Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Birkir Bjarnasson kan ikke spille på kunstgress:

I mai uttalte 31-åringen at han ønsker å fortsette i utlandet i flere år til. Han gjorde det også klart at det det på grunn av anklene hans ville bli vanskelig å spille for Viking igjen etter at de la kunstgras på SR-Bank Arena.
    https://www.aftenposten.no/sport/fot...nason-klubblos

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
      Birkir Bjarnasson kan ikke spille på kunstgress:

https://www.aftenposten.no/sport/fot...nason-klubblos
      Ser man det. Da blir det neppe noen norgeretur på Birkir.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post

Ja stemmer det, men hvor mange lag i La Liga er det som kommer til å ha penger og ønsker han for den summen? Poenget mitt er at det blir mindre klubber som er interessert når man ikke lenger kan gå til Premier League. Er vel ett par i Frankrike og Italia som sikkert også vil være interessante for Berge, men hvis det er bare en klubb i Spania som vil ha han, tipper jeg han går dit for la si 250, selv om det er bud fra 300mill fra en klubb i Frankrike.
        Du har rett. Det er i PL pengene ligger. Sier sitt når et bunnlag som Brighton kan legge inn et sånt bud på Berge. Det er helt hinsides. Hvis Berge skal bli solgt senere i vinduet kan vi nok ikke regne med 300 mill.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Du har rett. Det er i PL pengene ligger. Sier sitt når et bunnlag som Brighton kan legge inn et sånt bud på Berge. Det er helt hinsides. Hvis Berge skal bli solgt senere i vinduet kan vi nok ikke regne med 300 mill.
          Ja liten tvil om at klubbene lenger ned på tabellen i Premier League har langt mer penger enn tilsvarende lag fra La Liga, Frankrike og Italia. Blir spennende dog å se hvor mye de for for Berge, skjenner jeg blir fornøyd hvis de selger for rundt 250mill, man kan jo alltids håpe på at en større klubb banker på børa.

Comment

• Så akkurat siste 20 min av Sandefjord mot Start, og ble ikke så veldig frista av hr Lowe i midtforsvaret. Tar godt for seg i lufta men hadde et par upressa, hårreisende feilpasninger. På overtid blir Engblom spilt igjennom og han tar Lowe på farta, som på sin side river ned Engblom og det blir straffe og rødt kort.

Comment

• Originally posted by The Mayor View Post
              Så akkurat siste 20 min av Sandefjord mot Start, og ble ikke så veldig frista av hr Lowe i midtforsvaret. Tar godt for seg i lufta men hadde et par upressa, hårreisende feilpasninger. På overtid blir Engblom spilt igjennom og han tar Lowe på farta, som på sin side river ned Engblom og det blir straffe og rødt kort.
              Mangler bare en tilbakevendende kneskade så høres han perfekt ut for oss

Comment

• Mohammed Fellah og Niklas Gunnarsson trener med oss i dag.

Comment

• Originally posted by Moa91 View Post
                  Mohammed Fellah og Niklas Gunnarsson trener med oss i dag.
                  Like begge godt, ja takk til begge for min del.

Comment

• Originally posted by AcsOnFire View Post

Like begge godt, ja takk til begge for min del.
                    Trenger vi virkelig enda en høyreback? Men skjønner hva du mener og er enig.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Trenger vi virkelig enda en høyreback? Men skjønner hva du mener og er enig.
                      Niklas Gunnarsson kan også spille stopper, det var også som stopper han var klart best for oss etter min mening. Vi er jo ute etter en stopper virker det som, men tviler litt på han det blir han selv om han trener med oss da.

Comment

• Så andre omgang av Sandefjord - Start i går og da var Lowe like svak som han var i Eliteserien i fjor. Hadde flere farlige balltap, lagde unødvendige frispark, og ble til slutt også utvist. Synes heller ikke Gunnarsson er god nok, i hvert fall var han ikke det sist han var her.

Edit: Det var tidligere kommentert av The Mayor. Enig med han.

Fellah derimot hadde vært gøy. Helt riktig type. Er han skadefri og i form hadde det vært morsomt å se hva han kunne fått til.

Comment

• En annen ting, var ikke Niklas Gunnarsson venstreback?. Eller husker jeg feil?. Vi har ingen rene venstrebacker utenom Adekugbe. I hvert fall ikke som kommer til å bidra i høst. Om Gunnarsson kan spille venstreback i tillegg til stopper er det muligens et lite kupp. Ser at han står uten klubb nå etter at det bare ble surr i Palermo.

EDIT: Ser at han egentlig er høyreback som "main position" på transfermarkt, men at han kan spille både stopper og venstreback også.

Comment

• Såvidt jeg har skjønt er ikke Gunnarson aktuell for en overgang, han trener med laget for å holde seg i form. Hva som er status på Fellah vet jeg ikke

Comment

En annen ting, var ikke Niklas Gunnarsson venstreback?. Eller husker jeg feil?. Vi har ingen rene venstrebacker utenom Adekugbe. I hvert fall ikke som kommer til å bidra i høst. Om Gunnarsson kan spille venstreback i tillegg til stopper er det muligens et lite kupp. Ser at han står uten klubb nå etter at det bare ble surr i Palermo.

EDIT: Ser at han egentlig er høyreback som "main position" på transfermarkt, men at han kan spille både stopper og venstreback også.
                              Gunnarsson er en høyrebeint høyreback men kan sikkert være backup på venstre også, men det kan Nouri også gjøre like fint, om vi først skal bruke noen andre enn Näsberg som backup der.

Comment

En annen ting, var ikke Niklas Gunnarsson venstreback?. Eller husker jeg feil?. Vi har ingen rene venstrebacker utenom Adekugbe. I hvert fall ikke som kommer til å bidra i høst. Om Gunnarsson kan spille venstreback i tillegg til stopper er det muligens et lite kupp. Ser at han står uten klubb nå etter at det bare ble surr i Palermo.
                                Nesberg glodde en bra jobb der da
                                Nesberg gjorde en bra jobb der da !

Comment

Working...
                                X