Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post
    Han har bare 5 måneder igjen av kontrakten med Philadelphia. 20 mål på 36 kamper for dem. Pene tall det.
    Kult med rykter. Da går det i alle fall noe å diskutere.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Kult med rykter. Da går det i alle fall noe å diskutere.
      Noen som følger mls, og som kjenner til denne Cory Burke?
      Last edited by ziggy75; 27.07.2019, 19:10.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Noen som følger mls, og som kjenner til denne Cory Burke?
        Han har vel aldri spilt i mls? Bare i nivå 2 hvis jeg har forstått det riktig.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post

Philadelphia Union spiller vel i MLS?
          Cory Burke på transfermarkt:
          https://www.transfermarkt.com/cory-b...S1/saison/2019

Comment

Du har ikke forstått det riktig.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Philadelphia Union spiller vel i MLS?
              Cory Burke på transfermarkt:
              https://www.transfermarkt.com/cory-b...S1/saison/2019
              mulig jeg misforsto artikkelen som ble linket tidligere. ikke helt lett å forstå seg på transfermarkt heller. så han ble hentet av Bethlem Steel (andre div) så solgt til Philadelpia ett år senere får å bli lånt tilbake til bethlem steel, når lånet endte fikk han bare 7 kamper fordi han hadde problemet med visumet og nå er han i Jamaica.

Uansett så kan jo dette være en grei backup mulighet, kanskje er han også god nok til å starte kamper. Ikke så lett å dømme han etter de få youtube klippene hans heller.

Comment

mulig jeg misforsto artikkelen som ble linket tidligere. ikke helt lett å forstå seg på transfermarkt heller. så han ble hentet av Bethlem Steel (andre div) så solgt til Philadelpia ett år senere får å bli lånt tilbake til bethlem steel, når lånet endte fikk han bare 7 kamper fordi han hadde problemet med visumet og nå er han i Jamaica.

Uansett så kan jo dette være en grei backup mulighet, kanskje er han også god nok til å starte kamper. Ikke så lett å dømme han etter de få youtube klippene hans heller.
                Han har ihvertfall spilt 42 kamper for Union og har scora 16 mål og har 5 målgivende for dem.
                For Betlehem har han 50 kamper, 15 mål og 5 målgivende. Hvis Transfermarkt er til å stole på.

Comment

• Hvordan er det med disse transferreglene i MLS? Kontrakt til 31.12.2019; betyr det at han kan hentes etter dette, eller har de fortsatt slavekontraktsystemet der borte?
                  Prøvde å sette meg inn i transfersystemet deres for et års tid siden, men jeg lærte absolutt ingen ting. Ble bare mere forvirra..
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by Septiktank View Post
                    Linkes til en jamaicansk spill fra MLS. Lån ut sesongen, ingen kjøpsopsjon... https://www.nettavisen.no/sport/kild...423820383.html
                    Virker ganske shot in the dark dette når vi allerede har Azemi som overhodet ikke leverer, Matti som ikke scorer noe særlig mål samt Michael ute en stund til med kneet. Ser man på klubber samt nivå der han har vært tviler jeg på han her skyter oss inn i topp 3 og til Europa. Får håpe de har en bedre spiller på vei inn. Dem har visst om dette problemet siden Johnson forsvant. Og den finnes garantert bedre løsninger der ute.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post

Virker ganske shot in the dark dette når vi allerede har Azemi som overhodet ikke leverer, Matti som ikke scorer noe særlig mål samt Michael ute en stund til med kneet. Ser man på klubber samt nivå der han har vært tviler jeg på han her skyter oss inn i topp 3 og til Europa. Får håpe de har en bedre spiller på vei inn. Dem har visst om dette problemet siden Johnson forsvant. Og den finnes garantert bedre løsninger der ute.
                      Herregud, dette er tynt. Går vel an å gi han en sjanse før man dømmer han nord og ned? Vi har et speiderapparat og han har et godt målsnitt i en ganske god liga. Kanskje hentes han bare som backup hvis det er lån uten opsjon og i så fall er vel fallgruven liten.

Matti erstattet Sam J. Laget skårer mer mål nå enn når vi hadde Sam.

Hvem mener du vi realistisk kan hente som (på papiret) er bedre?

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post

Vet du noe om han? Gjør du? Du ble satt på plass angående Vega. Faen, du må ha et trist supporterliv.

Har du et engelsk lag også? Sånn lekesupporter.

Comment

Vet du noe om han? Gjør du? Du ble satt på plass angående Vega. Faen, du må ha et trist supporterliv.

Har du et engelsk lag også? Sånn lekesupporter.
                          Ja la oss nå for all del denne tråden trekkes inn mot angofil hatet ditt. Spesielt med tanke på at vi endelig har fått ett rykte.

Comment

Ja la oss nå for all del denne tråden trekkes inn mot angofil hatet ditt. Spesielt med tanke på at vi endelig har fått ett rykte.
                            Føler du deg støtt? Er du leke"supporter" av et Engelsk lag?

Comment

Føler du deg støtt? Er du leke"supporter" av et Engelsk lag?
                              Spennende med rykter igjen! Fint om vi kan la krangling om helt andre ting ligge en stund da, eller?

Comment

• Comment

Working...
                                X