Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• På podcasten "spillerrådet" laget av Eurosport sa de at vi hadde lagt inn 2 bud på Haugesunds Kristoffer Velde, fått begge bud avslått.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
      På podcasten "spillerrådet" laget av Eurosport sa de at vi hadde lagt inn 2 bud på Haugesunds Kristoffer Velde, fått begge bud avslått.
      Så det skrevet et sted også....
      Kan være spennende, men vi er nødt til å betale hva det faktisk koster. Uansett hvor mye vi prøver så får vi ikke kjøpe bra spillere for monopolpenger

Comment

• Originally posted by crl View Post

Så det skrevet et sted også....
        Kan være spennende, men vi er nødt til å betale hva det faktisk koster. Uansett hvor mye vi prøver så får vi ikke kjøpe bra spillere for monopolpenger
        Er han god? Ser på meg selv som en som følger bra med i norsk fotball, men dette er en fyr jeg ikke har bitt meg merke i.

Comment

• Synes han imponerte veldig mot Sturm Graz. Var spilleren på Haugesund som Grazspillerne hadde mest problemer med.

Comment

• Originally posted by Trasskuken View Post

Er han god? Ser på meg selv som en som følger bra med i norsk fotball, men dette er en fyr jeg ikke har bitt meg merke i.
            Han er veldig "Ejuke-ish", men ikke like god selvfølgelig.
            Teknisk spiller som er vanskelig for motstanderen. Mangler kanskje litt på fart også...

Spennende spiller, men er nok mer realistisk med han Camara fra sverige. Billigere og kan hakket mer ferdig. Større fart

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
              På podcasten "spillerrådet" laget av Eurosport sa de at vi hadde lagt inn 2 bud på Haugesunds Kristoffer Velde, fått begge bud avslått.
              Velde virker som en meget fysisk spiller. Ellers vet jeg ikke så mye

Comment

• Ousmane Camara ikke med i AFC Eskilstuna sin cupkamp i går.
                Kanskje det er noe på gang før helgen?
                EVIG VIF

Comment

• Så Fellah trente med a-laget i forgårs....noen som vêr noe?

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
                    Ousmane Camara ikke med i AFC Eskilstuna sin cupkamp i går.
                    Kanskje det er noe på gang før helgen?
                    Han tok nettopp farvel med klubben sin på Instagram, og en av supporterne ønsket han lykke til i Norge.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Han tok nettopp farvel med klubben sin på Instagram, og en av supporterne ønsket han lykke til i Norge.
                      Oioi! Absolutt spennende!

Comment

• Ousmane Camara ferdig i sin svenske klubb.
                        Hva tenker vi? Erstatter for Ejuke? Kjapp er han i hvertfall
                        .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Greit med link:
                          https://www.instagram.com/p/B1LcS9qhF6J/

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post
                            Ousmane Camara ferdig i sin svenske klubb.
                            Hva tenker vi? Erstatter for Ejuke? Kjapp er han i hvertfall
                            Håper på han her, med mindre vi får noen som er enda bedre. :-D
                            Ser bra ut, men litt lite målpoeng, men da har Deila noe å jobbe med og der er Deila god. Tror ikke han er ferdigvare!

Comment

• Elsket farten og gutsen hans. Forhåpentligvis kan han skape litt kaos i motstanderboksen.

Comment

• Veldig positiv til den overgangen. Bra jobba.

Comment

Working...
                                X