Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ziggy75 View Post

Tror han fikk prøve seg som høyreving mot LSK.
    Ja...det er vel ikke en kamp som er representativ for noen av de som var utpå der?
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

Ja...det er vel ikke en kamp som er representativ for noen av de som var utpå der?
      Ja, godt poeng. :-D
      Kanskje ikke riktig kamp å vurdere han etter.

Comment

• Kujovic på topp og Lowe inn i forsvar? Tror det ville gitt oss mer kvalitet bpde på banen og styrket bredden i stallen.
        blir noen spennende uker nå. Godt vi ser etter konkrete forsterkninger.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
          Kujovic på topp og Lowe inn i forsvar? Tror det ville gitt oss mer kvalitet bpde på banen og styrket bredden i stallen.
          blir noen spennende uker nå. Godt vi ser etter konkrete forsterkninger.
          Er spent på om vi lander Lowe. Personlig tror jeg det blir for dyrt. Gjennomgangsmelodien under Deila har også vært at vi ikke er villig til å betale det som kreves for å hente spillere internt i Norge, ref Mathias Normann. Jeg ble ikke mer optimistisk etter den artikkelen om bud avslått, samt Mathisen sin tweet om at vi må tilby mer enn peanøtter.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Er spent på om vi lander Lowe. Personlig tror jeg det blir for dyrt. Gjennomgangsmelodien under Deila har også vært at vi ikke er villig til å betale det som kreves for å hente spillere internt i Norge, ref Mathias Normann. Jeg ble ikke mer optimistisk etter den artikkelen om bud avslått, samt Mathisen sin tweet om at vi må tilby mer enn peanøtter.
            Hvor mye skal man betale for Lowe?
            Han er god for all del og vil forsterke oss.
            Men han spiller på nest høyeste nivå, er 26 år og har ikke skyhøyt videresalgspotensiale.
            EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post

Hvor mye skal man betale for Lowe?
              Han er god for all del og vil forsterke oss.
              Men han spiller på nest høyeste nivå, er 26 år og har ikke skyhøyt videresalgspotensiale.
              Start har penger så de trenger ikke å selge. I tillegg blir alltid prisen ekstra høy når man henter internt i Norge. Jeg sier ikke at vi nødvendigvis burde betale så mye for Lowe, men jeg sier at prisen antageligvis er skyhøy. Det kan godt være at det er mer lønnsomt å finne noe annet for eksempel utenfor Norge. Han har også 1,5 år igjen av kontrakten.

Comment

Start har penger så de trenger ikke å selge.
                Det stemmer ikke helt. De gutta bak start en drøm eier selskapet GIG. Det har falt 80 % på børsen. Så de har fått det tøffere økonomisk. Dessuten har klubben i sin helhet ikke betalt leie på Sør Arena siste tiden, men hatt med NFF på befaring på gamle Kristiansand stadion for å se på muligheten for å skifte tilbake. Tøffe tider i den klubben der også nå.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post

Det stemmer ikke helt. De gutta bak start en drøm eier selskapet GIG. Det har falt 80 % på børsen. Så de har fått det tøffere økonomisk. Dessuten har klubben i sin helhet ikke betalt leie på Sør Arena siste tiden, men hatt med NFF på befaring på gamle Kristiansand stadion for å se på muligheten for å skifte tilbake. Tøffe tider i den klubben der også nå.
                  Sånn som jeg forsto det var dette med at de ikke hadde betalt leie mer som en slags protest over at de mente leieprisene var for høye, og denne befaringen et spill for galleriet for å presse ned leieprisen. Men ja, ellers ikke overrasket over at de nok en gang har brukt over evne der borte.

Comment

Sånn som jeg forsto det var dette med at de ikke hadde betalt leie mer som en slags protest over at de mente leieprisene var for høye,
                    Kan være det blir brukt som en unnskyldning, men dem er blakke som ei kirkerotte;-)

Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Kan være det blir brukt som en unnskyldning, men dem er blakke som ei kirkerotte;-)
                      Da kan vi kanskje prøve oss på Tobias Christensen i samme slengen da. En pakkedeal med Lowe og Christensen . Uansett, Lowe er hele forsvaret til Start alene og kan være forskjellen på opprykk eller ikke for Start, så tror ikke han blir billig.

Comment

Da kan vi kanskje prøve oss på Tobias Christensen i samme slengen da. En pakkedeal med Lowe og Christensen . Uansett, Lowe er hele forsvaret til Start alene og kan være forskjellen på opprykk eller ikke for Start, så tror ikke han blir billig.
                        Det hadde vært noe! Men er nok utopi. Lowe derimot, ser ut til å være til salgs for rett pris. Nå som Svendsen har reist tilbake, og Oldrup Jensen ser ut til å glippe for Odd, har vi en gylden sjanse til å gå forbi dem på tabellen, da dem sikkert blir mer ujevne uten de to. En 3 plass kontra 4 plass kan komme til å bli verd mange millioner mer. Noen hundre tusen i premie penger, og ett par mill. i start penger i e-liga. Tviler på det blir e-liga på 4 plass i år.

P.s. det deiligste hadde vært om vi hadde kontaktet klubben til Oldrup Jensen, og snappet ham foran Ålborg. Ville vært verd hvert øre å sett tryne til Fagermo!
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Jeg tror Christensen blir for dyr. Sikkert flere klubber som er interesserte. Men hvis Berge snart blir solgt, så "kan" han jo bli en bra investering for oss.
                          Kommer Lowe, betyr det da at Nation er på vei ut?

Comment

Jeg tror Christensen blir for dyr. Sikkert flere klubber som er interesserte. Men hvis Berge snart blir solgt, så "kan" han jo bli en bra investering for oss.
                            Kommer Lowe, betyr det da at Nation er på vei ut?
                            Jeg tror vel heller det betyr at Nation sin skade er alvorlig og at han er ute en god stund, men ikke at han er på vei ut. Forsvaret vårt har nok også lidd litt av at Nation har vært ute.

Comment

Jeg tror vel heller det betyr at Nation sin skade er alvorlig og at han er ute en god stund, men ikke at han er på vei ut. Forsvaret vårt har nok også lidd litt av at Nation har vært ute.
                              Njaa..
                              vi savna han i RBK kampen spesielt. Bjørdal og Näsberg har vært bra i det siste.

Comment

Njaa..
                                vi savna han i RBK kampen spesielt. Bjørdal og Näsberg har vært bra i det siste.
                                RBK, LSK og kampen mot Bærum er vel i hvert fall tre eksempler uten Nation hvor vi hadde 11 baklengs. Kwarasey må ta sin del av skylden også da han var forferdelig i den perioden.

Jeg er enig i at det ikke er noen krise og at det plutselig blir mange stoppere med Lowe inn. Nakkim for eksempel bør nok finne seg en klubb hvor han får spille fast selv om det er synd når hjertet hans er blått. Carvalho tror jeg ikke vi ser igjen i VIF.

For å oppsummere bør vi nok alltid se etter forsterkninger og det virker som Lowe er nettopp det, selv om det ikke er noen krise i midtforsvaret. Kan godt hende Nation er på vei ut, men tror heller det har sin årsak i at han er ute enn god stund med skade.

Comment

Working...
                                X