Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Strømsgodset, torsdag 16. mai kl. 20:00

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nærmer seg 10.000 solgte.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/de...d-hardt-arbeid
    Ett lag i Oslo.

Comment

God 16. mai folkens!
      Her er det bare å få inn korps og gladsang

Comment

Har trua i dag. Sees på Intility

Comment

Originally posted by Bohemen14 View Post
          Har trua i dag. Sees på Intility
          Vi sees, ja. Og jeg håper alle som sitter på gjerdet kommer seg ned derfra og blir med på festaften på Intility.
          Jeg har også trua på at vi får se nydelig angrepsfotball og mange mål. Krysser bare fingrene for at det er Finne, Dønnum, Matti, Shala, Vega og/eller Ejuke som finner nettmaskene, og ikke Stengel og/eller Mos... Dette er en kamp som kan definere sesongen for oss. Er vi et topplag som takler å være i medvind og harve over et lag i motvind? Eller er vi gode gamle Vålerenga som gir en håndsrekning til sårt trengende drammensere?
          Lenge siden jeg har kjent det krible såpass i magen før en kamp som i dag... Det er moro nå. Håper det er moro når klokka drar seg mot 22 i kveld også

Comment

Marcus Pedersen er ikke med i troppen til SIF, så da scorer ihvertfall ikke han mot oss idag.

Comment

Nå er jammen Jostein Flo sykmeldt også...
              https://www.aftenposten.no/sport/fot...o-er-sykemeldt

Skrøpelige folk i Drammen, ass....

Comment

Originally posted by hmchrist View Post

Vi sees, ja. Og jeg håper alle som sitter på gjerdet kommer seg ned derfra og blir med på festaften på Intility.
                Jeg har også trua på at vi får se nydelig angrepsfotball og mange mål. Krysser bare fingrene for at det er Finne, Dønnum, Matti, Shala, Vega og/eller Ejuke som finner nettmaskene, og ikke Stengel og/eller Mos... Dette er en kamp som kan definere sesongen for oss. Er vi et topplag som takler å være i medvind og harve over et lag i motvind? Eller er vi gode gamle Vålerenga som gir en håndsrekning til sårt trengende drammensere?
                Lenge siden jeg har kjent det krible såpass i magen før en kamp som i dag... Det er moro nå. Håper det er moro når klokka drar seg mot 22 i kveld også
                Vi kommer mannsterke fra Lillehammer.En serber og en nordmann! Serber'n gleder seg som en unge,hans første Tippeliga-match,håper vi gir han et godt førsteinntrykk! Sol,kaldt øl,pene damer og Enga.....bordet er dekket!
                Last edited by Ingar; 16.05.2019, 13:08.

Comment

Denne kampen her er jeg også ganske spent på. Som flere her har sagt så er dette den første kampen på veldig lenge det virkelig kribler i kroppen. Og med Vålerenga i flyten og Strømsgodset i fritt fall så hadde jeg i tidligere sesonger fort kunne garantert for tap. Men ikke denne gang! I dag så har jeg trua på seier. Ikke sliteseier men at vi feier Strømsgodset av banen i 2 x 45!

Alle til Valle!

Comment

Tipper følgende lag
                    Adam
                    Juarez, Bjørdal, Tollås, Ivan
                    Lekven, Shala
                    Dønnum, Matti, Ejuke
                    Azemi

Comment

Originally posted by hp29 View Post
                      Tipper følgende lag
                      Adam
                      Juarez, Bjørdal, Tollås, Ivan
                      Lekven, Shala
                      Dønnum, Matti, Ejuke
                      Azemi
                      Tipper Vega starter forran Dønnum. Har vel fortjent det med 2 mål i sist kamp?
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Tipper Vega starter forran Dønnum. Har vel fortjent det med 2 mål i sist kamp?
                        Han er visst skadet og ikke i troppen..

Comment

Han står oppført på hjemmesiden.
                          Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Han står oppført på hjemmesiden.
                            Ingenting ville gledet meg mer enn om Vega er frisk, men tipper han starter på benken i beste fall.

Comment

Fikk også høre at Vega var skadet. Da blir det nok Abu/Lekven og Shala på kant. Så er det spørsmål om det blir Dønnum eller Finne på den andre siden.

Comment

Hvordan er det med mobil billett?
                                Har bare hatt sesongkort de årene jeg har bodd i norge

Comment

Working...
                                X