Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Så lenge han hang med toppen i både sør-afrika, fifa og nff så er nok han gjennom-korrupt.
    http://www.josimar.no/artikler/the-presidents-man/3295/

Comment

• Originally posted by Grim View Post
      Så lenge han hang med toppen i både sør-afrika, fifa og nff så er nok han gjennom-korrupt.
      http://www.josimar.no/artikler/the-presidents-man/3295/
      Det virker jo som at skamløs koreupsjon er eneste vei til toppen, så Siem ville vært midt i blinken.

Mer seriøst, så velger jeg huske hva han gjorde oss.
      Bildet av han og reka i vallhall er etset fast i minnet.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
        Bildet av han og reka i vallhall er etset fast i minnet.
        Vel - om knepen seier, med dommerhjelp, i en kavlifiseringskamp er det vi jager etter, så kan det jo hende Deila klarer å levere

Comment

• Grødem til Vejle i dansk 1. divisjon. Permanent overgang, fireårskontrakt. Merkelig karrieresteg, har han stagnert veldig? Ikke sett noe andrelagsball.

Comment

• Han scora 4 mål for 2.laget sist.Mulig potensialet er der,men har vel ikke slått til i tippeligaen.Men har vel ikke fått så mange minutter heller.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
              Grødem til Vejle i dansk 1. divisjon. Permanent overgang, fireårskontrakt. Merkelig karrieresteg, har han stagnert veldig? Ikke sett noe andrelagsball.
              Nå har ikke jeg sett han på andrelaget, men synes i hvert fall han har hatt svake innhopp denne sesongen. Synes heller ikke han kom til sin rett i 10èr rollen som han ble brukt i forrige sesong. Litt merkelig med Grødem, han så spennende ut når han kom, og da spesielt som kantspiller. Det er vel litt sånn det er med unge spillere, vanskelig å si hvem som slår til, og det er mye som skal klaffe.

Lykke til videre i Danmark i hvert fall.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Vel - om knepen seier, med dommerhjelp, i en kavlifiseringskamp er det vi jager etter, så kan det jo hende Deila klarer å levere
                Det med dommerhjelpen er vel en myte? Om du tenker på den situasjonen med utsparket?

Nå fikk vi en grei opptur i etterkant da, men det øyeblikket der var på en måte startskuddet

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                  Nå har ikke jeg sett han på andrelaget, men synes i hvert fall han har hatt svake innhopp denne sesongen.
                  Hey du, han har spilt 6 min, ett innhopp på 6 minutter.
                  Ikke har du sett han på 2 laget - litt tynt grunnlag å uttale seg på??

Comment

• Originally posted by AcsOnFire View Post

Hey du, han har spilt 6 min, ett innhopp på 6 minutter.
                    Ikke har du sett han på 2 laget - litt tynt grunnlag å uttale seg på??

Leste du hele innlegget mitt siden du bare valgte å sitere deler av det? Jeg uttaler meg om det jeg har sett av han på A-laget, blant annet forrige sesong, men også før det. Jeg har sett alle hans minutter på A-laget siste 3 årene.

Comment

Det med dommerhjelpen er vel en myte? Om du tenker på den situasjonen med utsparket?

Nå fikk vi en grei opptur i etterkant da, men det øyeblikket der var på en måte startskuddet
                      Utsparket er ingen myte - og jeg tror man må ha blå briller for å være klinkende klar på at dommeren gjorde rett.
                      Sandefjord fikk også et mål til annulert pga angrep på keeper på en corner. Også der synes jeg vi var heldige.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Utsparket er ingen myte - og jeg tror man må ha blå briller for å være klinkende klar på at dommeren gjorde rett.
                        Sandefjord fikk også et mål til annulert pga angrep på keeper på en corner. Også der synes jeg vi var heldige.
                        Har ikke dommeren sagt i ettertid at han gjorde rett?

Comment

Har ikke dommeren sagt i ettertid at han gjorde rett?
                          Det har han, og dersommatte vissomatte fungerer ikke i den virkelige verden. Hadde en av de situasjonene gått annerledes, ville hele kampforløpet endret seg og vi kunne kanskje vunnet med 5 mål, eller tapt med 2.
                          Resultatet står, scenene er historiske.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Tobias Heintz er ikke i varmen borte hos Erdogan, og Odd mener det er varmere i Skien. Hvis det er en mulighet for å hente han tilbake til Norge håper jeg vi forhører oss.

Comment

• Azemi blomster i Tromsø, 2 mål på 4 kamper... Overraskende? nei..

Comment

• Originally posted by Janoski View Post
                                Azemi blomster i Tromsø, 2 mål på 4 kamper... Overraskende? nei..
                                Han blomstra ikke i Sandefjord. Overaskende?

Comment

Working...
                                X