Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Viking76 View Post
    Mohammed Fellah er klar for Enga....
    Vet ikke helt hva jeg tenker om dette.

Nok en skadeutsatt spiller
    Ganske utrolig at det er offentliggjort av både klubb og spiller på Eurosport uten at det er offentliggjort av klubben på sosiale medier eller hjemmesida.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post

Ganske utrolig at det er offentliggjort av både klubb og spiller på Eurosport uten at det er offentliggjort av klubben på sosiale medier eller hjemmesida.
      Helt utrolig at det igjen satses på en avdanka skadet spiller. Finnes det ikke ingen på Valle som kan tenke lenger enn alder og skader?

Comment

• – Vi tror også at gevinsten om vi før ham ordentlig i gang kan gi oss en topp spiller for neste sesong. (...) Men at dette er et prosjekt for å prøve å få Fellah tilbake der han har vært før, og så håper vi at det lykkes, for da vet vi at vi har en klassespiller.
        Nok et prosjekt.

Comment

• Herlig.Bare å få han i nærheten av godt gammalt slag!

Comment

• Originally posted by Viking76 View Post
            Mohammed Fellah er klar for Enga....
            Vet ikke helt hva jeg tenker om dette.

Nok en skadeutsatt spiller
            Tror det her er en bra ting egentlig. Fellah sitter vel ikke akkurat med de beste kortene på hånda for å få en så voldsomt stor lønnspakke. Samtidig er det bare ut sesongen i første omgang.

Klarer han å komme seg tilbake til noe i nærheten av der han var så er han en forsterkning. Klarer han det ikke, så har det sannsynligvis ikke kostet særlig mye heller.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Tror det her er en bra ting egentlig. Fellah sitter vel ikke akkurat med de beste kortene på hånda for å få en så voldsomt stor lønnspakke. Samtidig er det bare ut sesongen i første omgang.

Klarer han å komme seg tilbake til noe i nærheten av der han var så er han en forsterkning. Klarer han det ikke, så har det sannsynligvis ikke kostet særlig mye heller.

Men hva tenker Felix nå? Eller Odin Thiago Holm? Sesongen er åpenbart kjørt, og i stedet for å nå satse på å gi unge, gode, fremadstormende spillere spilletid, rutine og erfaring, får vi inn en gammal spiller, som ikke har spilt fotball på en evighet, på en halvårskontrakt. Hadde jeg vært ung spiller med potensiale og ambisjoner ville jeg vært veldig forsiktig med å signere for Vålerenga. For det det virker nå som at det er helt åpenbart at du ikke blir satsa på her, hvis du ikke er gammal.

Når det er sagt, jeg digga Fellah sist han var her, og synes vi (nesten) alltid bør ta vare på våre tidligere profiler. Men denne gangen virker det mest trist. Både for han og oss. Håper jeg tar feil, og at han kan bidra som han gjorde på sitt aller beste!

Edit: Odin er nok ikke aktuell for spill nå, men han ser jo hvordan talenter ikke blir satsa på. Dette kan jo bety noe i fremtiden.

Comment

• Originally posted by tasse View Post

Men hva tenker Felix nå? Eller Odin Thiago Holm? Sesongen er åpenbart kjørt, og i stedet for å nå satse på å gi unge, gode, fremadstormende spillere spilletid, rutine og erfaring, får vi inn en gammal spiller, som ikke har spilt fotball på en evighet, på en halvårskontrakt. Hadde jeg vært ung spiller med potensiale og ambisjoner ville jeg vært veldig forsiktig med å signere for Vålerenga. For det det virker nå som at det er helt åpenbart at du ikke blir satsa på her, hvis du ikke er gammal.

Når det er sagt, jeg digga Fellah sist han var her, og synes vi (nesten) alltid bør ta vare på våre tidligere profiler. Men denne gangen virker det mest trist. Både for han og oss. Håper jeg tar feil, og at han kan bidra som han gjorde på sitt aller beste!
                I tillegg til de du nevner finnes ihvertfall 2-3 til som nå spiller på VIF2 som burde gå langt foran Fellah. Hva han har prestert engang var sikkert bra men det spørs faktisk om det er bra nok i dag. Dette er rett og slett et stort slag i ansiktet på hele gjengen av yngre spillere og bør være en klar advarsel til alle om å holde seg langt unna VIF hvis du har ambisjoner utover VIF2.

Dette er rett og slett bare tragisk for alle, håper på å komme tilbake i gammelt slag? Nei, så god var han ikke og dagens unge spillere har potensiale for å bli bedre. Sorry, Helt feil - igjen.

Comment

• Enig at de unge i stallen og 2.laget har minst like stort potensiale.Men de blir ikke brukt,de får ikke sjansen.Felix har knapt spilt fra start! Man velger heller å leie ut i stedet fpr å la de prøve seg.Målet er 7.plass så vi har fint lite å tape på å la de få prøve seg!

Comment

Edit: Odin er nok ikke aktuell for spill nå, men han ser jo hvordan talenter ikke blir satsa på. Dette kan jo bety noe i fremtiden.
                    Hvem som vil spille hva og hvor mye gjenstår å se. Og de kan også se det de vil se. De kan like gjerne se at vi strekker ut en hånd for å hjelpe en av våre egne til å få karrieren tilbake i riktig retning, som de ser at vi satser på Fellah foran unge spillere. Tror ikke du skal legge så mye det og det gjør sannsynligvis ikke de heller. Den dagen Odin er utvokst og klar for å spille blant voksne menn så tviler jeg på at Fellah er her lenger. Fellah er heller ingen typisk konkurrent for Felix egentlig. Tror det er mer sannsynlig at han går inn i en 10'er-rolle og konkurrerer mot Matti. Og der er det faktisk Fellah som er den yngste.

Comment

• La oss heller ikke glemme at vi fikk sånn ca. en pose med pant for han etter å ha bygget han opp og satset på han som 16-åring.

Comment

• Nå har Fellah kun fått kontrakt ut året for å bevise at han holder nivået og hvis han gjør det, så sier jeg velkommen tilbake. Hvis ikke, så ønsker jeg han lykke til andre steder.

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                          La oss heller ikke glemme at vi fikk sånn ca. en pose med pant for han etter å ha bygget han opp og satset på han som 16-åring.
                          Håper ingen av våre lovende tar det som et signal om at det alltid er tilgivelse å hente i Enga. (Nå fleiper jeg litt.)

Comment

• Originally posted by Farmor View Post

Håper ingen av våre lovende tar det som et signal om at det alltid er tilgivelse å hente i Enga. (Nå fleiper jeg litt.)
                            Fint med litt kreativ negativitet da.
                            Gammel og ikke god nok er liksom så mainstream negativt.
                            In the beginning the Universe was created.
                            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                            - Douglas Adams

Comment

• Jeg syns det er kult å se Fellah tilbake. Driter i at han hadde en uverdig avskjed sist. Fellah er engagutt.
                              Fellah i godt gammalt slag, er akkurat den spillertypen laget trenger i deler av det offensive spillet. Han har driv, kraft, teknikk og tunge skudd.
                              Jeg rir ko en aldri så liten kjepphest ift at vi skyter altfor lite fra distanse.
                              håper han kommer i form og at vi får se ham på banen.

Comment

Skjønner hva du mener og Jan være enig. Samtidig tenker og håper jeg at fellah i slag kan bidra med kreativitet og lære unggutta en del på trening.
                                Blir spennende å se

Comment

Working...
                                X