Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by crl View Post
    Enda bedre med en link som funker

Comment

• Linken virket, han har slettet innlegget

Comment

• Ja, innlegget er slettet - han var vel litt tidlig ute haha

Comment

• Iver Fossum er på vei til Danmark i følge VG. Her skulle jeg ønske Ronny var på ballen og fikk Fossum til heller å bruke Kastrup som en mellomlanding på vei til Gardermoen. Perfekt erstatter for Ejuke

Comment

• Originally posted by hengern View Post
            Iver Fossum er på vei til Danmark i følge VG. Her skulle jeg ønske Ronny var på ballen og fikk Fossum til heller å bruke Kastrup som en mellomlanding på vei til Gardermoen. Perfekt erstatter for Ejuke
            Sånn kvalitetsmessig mener du?
            Fossum er vel først og fremst et arbeidsjern på midten. Akkurat det vi trenger, egentlig. Men det blir vel å håpe på for mye.

Comment

• Originally posted by crl View Post
              Ja, innlegget er slettet - han var vel litt tidlig ute haha
              Skjønner at han er ivrig, når selveste Vålerenga blir din nye klubb

Comment

• Bud akseptert skriver Nettavisen
                https://www.nettavisen.no/sport/kild...423829317.html

Kanskje en nyhet som ikke er det helt store sjokket, siden han har skrevet selv på Instagram. Men likevel.

Comment

• "Etter det Nettavisen forstår er det interesse fra flere klubber i Europa for Camara, mer konkret fra belgiske og franske klubber."

Stemmer dette, og han kommer til oss, kan det være et meget godt tegn.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Sånn kvalitetsmessig mener du?
                    Fossum er vel først og fremst et arbeidsjern på midten. Akkurat det vi trenger, egentlig. Men det blir vel å håpe på for mye.
                    Fossum er ikke en duellspiller, virker som en type som løper svært mye i mellom. Ikke en jeg kunne tenkt til VIF

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Fossum er ikke en duellspiller, virker som en type som løper svært mye i mellom. Ikke en jeg kunne tenkt til VIF
                      Har du noen tanker om denne spilleren vi angivelig skal ha fått bud akseptert på, Zeta?. Han skal være meget rask, så dette er jo noe du bør hoppe i taket over. Kanskje til og med si noen positive ord om?

Comment

• Vi burde også gå for kristoffer Velde. Har vært Haugesunds beste i mange kamper. Kommer til å nå langt. Begynner nå å slå ut i blomst. God teknikk, sett noen haugesund kamper i det siste hvor han har snurret rundt med motstanderne. Mot sturm graz fikk vell 3 motspillere og trenere til sturm graz gult kort for å prøve å stoppe han.
                        Last edited by Pingu1983; 16.08.2019, 00:11.

Comment

• Vedr.Ousmane Camara - har to mål og et målpoeng, og faktisk et mål fra hhv. venstre og høyre ving... Målene har kommet i den senere tid.

https://www.transfermarkt.com/ousman...spieler/402134

I utg.punktet en ung spiller som passer inn i RD sin utviklingsfilosofi slik jeg ser det, med fart som spisskompetanse. Spennende å se om dette blir konkretisert...
                          \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• https://www.nettavisen.no/sport/ousm...423830210.html Camara klar. Herlig signering!

Comment

• Har en følelse av at dette blir en bra signering. God magefølelse. Ung, med guts og enorm fart.

Comment

• Veldig spennende med Camara!
                                Med George og Camara har vi endelig fart på topp. Etter ejuke dro, har vi savnet skikkelig hurtighet i laget.
                                Gleder meg til å se hva han har å by på.

Comment

Working...
                                X