Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Merker jeg blir skremt av holdningene enkelte av dere har til klubben uansett hva de gjør..

husker Real Madrid lånte Adebayor og at Chelsea lånte Higuain, viste ikke at dette betydde at de holdt på å gå konk..

nei. Vi har ikke den beste økonomien, men at vi låner en spiller betyr ikke at vi ikke hadde hatt pengene til å hente en om den rette hadde vært tilgjengelig.

George har levert bra i Danmark, men har ikke vært noe suksess i Midtjylland. Kjøper vi han nå er det ikke sikkert han leverer for oss heller, og vi står vi plutselig med Matti, Georg, Azemi, Michael til starten av nesteår.

FCM har allerede erstattet han og tror han skal spille ekstremt bra for oss om de vil ha han tilbake. Ellers er det godt mulig å få til en grei avtale etter lånet utløper. Hvor mange spisser har vi ikke hatt sittende på benken med lange kontrakter de siste årene?

syns dette ser ut som en god avtale for alle partene!
    Last edited by MCMXIII; 03.08.2019, 17:11.

Comment

• Rask, sterk og med god spenst, tror dette kan passe bra i eliteserien jeg! Spennende signering!
      Viktig at det da spilles med han på riktig måte, innlegg eller baller i bakrom, og ikke den tråklinga og småspillet helt inn til straffemerket

Comment

• Originally posted by MCMXIII View Post
        Merker jeg blir skremt av holdningene enkelte av dere har til klubben uansett hva de gjør..

husker Real Madrid lånte Adebayor og at Chelsea lånte Higuain, viste ikke at dette betydde at de holdt på å gå konk..

nei. Vi har ikke den beste økonomien, men at vi låner en spiller betyr ikke at vi ikke hadde hatt pengene til å hente en om den rette hadde vært tilgjengelig.

George har levert bra i Danmark, men har ikke vært noe suksess i Midtjylland. Kjøper vi han nå er det ikke sikkert han leverer for oss heller, og vi står vi plutselig med Matti, Georg, Azemi, Michael til starten av nesteår.

FCM har allerede erstattet han og tror han skal spille ekstremt bra for oss om de vil ha han tilbake. Ellers er det godt mulig å få til en grei avtale etter lånet utløper. Hvor mange spisser har vi ikke hatt sittende på benken med lange kontrakter de siste årene?

syns dette ser ut som en god avtale for alle partene!
        Velkommen til forumet ikke la deg distrahere av alle som er dønn negative til alt og mener Deila & co konspirerer for å styrte klubben for godt!

Du har gode poenger i innleggene dine så langt, jeg er enig i alt du skriver. Lån her gir veldig mye mening

Comment

• Syns dette er en ok løsning for klubben i en posisjon vi har slitt med, ingen stor risiko og en spennende sportslig signering.
          Da har vi også tid til å vurdere langsiktige løsninger frem til neste vindu.
          Synd han ikke er klar for i morgen, denne kampen setter standaren for resten av sesongen og er meget viktig.

Comment

• veldig glad for å få inn en rask og spenstig fyr.
            Jeg skulle gjerne styrket troppen med to raske og sterke spillere til, en til midtbane og en til kant. Det er det vi mangler for å kunne dekke rom når laget står høyt.

Når man drømmer om Europa er det også viktig å være fysisk rustet for det. Der kreves det spillere som er veldig raskt opp i motstander og som er vanskelig å få ballen fra. En mot en situasjoner er nøkkelen nå. Ellers så ser relasjonene i laget bra ut.

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
              Alt er vel ikke bare galt,personlig blir jeg skremt av at vi henter spillere på lån.Tydelig at vi har en anstrengt økonomi.
              Handler vel like mye om at vi har en god del spillere ute på lån som kan komme tilbake, feks boof og azemi. Litt kjipt å ha vondt seg opp i lønnskostnader før en vet hvilke midler en har
              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Damian Lowe er ikke i troppen til Start som spiller mot XXX i skrivende stund. Kan være karantene eller skade, men det kan også være at han er på vei ut.

Comment

• Originally posted by The Mayor View Post
                  Damian Lowe er ikke i troppen til Start som spiller mot XXX i skrivende stund. Kan være karantene eller skade, men det kan også være at han er på vei ut.
                  Han har karantene
                  .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Aha. Takk for oppklaring.

Comment

• Tror dessverre vi kan se langt etter Lowe i dette vinduet. Selv om økonomien til Start sine eiere ikke er hva den var når de kjøpte klubben, er de nok langt ifra nødt til å selge spillere nå. Ihvertfall om ryktene om Ajer til Leicester for 15-20m £ stemmer, så sitter Start greit igjen med 10% av overgangsumen der.

Med Lowe på banen har start 9-1-1 og 1-0-3 uten. Selv om «Start en drøm» prosjektet allerede er totalt katastrofe, er de nødt til å rykke opp iår. Om ikke er det bare å pakke sakene sine, si farvel til tapte penger og sende start enda lengre ned i divisjonene.

For at vi da skal klare å signere Lowe må vi fort opp med ett bud på mellom 5-8m, noe som etter min mening er alt for mye for en 26 år gammel spiller ifra Obosligaen.

Comment

• Originally posted by MCMXIII View Post
                        Tror dessverre vi kan se langt etter Lowe i dette vinduet. Selv om økonomien til Start sine eiere ikke er hva den var når de kjøpte klubben, er de nok langt ifra nødt til å selge spillere nå. Ihvertfall om ryktene om Ajer til Leicester for 15-20m £ stemmer, så sitter Start greit igjen med 10% av overgangsumen der.

Med Lowe på banen har start 9-1-1 og 1-0-3 uten. Selv om «Start en drøm» prosjektet allerede er totalt katastrofe, er de nødt til å rykke opp iår. Om ikke er det bare å pakke sakene sine, si farvel til tapte penger og sende start enda lengre ned i divisjonene.

For at vi da skal klare å signere Lowe må vi fort opp med ett bud på mellom 5-8m, noe som etter min mening er alt for mye for en 26 år gammel spiller ifra Obosligaen.
                        Kommer an på hvor god han da. Hvor god er han egentlig?

Comment

• Ang Lowe...ser at han ikke var med i troppen til start i dag..... lov å håpe noe

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                            Ang Lowe...ser at han ikke var med i troppen til start i dag..... lov å håpe noe
                            Lowe hadde karantene!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Kommer an på hvor god han da. Hvor god er han egentlig?
                              Vanskelig å si, skal ikke skryte på meg å være noe fotballspeider, eller å ha sett mange av kampene til start og Jamaica i år. Av de kampene jeg har sett virker han stort sett som en solid stopper på dette nivået, men som ofte ikke følger helt med i timen. Dette sammen med en litt røff spillestil ender i haugevis av gule kort, og ofte ute pga karantene.

har ifølge avisene spilt meget bra de 2 forrige turneringene for Jamica, men plasser på turneringens og rundes lag plasseringer i Gold Cup. Som bør være mere en nok til å få en plass på ett topplag i eliteserien. Jesper Mathisen mente han var mye bedre enn alle stopperne vi hadde, selv om han sikkert ikke er helt nøytral her.

1-3 millioner, greit en bra signering for oss, men når prisen kommer opp i 5-8 syns jeg ikke han har vist nok i Norge. Riktignok blitt mere stabil i år, men også gått ned ett nivå.

Comment

• Der scora Azemi

Comment

Working...
                                X