Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for sommeren 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robban65 View Post

Mulig jeg husker feil, men kan aldri huske at noen mente at Bolthof burde få muligheten istedet for Arason.
    Isåfall har du blant annet glemt denne: https://youtu.be/42K-6LPHrPc
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post

Isåfall har du blant annet glemt denne: https://youtu.be/42K-6LPHrPc
      Jo, jeg husker den, men kan fortsatt ikke huske at noen ville bytte ut Arason med Bolthof for det.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
        Akkurat nå må det være lov å klage litt.

...

Eller bare skylde på at ingen blir fornøyde uansett, det får oss ingen vei akkurat nå..
        Hvilken vei føler du at all klagingen her inne har tatt oss? På tide å se fremover kanskje? Spre positivitet og prøve å få folk på kamp. Nok nå

Comment

• Originally posted by Daniel View Post

Hvilken vei føler du at all klagingen her inne har tatt oss? På tide å se fremover kanskje? Spre positivitet og prøve å få folk på kamp. Nok nå
          Tror ikke sinnstemningen på dette forumet påvirker noen andre enn oss som leser.
          værre med face og insta osv. Der er det mer synlig.
          her inne preker man for menigheten uansett.
          klagingen kommer ikke til å gi seg før man ser fremgang på banen. Det skal jaggu ikke mye til heller. Én eller to gode kamper, så skinner sola. Men ditto surt er det når det etter en kortere god periode er rykk tilbake til start.
          Folk er lei av at vi fremstår på samme måte år etter år. Middelhavsfarer som tidvis spiller god fotball, tidvis forferdelig fotball, men for det meste, dørgende kjedelig, middelmådig fotball.
          skaper lite. Kjemper sjelden om noe som helst. Skuffer rett som det er. Overrasker sjelden i positiv forstand.

Det skal godt gjøres å få noen til å tro på den samme drømmen i 10 år når man aldri virker å komme noe nærmere.
          Snakk må backes opp prestasjoner. Satsning med resultater. Skal man vinne folks hjerter, må man slrge for at de får positive opplevelser.
          Hadde vi ikke blitt rævpult, pissa på og grisebanka av lsk, så hadde ting sett litt annerledes ut. Men da vi endelig har lokka folk tilbake på match, jager vi dem ut døra igjen. Og for å være sikker på at ingen kommer tilbake, ydmykes vi også i tronheim, for å toppe det hele med total fornedring i sandvika.
          Skulle noen fortsatt våge seg på match mot s08, ja da må vi huske på å servere et laaaangt gjesp av en kamp. Vil jo ikke at de nye fine setene skal bli slitt ut heller.

Nei, vi har mye å ta tak i. Men å skylde på kundene (publikum) den kommer man ikke langt med.

(sry. Trodde jeg var i sesong-tråden)
          Last edited by g-maZta; 26.06.2019, 18:10.

Comment

• Så...er det noen spillere på vei inn?

Comment

• Tobias Christensen i Start har kun et år igjen av kontrakten sin, det hadde vært noe det!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                Tobias Christensen i Start har kun et år igjen av kontrakten sin, det hadde vært noe det!
                Ja, han har vist prov på at han kan bli en å regne med fremover. Hadde vært en spennende spiller å få inn.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Ja, han har vist prov på at han kan bli en å regne med fremover. Hadde vært en spennende spiller å få inn.
                  Og ikke sikkert RBK har så mye penger å rutte med på overgangsmarkedet i år heller, og Molde har allerede stor konkurranse på sin spissplass. Spørs litt hvor stor interessen er fra utlandet.

Men ville gjerne sett Werni få et innhopp snart!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                    Tobias Christensen i Start har kun et år igjen av kontrakten sin, det hadde vært noe det!
                    Foreslo han i fjor, men da var tilbakemeldingene at vi alt hadde så mange unge spillere

Nå ser det jo ikke ut som om Start er på vei opp i Eliteserien igjen og da spørs det vel om ikke han burde bytte klubb for å få proffmuligheten.

Comment

• Vi mangler en spiss som scorer mål.. Det er det jeg ønsker meg. En ting jeg har stusset over: Forrige sesong når vi hadde Sam Johnson som var rå i bakrommet så brukte vi han som oppspillspunkt og slo høye innlegg fra kanten mot han. Nå som vi har Vilhjalmsson så spiller vi mye mer i bakrommet, men han er jo alt for treig til det, men er god som oppspillspunkt og på hodet. Nå synes jeg riktignok han har vært litt veikere enn jeg hadde trodd, og han taper mye hodedueller. Nesten så Azemi er bedre der også. Mulig jeg ser feil, men var en tanke som slo meg en kamp her tidligere. Azemi er god på å starte i bakrom, men han er jo reservert mot å score mål.

Comment

• Har vi egentlig noen forventninger til overgangsvinduet i det hele tatt? Det er så lite som kommer ut fra Valle at jeg ikke aner om vi kommer til å hente fem spillere som alle vil være seriens beste i sin posisjon eller om vi må selge våre beste spillere for å kunne betale regningene.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Har vi egentlig noen forventninger til overgangsvinduet i det hele tatt? Det er så lite som kommer ut fra Valle at jeg ikke aner om vi kommer til å hente fem spillere som alle vil være seriens beste i sin posisjon eller om vi må selge våre beste spillere for å kunne betale regningene.
                          Ryktes tre spillere ut i sommer (Azemi, Chiddi og Juarez). Nouri tilbake vil erstatte Juarez. Chiddi vil dra inn endel kroner. Det vanskeligste vil jo bli å erstatte Azemi. Aner ikke hvordan det vil gå...

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Ryktes tre spillere ut i sommer (Azemi, Chiddi og Juarez). Nouri tilbake vil erstatte Juarez. Chiddi vil dra inn endel kroner. Det vanskeligste vil jo bli å erstatte Azemi. Aner ikke hvordan det vil gå...
                            Ryktes, eller spekuleres?
                            Å miste chiddi er som forventet, men fryktelig nedtur.
                            han har vært den eneste som har virkelig underholdt oss i år.
                            får vi 15m i cold hard cash, så må en god del av det reinvesteres i nye kvalitetsspillere.
                            håper Berge også blir solgt så fort som mulig, så vi har tid til å se litt på de pengene også.
                            Forsiktig regnetm chiddi går for 10 da, og vi får rundt 10 fra berge så burde vi i det minste ha 10 å kjøpe for, selv om sikkert 10 går i det store sorte hullet.
                            optimistisk regnet: 15 for chiddi og 15 fra berge, så burde vi ha 15 til kjøp og 15 til hullet. Man får faktisk noen gode eliteseriespillere for 15 mill. Og gudene skal vite at vi trenger det.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Ryktes, eller spekuleres?
                              Gode kilder.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Gode kilder.
                                Veldig interessant. Takk.

Comment

Working...
                                X