Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post
    Spennende, men det må jo koste skjorta?. Hvor kommer disse pengene fra, Trøim?. Har ingen tro på at vi splasher cash under Deila eller klinker til med storkjøp hvor vi er villig til å betale det som det koster.
    Blir gjerne positivt overrasket
    Vi har vel ikke brukt opp alle Ejuke-penga så vidt jeg vet...
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Sikker på det?

Comment

Kanskje vi har lånt de bort....

Comment

Alle penga Vålerenga fotball elite tjener (med noen få unntak), blir slusa rett til Vålerenga fotball AS. AS-et skylder sin eier (Trøim) en drøss med penger.
          Hvis Elite vil kjøpe må de henvende seg til AS-et om å få "tilbake" noen av penga igjen.
          Så det å påstå at vi kan bruke 20 mill siden vi fikk dette for Ejuke er ikke riktig.
          Dette styres av budsjettet som ligger og i hvilken grad styret i AS-et ønsker å betale ned gjelden til sin eier nå eller om man tar dette en annen gang...

Comment

• Michael visstnok til Skeid på lån. ifølge eurosport tv

Comment

• Originally posted by Stingray View Post
              Michael visstnok til Skeid på lån
              Det utlånet skjønner jeg nada av.
              Dvs. vi har vel nådd taket på såkalte frie spillere, men allikevel...

Comment

• Originally posted by Stingray View Post
                Michael visstnok til Skeid på lån
                Skjønner lite av det utlånet, trodde han fortsatt var i opptrening,

Comment

• Hva er det dere ikke skjønner? Michael er et uferdig produkt som har bedre av å spille en halv sesong på nivå 2 enn nivå 3. Han trenger nok tid til å spille seg i form, og siden Skeid mista Tavakvoli (?) til Kåffa, er det en ledig plass på topp for Keiko. Høres smart ut, spør du meg.

Comment

• Originally posted by vif fan View Post

Kan ikke så mye. Men han ene spiller allerede i eliteserien (Bodø Glimt Den andre er en spiller som vi egentlig ikke burde ha en sjansje på, men det har nå dukka opp en mulighet å det jobbes hardt med å få det til.
                    Nå ser det ut som klokka ikke var på disse ryktenes side, så da kan du gjerne konkretisere hva du hadde hørt?

Comment

• Originally posted by Loffen View Post

Alle penga Vålerenga fotball elite tjener (med noen få unntak), blir slusa rett til Vålerenga fotball AS. AS-et skylder sin eier (Trøim) en drøss med penger.
                      Hvis Elite vil kjøpe må de henvende seg til AS-et om å få "tilbake" noen av penga igjen.
                      Så det å påstå at vi kan bruke 20 mill siden vi fikk dette for Ejuke er ikke riktig.
                      Dette styres av budsjettet som ligger og i hvilken grad styret i AS-et ønsker å betale ned gjelden til sin eier nå eller om man tar dette en annen gang...
                      Skjønner ikke hvor du henter dette fra, at ASet skylder Trøim en masse penger? Det vises ikke i regnskapet så vidt jeg kan se?
                      Samlet gjeld er på 19 mill, men det er 11 mill mindre enn for 1 år siden.
                      Egenkapital er på 12 mill, omløpsmidler på 8 mill og sum eiendeler på 32 mill...?
                      vif.managerleague.com

Comment

• Glimt selger ikke Evjen for 20 mill.
                        Vi derimot, vi tar av oss shorten, setter oss i høy hockey, mens vi rekker frem vaselinen..
                        Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by vif fan View Post
                          Forventer noe STORE ting ikveld....
                          håper dette går i orden
                          Haha. Måtte holde meg oppe. Ikke bitter men kanskje litt full. Skål for Enga! Måtte de barbere barten av samtlige i morra.

Comment

• Originally posted by donny View Post
                            Glimt selger ikke Evjen for 20 mill.
                            Vi derimot, vi tar av oss shorten, setter oss i høy hockey, mens vi rekker frem vaselinen..
                            På tide å diskutere Ejuke-salget igjen, ja?

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post
                              Haha, egentlig ikke, men det er jo en intressant betraktning når man kan sammenligne så direkte. Jeg mener det er crazy av Glimt å ikke selge for den prisen seff, men det kan jo hende spilleren ikke ville til Nederland da, hvem vet.
                              vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post

Det er 2 måneder siden. I 10-årsperspeltivet noem er villige å gi Deila, er dette absolutt relevant. Mener du folk bare skal holde kjeft når de mener klubben ikke gjør det en føler er til det beste?

Comment

Working...
                                X