Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Hvem som vil spille hva og hvor mye gjenstår å se. Og de kan også se det de vil se. De kan like gjerne se at vi strekker ut en hånd for å hjelpe en av våre egne til å få karrieren tilbake i riktig retning, som de ser at vi satser på Fellah foran unge spillere. Tror ikke du skal legge så mye det og det gjør sannsynligvis ikke de heller. Den dagen Odin er utvokst og klar for å spille blant voksne menn så tviler jeg på at Fellah er her lenger. Fellah er heller ingen typisk konkurrent for Felix egentlig. Tror det er mer sannsynlig at han går inn i en 10'er-rolle og konkurrerer mot Matti. Og der er det faktisk Fellah som er den yngste.
    Matti ut og fellah inn noen kamper...JA TAKK

Comment

• Jeg har aldri sett en trener som motsier seg selv så mye som Deila i hans VIF tid. Mannen må lide av Schizofreni. Først skal de unge få sjanse, så må vi ha spillere som kan trene mye, så er det rutine osv osv. Han her har INGEN av tingene. Fyren var ok i 2010 og bra i 2012. Virker som folk her inne har løftet han til ett nivå han aldri var på i VIF. Etter 2013 så er det konstant skader. Hvordan er vår historikk med slike? Bare i år er Vega en sånn en. Og bare måten Fellah stakk uten å få igjen noe er nok til å drite i han. Jeg er for lokale fremfor bygda og utlandet, men klubben er ALLTID viktigst. For noen overgangsvinduer han deila har prestert her. Rett og slett skremmende nivå på det faglige. Jeg syntes virkelig synd på unge spillere i denne klubben. Grødem var smart som stakk når sjansen kom. Hadde jeg vært Felix eller Odin Holm så ville jeg funnet en ny klubb neste sesong om Ronny Deila er trener her. Det holder nå.

Comment

• Litt ambivalent til dette.
        1) exit’en sist husker jeg fortsatt. Men mulig han faktisk er en angrende synder!
        2) han viste prov i fjor høst hva som bor i han, selv med begrenset treningsgrunnlag. Ble vel 2 mål på 3 elitseriekamper før han ble...
        3) skada.. hva er det ned oss og skadeutsatt spillere? Sånn sett er det bra han bare er her på kort kontrakt foreløpig.
        4) som mange andre her, synes jeg jo synd på de yngre som får enda et hinder på veien.
        men når det er sagt. Kamper skal vinnes. Hvis han kommer tilbake der han var og er frisk og rask, så vil han kunne komplementere stallen vesentlig ift hva vi har.. jeg tror han kan bli en nyttig og god tilvekst!

medium positiv.
        Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
          Jeg har aldri sett en trener som motsier seg selv så mye som Deila i hans VIF tid. Mannen må lide av Schizofreni. Først skal de unge få sjanse, så må vi ha spillere som kan trene mye, så er det rutine osv osv. Han her har INGEN av tingene. Fyren var ok i 2010 og bra i 2012. Virker som folk her inne har løftet han til ett nivå han aldri var på i VIF. Etter 2013 så er det konstant skader. Hvordan er vår historikk med slike? Bare i år er Vega en sånn en. Og bare måten Fellah stakk uten å få igjen noe er nok til å drite i han. Jeg er for lokale fremfor bygda og utlandet, men klubben er ALLTID viktigst. For noen overgangsvinduer han deila har prestert her. Rett og slett skremmende nivå på det faglige. Jeg syntes virkelig synd på unge spillere i denne klubben. Grødem var smart som stakk når sjansen kom. Hadde jeg vært Felix eller Odin Holm så ville jeg funnet en ny klubb neste sesong om Ronny Deila er trener her. Det holder nå.
          Synes egentlig ingen, unge som gamle, blir noe bedre med Deila.

Greit at de unge kan utvikle seg, men det kan de eldre også. Kommer ikke i farten på en eneste spiller vi har hentet som har vært bedre her enn i sin forrige klubb.

Ser da bort fra unge spillere som er i en naturlig utviklingskurve. Men det er liksom ingen av våre som presterer over evne. Jeg synes Nouri var bedre i Brann, Larsen var bedre i Godset, Lekven var bedre i Odd, osv osv.

Så enten bruker vi spillerne feil, eller så henter vi feil spillere. Eller så er det treneren som ikke klarer å få det beste ut av dem.

Comment

• Ser ikke problemet med Fellah.
            En erfaren spiller med stort potensiale om han kommer tilbake og som kan være en mentor for de yngre. Skal i utgangspunktet spille 3. divisjon for andrelaget, men kan (som alle andre) få muligheten på A-laget om han presterer.
            Sannsynligvis ganske lite i lønn også... FIN SIGNERING!!

Comment

• Originally posted by crl View Post
              Ser ikke problemet med Fellah.
              En erfaren spiller med stort potensiale om han kommer tilbake og som kan være en mentor for de yngre. Skal i utgangspunktet spille 3. divisjon for andrelaget, men kan (som alle andre) få muligheten på A-laget om han presterer.
              Sannsynligvis ganske lite i lønn også... FIN SIGNERING!!
              Må være en interessant vurdering. Den kanskje beste av de yngre på VIF2 er Osame Saraoui. Han spiller i rollen til Fellah. Skal han da lånes ut, skal han ikke spille fast i 3 div (hvor de allerede dominerer), har ikke han et bedre potensiale enn vår gamle skada venn Fellah som de håper å få i form? Det er forresten for sent til utlån. Og er egentlig hukommelsen til folk her inne god nok til å vurdere prestasjoner fra 2010 opp mot dagens krav og nivå?

