Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mikkell View Post
    Såvidt jeg har skjønt er ikke Gunnarson aktuell for en overgang, han trener med laget for å holde seg i form. Hva som er status på Fellah vet jeg ikke
    Litt rart å trene med oss og ikke med Sandefjord. Var ikke i troppen deres mot Start heller.

Comment

• Trodde han var ferdig i Sandefjord. Drev han ikke akkurat og trente med Stabæk for å vise seg frem der?

Comment

• Er det bare meg som synes Fellah er totalt uinteressant?

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
          Er det bare meg som synes Fellah er totalt uinteressant?
          Sikkert ikke, men jeg skulle gjerne sett ham i blått igjen, dersom han klarer å komme opp på toppnivå. Vi har ikke flust av spillere av den typen.
          men det forutsetter at han er god. Har ikke sett noe av ham på lang tid.

Comment

• Det er bare det at hele hans "karriere" er totalt mislykket. Han er nå 30 år faktisk. Vi har bedre unggutter enn han der.

Comment

• VIFpatriot Helt enig. Selv om det var en rolig økt så kan jeg ikke si jeg ble veldig imponert over Fellah. Skal noen inn må de være bedre enn de vi har. Trenger ikke "stallfyll".

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                Er det bare meg som synes Fellah er totalt uinteressant?
                Nei det samme synes jeg.

Comment

• Fellah er ikke god nok. Er dessuten skadeplaget.

Comment

• Ang Fellah, så tenker jeg å at han i utgangspunktet ikke er god nok. Vi skal jo så fint å flott bli et topplag. Men når man ser på benken i gårsdagens kamp, så virker det som om vi knapt har spillere. I går så var det jo kun Vega som var et reelt alternativ på benken. Vi har jo ikke spillere som kan komme inn i kamper. Så da er kanskje ikke en Fellah som kan komme inn å lage litt krøll for motstanderen så dumt alikevel.

Comment

• Da var en ny midtstopper på plass. Nå vil jeg ha inn en ny kant, så vi slipper å høre det gjentatte maset om Ejuke. Er det noen som har tenkt på at Trøim antageligvis er lei av å dekke underskuddet vårt, og at vi derfor må selge våre beste spillere iblant?

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                        Da var en ny midtstopper på plass. Nå vil jeg ha inn en ny kant, så vi slipper å høre det gjentatte maset om Ejuke. Er det noen som har tenkt på at Trøim antageligvis er lei av å dekke underskuddet vårt, og at vi derfor må selge våre beste spillere iblant?
                        Du har tydeligvis ikke forstått det heller.
                        Salg av spillere er kortsiktig gevinst.
                        Beholde spillere hvor det ligger en plan bak, er langsiktig gevinst.

Om alle tenkte som deg, ville det ikke vært mange grundere der ute gitt. For å vinne, må man tørre. Man er nødt til å ha litt is i magan og se alternative løsninger, ikke kortsiktig gevinst.
                        Salget av Ejuke vil mest sannsynlig gjøre at vi taper penger på sikt - med mindre vi plutselig, helt ut i det blå, skal få en plan over spillet vårt og vinne mange kamper.
                        Jeg nevnte i forrige tråd at jeg ikke gadd diskutere dette mer, men når du drar det opp igjen, blir jeg nødt til å kommentere det.
                        Det er ingen tvil om at vi er dårligere sportslig uten ES beste offensive spiller, det er du enig i, eller hva? Dette kan komme til å bli effekten av det:
                        * Dårligere plassering i ES, mindre penger fra NFF
                        * Dårligere resultater, mindre publikum på stadion (det er helt innlysende)
                        * Dårligere sportslige ambisjoner gjenspeiler seg i sponsorpoolen (som nevnt, kjenner jeg en aktør som ville inn med betydelig kapital, men har gått vekk fra det nå etter siste salg - grunnen er "mismatch" i sportslige ambisjoner).

Kanskje kunne vi nådd europacup med Ejuke, kanskje når vi det nå - hvem vet?
                        Men det er ingen tvil om at sjansen var større med Ejuke, er du ikke enig?

Håper du da klarer å se bildet enkelte her inne forsøker å tegne og fortelle.
                        Kortsiktig gevinst er som å pisse i stillehavet. Det er godt der og da, men betyr ingenting i det store bildet.
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Håper Kastrup har fart i tillegg til å plassere seg riktig som han sier....og er duellsterk på bakken og i lufta

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                            Da var en ny midtstopper på plass. Nå vil jeg ha inn en ny kant, så vi slipper å høre det gjentatte maset om Ejuke. Er det noen som har tenkt på at Trøim antageligvis er lei av å dekke underskuddet vårt, og at vi derfor må selge våre beste spillere iblant?
                            Greit å ta med linken til Vålenga slik at de får klikk også
                            Nok en spiller på lån, og jeg lurer jammen på hva som skjer? Vi trenger en forsvarsspiller, hvorfor ikke signere en på lengre kontrakt?
                            Når skal samhandling og relasjoner bety noe?
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Om alle tenkte som deg, ville det ikke vært mange grundere der ute gitt. For å vinne, må man tørre. Man er nødt til å ha litt is i magan og se alternative løsninger, ikke kortsiktig gevinst.
                              Salget av Ejuke vil mest sannsynlig gjøre at vi taper penger på sikt - med mindre vi plutselig, helt ut i det blå, skal få en plan over spillet vårt og vinne mange kamper.
                              Jeg nevnte i forrige tråd at jeg ikke gadd diskutere dette mer, men når du drar det opp igjen, blir jeg nødt til å kommentere det.
                              Det er ingen tvil om at vi er dårligere sportslig uten ES beste offensive spiller, det er du enig i, eller hva? Dette kan komme til å bli effekten av det:
                              * Dårligere sportslige ambisjoner gjenspeiler seg i sponsorpoolen (som nevnt, kjenner jeg en aktør som ville inn med betydelig kapital, men har gått vekk fra det nå etter siste salg - grunnen er "mismatch" i sportslige ambisjoner).

Kortsiktig gevinst er som å pisse i stillehavet. Det er godt der og da, men betyr ingenting i det store bildet.
                              Du har ikke tenkt på at kanskje det sitter en Trøim som gjerne vil ha noe penger tilbake og at Vålerenga IKKE har råd til å gamble på å beholde ejuke mtp evt skade og da ikke få noe for han?? Alltid lett for oss andre å kritisere uten at vi vet fakta bak ting. Skulle gjerne hatt ejuke her selv, men nå er det ikke sånn at vi aldri tapte en kamp med han på banen.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Det er jo heller ikke sånn at vi kan bare sette penga på konto. Vi må ha inn erstattere. Det koster penger. Det er mulig det blir bomkjøp, i så fall koster det enda mer penger.

Abdi kostet oss fem millioner over to år. Bare som et eksempel på hva et bomkjøp faktisk kan koste.

Comment

Working...
                                X