Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tenker vi legger patriots kommentarer i kategorien klokka 4 om natta på en lørdag, også beveger vi oss tilbake til ryktene.

kikket litt på youtube, men syns det er litt vanskelig å danne seg et skikkelig inntrykk. Virker som at han er rask, god i lufta, sterk i kroppen, god avslutter.
    Noen klipp på youtube forteller egentlig ikke stort, så det skal bli interessant å se ham for oss dersom det er hold i ryktene.

Comment

• Originally posted by Gorg View Post

Spennende med rykter igjen! Fint om vi kan la krangling om helt andre ting ligge en stund da, eller?
      Enig, nå har hodene kokt lenge nok her inne. Men i morra blir det regnvær og nedkjøling, og til helga ser vi slutten på fotballferien... hold ut!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post

Vet du noe om han? Gjør du? Du ble satt på plass angående Vega. Faen, du må ha et trist supporterliv.

Har du et engelsk lag også? Sånn lekesupporter.
        Det går fint med meg. Håper det samme for din del. Vet nivået, tallene og situasjonen satt sammen med alder. Satt på plass ang Vega? Nå henger jeg ikke med. Spillt halvparten av kampene i 3 sesonger. Så si 80% som innbytter vel. Wow. Imponerende.

Nei, ser stort sett VIF da det er min lokale klubb som jeg de siste 17 årene ca har reist på hjemme og borte.
        Last edited by O.S.L.O.; 28.07.2019, 09:32.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post

Herregud, dette er tynt. Går vel an å gi han en sjanse før man dømmer han nord og ned? Vi har et speiderapparat og han har et godt målsnitt i en ganske god liga. Kanskje hentes han bare som backup hvis det er lån uten opsjon og i så fall er vel fallgruven liten.

Matti erstattet Sam J. Laget skårer mer mål nå enn når vi hadde Sam.

Hvem mener du vi realistisk kan hente som (på papiret) er bedre?
          Jeg mener at etter 6 mnd speiding burde det dukket opp noe. Dessuten visste dem at de skulle selge Johnson lenge før grunnet problemer utenomsportslig. Så si 8-10 speiding. Før det sleit vi med Kjelsrud etc som også bude holdt oss på markedet. Burde vært mulig nå med vårt apparat som koster mange millioner i året i lønn å hente inn en spiss som leverer 20 mål i året. Fremfor ett navn på nivå 2 i USA uten noe særlig å vise til på lån.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post

Det går fint med meg. Håper det samme for din del. Vet nivået, tallene og situasjonen satt sammen med alder. Satt på plass ang Vega? Nå henger jeg ikke med. Spillt halvparten av kampene i 3 sesonger. Så si 80% som innbytter vel. Wow. Imponerende.

Nei, ser stort sett VIF da det er min lokale klubb som jeg de siste 17 årene ca har reist på hjemme og borte.
            Jeg hadde gode karakterer i matte på skolen, og det der blir litt feil. Hva er greia her egentlig O.S.L.O? De fleste ser at han har noe bra ved seg, og skarrefolk mener det var en stor tabbe å la han gå. Og nå skal også Burke få gjennomgå. Jeg er også piss lei av middelmådige prestasjoner, men jeg prøver å kose meg med Vålerenga allikevel. Jeg skjønner bare ikke dette halvtomme ølglasset konstant.

Comment

Jeg hadde gode karakterer i matte på skolen, og det der blir litt feil. Hva er greia her egentlig O.S.L.O? De fleste ser at han har noe bra ved seg, og skarrefolk mener det var en stor tabbe å la han gå. Og nå skal også Burke få gjennomgå. Jeg er også piss lei av middelmådige prestasjoner, men jeg prøver å kose meg med Vålerenga allikevel. Jeg skjønner bare ikke dette halvtomme ølglasset konstant.
              Gratulerer! Jeg er glad på dine vegne. Akkurat som når VIF vinner. Dessverre blitt lite av det de siste 10 årene. Hva folk i Bergen mener driter jeg 100% i. Dårlig erfaring med det folkeslaget gjennom gjentatte år. Er det halvtomt eller halvfullt det ølglasset?

