Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Flem View Post

Det betyr bare at du ikke følger godt nok med i engelsk fotball, men det trenger ikke være en svakhet
    Helt riktig!
    Følger veldig lite med på engelsk fotball, men jeg følger sikkert mer med på engelsk fotball, enn mannen og kvinnen i gata følger MLS og de andre ligaene Eliteserien henter spillere fra, kanskje med unntak av Allsvenskan.

Comment

• Med Azemi og Ejuke ut, så har vi følgende spillere som er aktuelle for de 4 offensive plassene:

-Shala - Bør være fast på en av de to dypere plassene og dermed uaktuell for de 4 offensive
      -Israelsson - Har så vidt spilt hele sesongen, tydeligvis ikke i nærheten av god nok
      -Dønnum - God
      -Grødem - Spilt 6 kamper i Obos i år, ikke god nok for et lag som skal kjempe om medalje
      -Vega - God, men kjeks
      -Matti - God
      -Finne - God
      -Michael - Skada, kan ikke regnes med i 2019
      -Werni - Unggutt som aldri har spilt, kan ikke regnes med i 2019
      -Holm - Unggutt som aldri har spilt, kan ikke regnes med i 2019
      -Myhre - Noen innhopp som ving, men helt klart en dyptliggende midtbanespiller

Med andre ord har vi 4 gode spillere på disse plassene, inkludert en skadeutsatt Vega. I tillegg til Shala som kan fungere som en god backup. Det gir oss 5 stk. Jeg skulle gjerne sett av vi henta inn minst en god, offensiv spiller som er en realistisk utfordrer til disse plassene, både for bredden og konkurransens skyld. At man har minst 6 gode spillere som kjemper om 4 plasser ser jeg på som nødvendig.

Hvis vi i dette vinduet henter inn en god, offensiv spiller(Burke er jo et rykte her, uten at jeg har den villeste anelse om han er en ny Azemi, Brown eller Kjartansson) og en klassestopper, så har vi gode muligheter til å kjempe om medalje, selv uten Ejuke. Men da gjelder det å å treffe med spillerkjøpene, så jeg håper Tjærnås har peiling på hva han driver med.

Comment

• Burke kan å feire et mål... eller en offside....

Comment

• Vi nevnes i forbindelse med Emir Kujovic: https://bloggar.aftonbladet.se/silly...ll-djurgarden/

Det står i artikkelen at vi tidligere skal ha forsøkt å låne han. I hvert fall slik jeg tolker det, hvis ikke er det Lech Poznan som tidligere har forsøkt å låne han siden de nevnes sist. Mener å huske det navnet fra tidligere også. Det virker i hvert fall ganske tydelig at vi er på utkikk etter en spiss nå.
          Last edited by tordvif; 29.07.2019, 11:01.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
            Vi nevnes i forbindelse med Emir Kujovic: https://bloggar.aftonbladet.se/silly...ll-djurgarden/

Det står i artikkelen at vi tidligere skal ha forsøkt å låne han. I hvert fall slik jeg tolker det, hvis ikke er det Lech Poznan som tidligere har forsøkt å låne han siden de nevnes sist. Mener å huske det navnet fra tidligere også. Det virker i hvert fall ganske tydelig at vi er på utkikk etter en spiss nå.
            Er nok Lech Poznan som har forsøkt å låne han
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Emir Kujovic ville vært en spennende signering. Ikke spilt noe særlig på lang tid, så det ligger en risiko der, men det han har vist tidligere er nok til at det kribler i undiken. 194 cm høy, og en meget god avslutter. Høres ut som rett medisin for oss.

Comment

• Gammelt klipp, men ser ut som fyren kan avslutte: https://www.youtube.com/watch?v=C-KhMuFJf_A
                Litt sånn Moa over de avslutningene.

Comment

• Vi er ifølge Jesper Mathisen på Twitter ute etter Startstopperen Lowe.

Comment

• Både Lowe og Burke er fra Jamaica.
                    kan ha en sammenheng.
                    Lowe er forresten en tøffing dom lett er i episoder pga tøft spill.
                    god er han også
                    Last edited by Arnehgr; 29.07.2019, 12:17.
                    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                      Vi er ifølge Jesper Mathisen på Twitter ute etter Startstopperen Lowe.
                      Beskrives av Startsupportere som deres beste spiller. Det er da noe.

Comment

• Sender et litt dårlig signal til Nakkim spør du meg. Håper han skal ta nivået snart, drømmer om Nakkim og Näsberg som fast stoppepar for oss i mange år fremover.

Comment

• Deilig med noen konkrete rykter nå.
                          Nå skal det sies at Lowe er en løs kanon. Husker han hadde noen ekstremt stygge episoder som ikke hører hjemme på en fotballbane.
                          Men hvis han klarer å holde hode i sjakk, da får vi en velddig god stopper. Men jeg tror ikke at han kommer hit for å være reserve.
                          Betyr det Tollås ut? Eller er han skadet for et par måneder?

Comment

• Originally posted by bLANCO View Post
                            Sender et litt dårlig signal til Nakkim spør du meg. Håper han skal ta nivået snart, drømmer om Nakkim og Näsberg som fast stoppepar for oss i mange år fremover.
                            Jeg skjønner hva du mener men Nakkim er dessverre ikke god nok per dags dato. Håper gjerne at både han og Näsberg vokser seg til å bli klassespillere(digger typene), men enn så lenge er Nakkim noen nivå for lavt og Näsberg kun en god backup. Så ser gjerne at Lowe og Bjørdal kan utgjøre stopperparret i høst med Nation og Näsberg som backup.

Ser for meg noe sånt i høst:

Klaesson
                            Nouri-Lowe-Bjørdal-Adekugbe
                            Shala-Lekven
                            Dønnum-Matti-Finne
                            Burke

Forutsatt at Burke faktisk er en god tippeligaspiss så er det en 11er som bør kunne slå de fleste. Hvis Abu kommer i form og danker ut Lekven også, så har vi et solid lag, med 3-4 utfordrere på benken som ikke svekker laget betydelig, i Vega, Nation, Näsberg og den av Abu/Lekven som benkes.

Comment

• Står her at budet vårt på Lowe var avslått av Start. (TKK)

https://www.nettavisen.no/sport/kild...423821423.html

Comment

• Synes Start burde solgt han. Tenk så stolte de kunne blitt i Kristiansand av å selge sin beste spiller til en bedre serie.

Comment

Working...
                                X