Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bengt View Post
    Team Drammen. Orker ikke si noe annet.
    Kanskje du bare skal skrive Team? Det blir 7 bokstaver mindre.

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post

Kunne ikke vært mer enig. Hva slags signal sender dette til ungutta i klubben. Her snakker man om å bygge klubben stein for stein. Her blir det bare mer stein i sekken.
      "Langsiktig perspektiv" med 4 måneders kontrakt, det er jo heller ingen selvmotsigelse liksom.

Så vi skal altså lønne han i 4 måneder for å få ham i form nok, til å gå til en annen klubb?

jeg er mest bekymret for Sahraoui sin spilletid, men samtidig kan jo Fellah være en perfekt mentor for Sahraoui. Kan jo hende at Sahraoui blir leid ut for alt vi vet..
      Han er vel en av de som burde spilt i OBOS-ligaen av de som er på VIF2 nå.

Comment

• Originally posted by The Mayor View Post

Kanskje du bare skal skrive Team? Det blir 7 bokstaver mindre.
        Nå har jeg lest den ene posten etter den andre om at vi mangler lokale profiler, mista sjela og om "Team Drammen". Så henter vi tilbake en ekte Enga gutt som kom da han var 15 år, og vil bidra i klubben... til lav risiko og lav (ingen?) kost. MEN det betyr også at at "Team Drammen" egentlig hater Enga, og at de som skriver dette elsker klubben. Troll som troller troll.....

Comment

• Er ganske skeptisk til Deila, men det her skjønner jeg ærlig talt ikke at er så ille.

Fellah har trent med oss i flere uker og da kan han like gjerne signeres så han kan spille i tillegg til å trene. Tror ikke vi betaler noe mer enn en symbolsk lønn. I beste fall får vi inn en forsterkning, i verste fall drar han igjen etter sesongen. Da har vi i alle fall strukket ut en hjelpende hånd til en tidligere spiller.

Comment

• Mener jeg har hørt at Osame er nevøen til Fellah, også. Må bli bra!

Comment

• Å henge ut mennesker som jobber i klubben og gjør alt for den som Team Drammen er skammelig spør du meg. Er du i klubben er du Enga samme faen hvor du er fra. I klubben har det vært mennesker fra alle kriker og kroker av landet. Er du ikke i klubben er du bonde.

Det er greit, lov og sunt å være uenig i enkelte ting, men det kallenavnet der er patetisk enten det kommer fra Rekdal eller de som skal støtte klubben.

Comment

Du mener: De som ikke kan regla for hvilke spillere som kan stå på B-lista? Du mener gjengen som nekta å snakke med meg da jeg opplyste dem om feilen så de kan unngå en ny Kuvicek-sak? Du mener gjengen jeg via via måtte sende dokumentasjon til for å fortelle dem hvor regla står? Team Drammen der altså. At folk fortsatt har tillit til Jørgen Ingebrigtsen som sportsdirektør (gallionsfigur for Ronny Deila) er for meg en gåte. http://www.sotahjornet.no/?p=11859#comment-53579
                in Absinthia

Comment

• Originally posted by Hjesus View Post

Du mener: De som ikke kan regla for hvilke spillere som kan stå på B-lista? Du mener gjengen som nekta å snakke med meg da jeg opplyste dem om feilen så de kan unngå en ny Kuvicek-sak? Du mener gjengen jeg via via måtte sende dokumentasjon til for å fortelle dem hvor regla står? Team Drammen der altså. At folk fortsatt har tillit til Jørgen Ingebrigtsen som sportsdirektør (gallionsfigur for Ronny Deila) er for meg en gåte. http://www.sotahjornet.no/?p=11859#comment-53579
                  Kan du utdype?

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Kan du utdype?
                    Trykk på linken så står det meste der.
                    Gimme hope johanna

Comment

• Originally posted by Hjesus View Post

Mye rot fra gutta i toppetasjen m.a.o
                      Noen har spurt om det før, hva slags bakgrunn og erfaring har denne Jørgen? Vi burde vel hatt en på størrelse med Bengt Eriksen som sportslig leder.
                      Gimme hope johanna

Comment

• Originally posted by Calven View Post

Trykk på linken så står det meste der.
                        Sorry. Så den ikke i farta. Slitne øyne.

Comment

Noen har spurt om det før, hva slags bakgrunn og erfaring har denne Jørgen? Vi burde vel hatt en på størrelse med Bengt Eriksen som sportslig leder.
                          Jørgen ble ansatt som fysisk trener, samme stiling som han hadde i Godset.

Tror han har doktorgrad i fysiologi
                          Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                          -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by donny View Post

Jørgen ble ansatt som fysisk trener, samme stiling som han hadde i Godset.

Tror han har doktorgrad i fysiologi
                            Han har UEFA A-lisens også. Men det spiller ikke så stor rolle. Hvis han ikke trives i mediene, ikke har visse strategiske evner og ikke er flink til å forhandle fram gode avtaler så spiller det liten rolle om han har trenerkurs og doktorgrad. Han virker mer som en fotsoldat enn som en leder. Uansett så er Deila sjefen hans og ikke omvendt. Selv om han kaller seg sportslig leder hjelper det lite hvis han ikke får bestemme noe selv. Virker mest som en yngre utgave av Nils Johan Semb.

Comment

I følge hans tidligere kollegaer er Bengt Eriksen ikke akkurat noe ledermateriale. Supertrivelig og ambisiøs, men ingen leder.
                              Han har også takket nei til oss tidligere. Det sier en del i min bok.
                              .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Herre jemini til syting. Fellah er jo Vål`enga. Den fortapte sønn som kommer hjem for å hjelpe rekrutta i 4 mnd.
                                Er det feil med litt rutine når det trøyner på mot slutten?
                                .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Working...
                                X