Dette er skivebom, både taktisk og prestasjonsmessig. Mulig han er billig men det hjelper ikke. Signalet klubben sender er helt feil. Vi får se hvor mange av de yngre som blir gode og som gidder å signere en ny kontrakt med VIF. Tviler på at det er mange så lenge Deila sitter som trener. Han går mot alle signaler fra resten av Europa og delvis Norge. Se bare på B/G og Odd. Bruker lokale yngre spillere.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                Matti ut og fellah inn noen kamper...JA TAKK
                Om Fellah kommer seg i form til å spille på A-laget, så er det en mulighet. Bruker vi Finne på topp kan vi godt ha Matti i 10'ern hvis vi trenger et oppspillspunkt. Men med George på topp ser jeg gjerne en Fellah i form i 10'ern igjen ja

For de som kan styre sitt eget lag:
                vif.managerleague.com

Comment

• Ouff, dette var forferdelig. Tenk at vi har hentet en slags profil bortimot helt gratis. Jeg er ikke Fellahs største beundrer, men her har vi virkelig ingenting å tape og vi sender vel heller ingen signaler.

På meg virker det som om han hentes for å bistå de unge og for å være en profil (hvor mange signeringsintervjuer har Engaland blitt nevnt tidligere?).

En kjapp titt på Facebook viser at de fleste er positive til dette. Her inne er det en del av Deilas konspirasjon for å kjøre klubben under vann. Vi får en bonussignering utenfor vinduet som i verste fall kun bidrar med å hjelpe de yngre og være et forbilde for barn.

Det virker som om primadonnatendensene er borte for lengst også. Velkommen hjem!

Comment

• Team Drammen. Orker ikke si noe annet.

Comment

• Virker som en helt ok deal for begge parter.
                      Vi får se hva det ender i.
                      Skjønner ikke de som svartmaler dette. Vinduet er stengt, Fellah har trent litt med oss og får en sjanse på å vise at det fortsatt er fotball i kroppen.
                      Som sagt: helt ok for begge parter

Comment

• En bra signering i mine øyne. Kort kontrakt med det jeg vil tro er en relativt moderat lønn, kommer han opp i nivå er det verdt en hel del. En profil både på og utenfor banen. Positiv!

Comment

• Noe vagt, men ser Sam Adekugbe la ut bilde fra Cayman Island i karibien med skriften:"mixing business with pleasure". Får ikke håpe han har vært i USA på kontraktsforhandlinger først.. Lurer litt på hva han gjør i karibien nå, men det er jo landslagspause.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                            Noe vagt, men ser Sam Adekugbe la ut bilde fra Cayman Island i karibien med skriften:"mixing business with pleasure". Får ikke håpe han har vært i USA på kontraktsforhandlinger først.. Lurer litt på hva han gjør i karibien nå, men det er jo landslagspause.
                            Han spilte landskamp. Mot Cuba. På Cayman Islands.
                            Last edited by donny; 11.09.2019, 23:27.
                            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
                              Jeg har aldri sett en trener som motsier seg selv så mye som Deila i hans VIF tid. Mannen må lide av Schizofreni. Først skal de unge få sjanse, så må vi ha spillere som kan trene mye, så er det rutine osv osv. Han her har INGEN av tingene. Fyren var ok i 2010 og bra i 2012. Virker som folk her inne har løftet han til ett nivå han aldri var på i VIF. Etter 2013 så er det konstant skader. Hvordan er vår historikk med slike? Bare i år er Vega en sånn en. Og bare måten Fellah stakk uten å få igjen noe er nok til å drite i han. Jeg er for lokale fremfor bygda og utlandet, men klubben er ALLTID viktigst. For noen overgangsvinduer han deila har prestert her. Rett og slett skremmende nivå på det faglige. Jeg syntes virkelig synd på unge spillere i denne klubben. Grødem var smart som stakk når sjansen kom. Hadde jeg vært Felix eller Odin Holm så ville jeg funnet en ny klubb neste sesong om Ronny Deila er trener her. Det holder nå.
                              Kunne ikke vært mer enig. Hva slags signal sender dette til ungutta i klubben. Her snakker man om å bygge klubben stein for stein. Her blir det bare mer stein i sekken.
                              "Langsiktig perspektiv" med 4 måneders kontrakt, det er jo heller ingen selvmotsigelse liksom.

Så vi skal altså lønne han i 4 måneder for å få ham i form nok, til å gå til en annen klubb?
                              Last edited by ForesttGump; 11.09.2019, 21:00.

Comment

• Prosjekt. Langtidsperspektiv. Så mye for å han 15(?) mann i speidernettverket. Å hele tiden ha et "skyggelag" og det hele.

Om det stemmer at han også trente med Sandefjord og Stabæk uten å bli tilbudt kontrakt der først. er det enda mer skremmende.
                                - LGRW

Comment

Working...
                                X