Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg blir så jævli pissed! Nå selger vi oss rett ut av gullkampen! Kunne ha venta med å låne ut Azemi til etter sesongen!!!!!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
      Jeg blir så jævli pissed! Nå selger vi oss rett ut av gullkampen! Kunne ha venta med å låne ut Azemi til etter sesongen!!!!!
      Hehe. Tviler ikke på at noen på Engas facebookside kommer med noe sånt, bare dønn seriøst.

Comment

Jeg blir så jævli pissed! Nå selger vi oss rett ut av gullkampen! Kunne ha venta med å låne ut Azemi til etter sesongen!!!!!

Comment

• Ronny Deila er observert på kampen mellom Ull/Kisa vs Start. Håper vi signerer Tobias Christensen. Veldig spennende spiller.

Comment

Det verste er at det tok meg 15 sekunder før jeg skjønte at du kødda.

Jo mer jeg tenker på det jo mer spent er jeg på en slik signering, Azemi ut, sterk, rask, stor spiss inn. Antageligvis bedre foran mål enn det Azemi har vært for oss. Håper Azemi gjør det bra I TIL, har nok vært ett par tøffe år for han hos oss, og tror han kan få godt av litt tillit. Relativt lite risiko å få han på lån i ett halvt år, presterer han godt kan vi sikkert signere han også.

Comment

• Kanskje litt stygt å skrive, men Azemi ut på lån gjør meg mer optimistisk til høstsesongen da vi slipper å se han i lagoppstillingen.

Ønsker han ellers det beste og lykke til i TIL. Personlig tviler jeg på at han har det som skal til for å bli en stabilt god spiss i Eliteserien, men han må gjerne motbevise meg. Vi får håpe han finner tilbake til selvtilliten oppe i nord

Comment

• Var det Burke tro som satt sammen med Shala på kampen Ull/Kisa - Start?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post

Hehe. Tviler ikke på at noen på Engas facebookside kommer med noe sånt, bare dønn seriøst.
                  Har ikke lest noen kommentarer enda der, men blir vel litt hån i retning Azemi, som min sarkastiske og hånlige kommentar.
                  ​​​Håper Azemi finner scoringsformen sin igjen i TIL, veldig synd at han ikke fikk det til hos oss i år for det manglet ikke på spilletid ihvertfall.

Tobias Christensen ja, det hadde vært noe! Men Cory Burke er ikke så ille han heller! Han har en scoring i ca hver 2-3 kamp ihvertfall.

Comment

• Lekkasjene her kommer fra Tromsø, men en overgang som ventet.
                    Jeg er veldig spent på om vi får inn noen forsterkninger de neste dagene.

Comment

Du har ikke forstått det riktig.
                      Han forstår bare halvveis
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Jeg har aldri hørt om noen av de nye signeringene til Utd heller. Svak scouting der altså...
                        Det betyr bare at du ikke følger godt nok med i engelsk fotball, men det trenger ikke være en svakhet
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                          Kanskje litt stygt å skrive, men Azemi ut på lån gjør meg mer optimistisk til høstsesongen da vi slipper å se han i lagoppstillingen.

Ønsker han ellers det beste og lykke til i TIL. Personlig tviler jeg på at han har det som skal til for å bli en stabilt god spiss i Eliteserien, men han må gjerne motbevise meg. Vi får håpe han finner tilbake til selvtilliten oppe i nord
                          Spesielt at Deila har brukt han så mye, og nå funnet han for "dårlig". Vi så jo dette i hele forrige sesong også.
                          Trist for Azemi som hadde en stigende karriere, og det er veldig synd vi ikke forsøkte han på vingen da han er rask og teknisk god.
                          Men vi får bare ønske han lykke til og håpe han snur den negative trenden.

Comment

Var det Burke tro som satt sammen med Shala på kampen Ull/Kisa - Start?
                            Burk forsatt i USA!

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Spesielt at Deila har brukt han så mye, og nå funnet han for "dårlig". Vi så jo dette i hele forrige sesong også.
                              Trist for Azemi som hadde en stigende karriere, og det er veldig synd vi ikke forsøkte han på vingen da han er rask og teknisk god.
                              Men vi får bare ønske han lykke til og håpe han snur den negative trenden.
                              Kanskje han gjorde det bra på trening når han var skadefri? Kanskje noen av de som er på treningene kan si noe om det?

Comment

• Originally posted by Grim View Post

Kanskje han gjorde det bra på trening når han var skadefri? Kanskje noen av de som er på treningene kan si noe om det?
                                Synes han virket frisk i de kampene jeg har sett av han i år jeg. Problemet er at han ikke har scoret, det til tross for at han har fått mange mange muligheter. Tror det er bra for han å komme til en klubb der han får spille mer eller mindre fast, vi har ikke råd til å gi han tiden, spesielt når vi har mange andre gode alternativer vi kan velge.

Comment

Working...
                                X