Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post

Har du noen tanker om denne spilleren vi angivelig skal ha fått bud akseptert på, Zeta?. Han skal være meget rask, så dette er jo noe du bør hoppe i taket over. Kanskje til og med si noen positive ord om?
    Camara virker spennende, så jeg er klart positiv her, selv om jeg ikke har sett han spille

Comment

• Da var det offisielt!
      fyf som jeg gleder meg til å se han beine forbi kippe!

Comment

• Originally posted by StenzEnga View Post
        Da var det offisielt!
        Nå synes jeg stallen begynner å se bra ut, hvis Michael og Vega kommer skikkelig igang igjen også. Det er stor bredde så det blir en utfordring å ta ut riktig lag.

Det laget vi har nå kan egentlig ikke synke dypere enn de siste kampene, så Deila kan godt eksperimentere litt å gi folk noen sjanser. hva er han redd for, at laget skal kollapse enda verre? Så dårlige er ikke spillerne.

Nå gjelder å stå på på trening. Godset viser at nye spillere fort kan finne tonen

Comment

• https://www.facebook.com/afceskilstuna/

De virker ikke videre begeistret for at han drar. Godt tegn for oss.

Comment

• Deila og co er flinke til å utvikle og lære litt uskolerte spillere som camara virker som er, hva gjelder litt mer klokskap med ball bl.a . Akkurat som de fikk orden på ejuke. Blir spennende med ousmane og Dønnum på kanten og George som spiss

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
              https://www.facebook.com/afceskilstuna/

De virker ikke videre begeistret for at han drar. Godt tegn for oss.
              Reaksjonene er påfallende like det man har kunnet lese på dette forumet etter salget av Ejuke. Eneste forskjellen er at vi solgte Europa mens de solgte Allsvenskan.
              Det må jo være et godt tegn!
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by StenzEnga View Post
                Da var det offisielt!
                Ding ding ding, Kippe skjønner ingenting

Comment

• Bodø/Glimt prøver seg på Maars Johnsen.
                  Nå har vi akkurat lånt Georg, men burde vel sjekke mulighetene her også?
                  https://www.eurosport.no/fotball/eli...84/story.shtml

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
                    Bodø/Glimt prøver seg på Maars Johnsen.
                    Nå har vi akkurat lånt Georg, men burde vel sjekke mulighetene her også?
                    https://www.eurosport.no/fotball/eli...84/story.shtml
                    Definitely!!!
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Hvorfor signerte vi han danske midtstopperen?

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                        Hvorfor signerte vi han danske midtstopperen?
                        Med Tollås ute så mener de tydeligvis at Nakkim ikke er god nok - selv som back-up.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                          Hvorfor signerte vi han danske midtstopperen?
                          Fordi vi er sårbare på stopperplass om Bjørdal blir skadet eller utestengt. Vi har Bjørdal, Nakkim og Näsberg. Vi trenger en erfaren stopper med JTN langtidsskada.

Comment

• Tollås Nation ute resten av sesongen.
                            Greit om han dansken har litt hurtighet også i tillegg til fysikk.
                            .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post

Fordi vi er sårbare på stopperplass om Bjørdal blir skadet eller utestengt. Vi har Bjørdal, Nakkim og Näsberg. Vi trenger en erfaren stopper med JTN langtidsskada.
                              Var et ironisk spørsmål siden vi ikke har brukt han, og vårt forsvar er i full oppløsning.

Comment

• Blir spennende å se våre nye spillere. Er vanskelig å spå her, men spiss som scorer mål har vi hatt behov for siden Johnson dro. Derfor er jeg overasket over igjen denne korte låne perioden. Også at vi ikke hadde noen klare fra første spark på ballen når vinduet åpnet. Han ser bra ut fysisk og på hodet, men ikke vist noe wow faktor overhodet. Vi får gi han noen kamper til.

Når det gjelder stopper så visste vi at vi var sårbare ved karantene og skader. Næsberg hadde en fin start, men presterer for dårlig siste tiden. Henger med hodet og skulle vært utvist med 3 kamper karantene sist. Viser seg som er sutrekopp til tider. Viking byr stadig på Nakkim og det virker ikke som vi har troen på han egentlig. Like greit å selge. Igjen en kort løsning der vi egentlig skulle hatt en klar fra første spark på ballen. Siden runde 10 har vi visst om dette. Hviskingen i gangene på Valle på Søndag før kamp var at Tollås skal gjennom en operasjon som kan gjøre at han må legge opp. Får håpe han Dansken kan starte på Mandag og at han leverer.

Når det gjelder vår ny ving/ offensiv midt så skulle vi selge Ejuke og dette pågikk også lenge. Da burde vi igjen hatt en klar til å ta over den plassen, men men. Camara kan ikke engelsk eller svensk, så håper vi har noen fransk talende spillere som kan fungere som tolk.

Det bare fungerer ikke med spillere inn og ut under dette prosjektet. Det har vært mye bom og merkelige overganger. Kontinuiteten det ble snakket om er igjen bare tåkeprat. Faktisk ganske skremmende. Nå håper jeg det ikke kommer flere overganger da alt virker som det har sklidd helt ut av kontroll. Nå må vi finne ut hvem som skal være her og hvem som skal videre. Adam Larsen, Nakkim, Kanstrup, Carvalho, Nouri, Juarez, Tollås, Borchgrevink, Israelsson, Fridjonsson, Grødem, Fitim Azemi, Mayron George og Peter Michael er alle usikre kort virker det som. Fullstendig kaos med skader, lån ut og inn samt noen som ikke har fått det til.
                                Last edited by O.S.L.O.; 20.08.2019, 15:01.

Comment

Working...
                                X