Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Lillestrøm

NÅ fortjener gutta fulle tribuner. Virkelig. Klarer vi det?

Billetter
    https://www.ticketmaster.no/event/va...lletter/589821

Kom igjen Enga!

denne bør vi vinne!

Det jeg har sett av lsk i år er svakt.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
      denne bør vi vinne!

Men nå har LSK spilt uten Salquist, Pedersen og Smarasson mesteparten av sesongen hittils, og de er uten tvil tre av de viktigste spillerne deres og de tre er med nå, så de vil nok bli bedre enn de har vært. Men med spillet og samhandlinga som vif viser, så bør vi være en del bedre enn dem.

Comment

Denne er vi bare nødt til å vinne. Hvis begge lagene spiller på sitt normale nivå er vi tre, fire mål bedre enn dem på hjemmebane.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Men nå har LSK spilt uten Salquist, Pedersen og Smarasson mesteparten av sesongen hittils, og de er uten tvil tre av de viktigste spillerne deres og de tre er med nå, så de vil nok bli bedre enn de har vært. Men med spillet og samhandlinga som vif viser, så bør vi være en del bedre enn dem.
          Enig, spesielt Smarasson har vist seg å være viktig for banespillet til fugla.
          Dette blir ingen enkel match, men om vi trykker til fra start(både på tribunen og på banen) så tror jeg de virkelig vil slite.
          Ønsker Dønnum fra start, han er en typisk hjemmespiller!
          Herolin har forsvart sin plass så han bør vi også beholde på banen som sist.

Håper folk trekker på match nå, dette er årets høydepunkt med et utrolig godt utgangspunkt for bra stemning!

Comment

Allerede like mange påmeldte på klubbens facebookarrangement, som det var på Enga-Godset. Perfekt tidspunkt med Lørdag klokka 18.00. Tror på 15.000 jeg.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Tror på 15.000 jeg.
              Kapasiteten er 16555, men det inkluderer stappfullt bortefelt, presse, VIP, pluss alle våre egne publikumstribuner naturligvis.

Så selv om jeg liker optimismen din, er det ganske så urealistisk med 15k dessverre.

Comment

Ok, takker. Husker 19000 på Ullevaal 2016, da bør vi klare 14.000 i hvert fall? Har vi litt problemer nå fordi parkeringsmulighetene er mindre enn da vi var på Ullevaal? Drømmen hadde jo vært at Valle Hovin ble gjort om til parkeringsplass. Urealistisk?

Comment

Originally posted by FrankO View Post

Kapasiteten er 16555, men det inkluderer stappfullt bortefelt, presse, VIP, pluss alle våre egne publikumstribuner naturligvis.

Så selv om jeg liker optimismen din, er det ganske så urealistisk med 15k dessverre.
                  Hvor mange presseplasser er det?
                  Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                  -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Lsk, er lsk. Vi veit hva dem har å by på.
                    vi må naturligvis være ekstremt obs på kontringsstyrken deres.
                    Jeg tror de kommer til å få enorme tempoproblemer i forsvar dersom vi fortsetter den gode trenden på Intility. Frode Kippe kommer til å se ut som han beveger seg i slowmo ift våre fortrappe angrepsspillere.
                    Så nøkkelen her ligger i å nekte dem kontringer, og nekte dem dødballsituasjoner.
                    Det er mer eller mindre det de har å by på. Det kan være farlig nok det, men vi skal klare å spille ut lsk sju dager i uka. Ihvertfall på hjemmebane.

Håper vi avgjør kampen tildig. Hjertet mitt tåler ikke en reprise av fjoråret. Eller jo.. det gjør det

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                      denne bør vi vinne!

Erfaringen er vel at form har fint lite å si i disse oppgjørene. Kampene lever sitt eget liv uavhengig av oppladningen.

Når det er sagt så er vi (også i år) et betydelig bedre lag enn LSK og går inn i kampen som klare favoritter.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Drømmen hadde jo vært at Valle Hovin ble gjort om til parkeringsplass. Urealistisk?
                        Nei, men det koster. Vi leide den til de to første kampa på Valle, men fikk nesten utelukkende negative tilbakemeldinger (pga prisen som var break even med 80 prosent belegg). Vi får også utfordringer på vår- og senhøstkampene når det legges is der.

Comment

Originally posted by donny View Post

Hvor mange presseplasser er det?
                          Har ikke tallene nå, men det er ikke der det skorter. På åpningskampen ble langsidene ganske fort utsolgt, men sleit lenge med de siste ståplassene på Supportertribunen. Ikke en tribune for alle, og kanskje spesielt ikke etternølerne.

Comment

Originally posted by FrankO View Post

La oss ikke underselge dette. Her blir det utsolgt! Alle til Valle!

Comment

Originally posted by Plaum View Post

La oss ikke underselge dette. Her blir det utsolgt! Alle til Valle!
                              Tilskuertall er nettopp det; et tall. Kommer det 13 vil det oppleves som stappfullt. Men så klart: #AlleTilValle!

Comment

Working...
                              X