et solstikk

Comment

De var på trening i går men da gikk det rolig for seg. Håper ikke det var nok til at de måtte stoppe opp allerede. Men kunne veldig godt tenkt meg et bedre alternativ enn Azemi - uansett hvor de måtte putte han. Eneste muligheten jeg ser at han konverteres til stopper...
                        Jeg synes Finne er en meget lovende spiss, han har en tendens til å score masse mål fra den posisjonen. kanskje en ny Kjartansson, hvis han for nok støtte og laget fungerer?

Comment

Jeg så den første timen. Ingen Dønnum da. Mulig jeg har dratt på meg et solstikk
                          He-he... Sikkert en til med samme problem. Jeg så bare når de spilte 11vs11 og da var Dønnum på høyrekant. Mulig han kom senere? Var bra når han spilte da.

Comment

• Ja, vi har nå solgt vår beste spiller og største attraksjon. Forståelig, men kjedelig.
                            Jeg oppfattet det som litt defensivt fra klubben ikke å love forsterkninger. Jeg regner allikevel med at det finnes spillere vi vurderer.
                            For egen del håper jeg virkelig vi drar en kanin eller to opp av hatten. Vi trenger flere spillere som skaper begeistring. Dønnum er absolutt en slik spiller! Vega også, selv om vi ikke har sett mye til ham. Resten er litt mer "meh". Gode spillere, fin moral i laget, men få som er skikkelige trekkplastere.
                            Jeg våger meg på en påstand om at alle som er glad i fotball elsker å se lettbeinte teknikere som kan skape litt magi på banen.

For øvrig er vel Nouri (på vei) tilbake. Det liker jeg. Syns han vokste veldig utover høsten i fjor, etter en skuffende start.

Jeg syns Näsberg har vist fin fremgang, spesielt på stopperplass i Nations fravær. Nakkim er ok backup.
                            Dette til tross; jeg hadde ikke takket nei til et skikkelig monster i forsvar.

Midtbanen er bra. Vanskelig å se for seg noen inn der uten at noen går ut.

I angrep er vi også godt rustet, men Azemi må snart bevise noe, ellers bør vi erstatte ham med noen som er bedre.

Er det forresten noen som har plukket opp noen nye rykter rundt Sander Berge? De penga hadde kommet godt med. Både i det store sorte hullet, og forhåpentlig litt til transferkassa.

Comment

• Njie er hos Odd så da er ikke han aktuell ihvertfall.

Comment

Jeg så den første timen. Ingen Dønnum da. Mulig jeg har dratt på meg et solstikk
                                Dønnum har mageproblemer etter ferietur, så han er vel tilbake snart.

Comment

Working...
                                X