Greia er at jeg vil snart reise igjen til Europa. Vil snart vinne noe. Da trenger vi bedre spillere og høyere kvalitet. Også håper jeg det snart blir skrevet i stein at det ikke lenger er lov å signere spillere som er skadet pdd.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post

Gratulerer! Jeg er glad på dine vegne. Akkurat som når VIF vinner. Dessverre blitt lite av det de siste 10 årene. Hva folk i Bergen mener driter jeg 100% i. Dårlig erfaring med det folkeslaget gjennom gjentatte år. Er det halvtomt eller halvfullt det ølglasset?
                Presterer Vega godt fremover, regner jeg med at du er den første til gratulere. Eller, det forventer jeg.

God sesong!

Comment

Presterer Vega godt fremover, regner jeg med at du er den første til gratulere. Eller, det forventer jeg.

God sesong!
                  Det gjør jeg helt sikkert. Live på arenaen med applaus og det som hører med! Takk.

Comment

• Ha litt is i magan nå!
                    Selv om denne relativt ukjente Cory Burke er den eneste som vi har konkrete rykter om at vi ønsker å hente så betyr jo ikke det at det ikke jobbes med andre/flere.
                    Jeg blir også overraska om noen av oss har sett en eneste kamp han har spilt, i motsetning til speiderapparatet, så inntil videre vil jeg tro at de har mer greie på han enn det vi supportere har.
                    Blir for dumt å mene at han er for dårlig kun fordi han ikke er et kjent navn for oss. Selvfølgelig lov å "håpe på noe annet", men det var nok mange som håpa på et større navn da vi henta Kjartansson - man kan vel si at det gikk rimelig greit. Det må selvfølgelig sies at det går lang tid mellom hver signering av Kjartansson-kaliberet, men det kan være et nyttig eksempel for at å være ukjent ikke betyr at du ikke er god.
                    Om vi skal bruke stats for å vurdere han så er jo mål-snittet hans vesentlig høyere enn Azemi sitt (Burke har 16 på 42 for Philadelphia Union), ikke at det sier så mye i og med at til og med jeg har skråa like mange seriemål for Vålerenga som Azemi. Mulig at det er urettferdig å sammenligne med Azemi, men han er tross alt spiss han også.

Synes det er bra at det ikke lekker som ei sil fra Valle lenger, og håper at det forblir slik.

Fortsatt god sommer! Drikk gjerne litt vann med isbiter, det skal i alle fall jeg gjøre i dag.

Comment

• Jeg blir veldig overrasket hver gang det kommer en spiller fra utlandet som "vi" har hørt om. :-D
                      Med unntak av Jakobsen!
                      Hvor mange hadde hørt om Ejuke, Kjartansson, Alanzinho osv?

Comment

• Ejuke? Mener du ikke Nigerias Iniesta?
                        Han var meget kjent

Comment

• Jeg har aldri hørt om noen av de nye signeringene til Utd heller. Svak scouting der altså...

Comment

• Aftenposten/iTromsø formidler rykter om at Azemi lånes ut til TIL.

Comment

• Originally posted by Farmor View Post
                              Aftenposten/iTromsø formidler rykter om at Azemi lånes ut til TIL.
                              https://www.aftenposten.no/sport/fot...tes-til-Tromso

"I tilfellet med Azemi er det helt andre tall, og totalsummen skal etter det iTromsø kjenner til være under en million kroner. Flere andre klubber skal også ha vært på banen for å hente Oslo-mannen, men valget falt til slutt på TIL."

Comment

• Bra for Azemi, jeg håper han finner formen og selvtillitten så han kan komme tilbake som en bedre utgave enn vi har sett hittil.

Comment

Working...
                                X