Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

13.000 solgte!
    Ett lag i Oslo.

Comment

Rapport fra dagens trening.
      Typisk trening dagen før kamp. Øvelser med høyt balltempo for gjennombrudd, firkant, avslutningsøvelser av diverse typer, lekent og god stemning i gruppa. Nakkim klatret opp på tribunen og hilste på guttungen etter treninga. Herlig med spillere som byr på seg selv. Minnene fra da jeg selv hang på gjerdet på vallefeltet på 80 tallet og beundret mine helter ble fornyet. Nå gleder vi oss veldig til i morgen !!
      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Bjørdal ikke i troppen. Vega og Sam heller ikke med, men de blir nevnt i artikklen på vif-fotball.no, det gjør ikke Bjørdal. Noen som vet hvorfor han ikke er i troppen?

Comment

Never mind! Ble fiksa, han er med.

Comment

Larsen
            Juarez - Bjørndal - Tollås - Ivan
            Shala - Lekven
            Dønnum - Ejuke - Finne
            Matti

Gleder meg sinnsykt til denne kampen. Forventer masse folk, stemning, sang og bluss.
            Håper vi ikke går på en smell og gjør jobben skikkelig.
            Tips 3-0
            god kamp!

Comment

Bjørdal er viktig, syns han har fått for lite kred. Gjør sjelden feil(tror ikke jeg har sett en?), full tenning, god på hode, en leder og markerer godt. Viktig spiller!
              Kampen mot fugla er alt vi kan ønske oss, derby, lørdag, tabelltopp og favoritter.
              Her blir det anal, tramp-tramp, hater hater kanari, farvel bøder osv..........
              Stas! Kos dere på kamp folkens

Comment

Lykke til Engavenner! Kjør over dem!!
                Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by patriot View Post
                  Bjørdal er viktig, syns han har fått for lite kred. Gjør sjelden feil(tror ikke jeg har sett en?), full tenning, god på hode, en leder og markerer godt. Viktig spiller!
                  Kampen mot fugla er alt vi kan ønske oss, derby, lørdag, tabelltopp og favoritter.
                  Her blir det anal, tramp-tramp, hater hater kanari, farvel bøder osv..........
                  Stas! Kos dere på kamp folkens
                  Nå husker jeg ikke nøyaktig når, men han har hatt et par skikkelige brølere! Heldivis er de sjeldne.
                  Ellers er jeg enig. Han har vært et bra tilskudd så langt. Det virker som om alle i forsvaret stoler mer på hverandre i år.

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
                    Larsen
                    Juarez - Bjørndal - Tollås - Ivan
                    Shala - Lekven
                    Dønnum - Ejuke - Finne
                    Matti
                    Jeg håper du får full pott på dette tipset, da har vi lillestrømdødaren Finne på en kant som scorer minst ett på frispark og Ejuke sentralt der han er best og Dønnum som kan holde leikestue på vingen.

Men jeg tror Azemi starter. Da trekkes Vilhjalmsson et hakk bak og Ejuke skyves ut på kant. Azemi har starta de to siste seriekampene og ble (sammen med Bjørdal) hvilt i cupen).

Abu og Lekven fikk en omgang hver, og Israelsson tok de siste 25 min for Vilhjalmsson.

Deilas hodepine er nok hvem han skal velge av Dønnum og Finne.

VI har hatt likt lag de siste to seriekampene med unntak av den ene vingen der Dønnum startet mot Godset og Vega mot Ranheim. Vega er jo ikke i troppen.
                    Forhåpentligvis er det en god kamp for å få i gang azemi, han kommer til å få sjanser og når han endelig får hull på byllen vil nok 20 kg falle fra skuldrene hans. Hans pasningslobb mot godset var det klasse over men kombinasjon av uflaks og udyktighet gjør at han ikke har putta enda.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Nå husker jeg ikke nøyaktig når, men han har hatt et par skikkelige brølere! Heldivis er de sjeldne..
                      Lagd straffe, scoret selvmål og pratet på seg gult kort i en situasjon han ikke var del i bl.a..

Comment

Noen som har status på antall solgte? Faen så det kribler i dag
                        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by VVV View Post
                          Noen som har status på antall solgte? Faen så det kribler i dag
                          Ut ifra ticketmaster er det et par hundre ledige igjen på Vålerengatribunen, og rundt 100 på hovedtribunen. Mellom 50 og 250 et sted på supportertribunen regner jeg med, og ingen aning om andre kortsia.
                          Dette blir fult, drep dem!

Comment

https://www.dagsavisen.no/sport/hvor...dass-1.1528273

4-1 seier til Vif i dag tror jeg.

Comment

Drep dem Vål’enga, drep dem!

Comment

Steindødt på Kanarifuglas forum. Der er det halvannen side med pessimisme.
                                Her er det seks sider med optimisme.

De har solgt 400 billetter. Vi har vel solgt 12 000 (?)
                                Det gir en liten pekepinn på hvordan det står til i supportergruppene.

Riksavisene skriver side opp og side ned om oss. Bare VG har skrevet 4 artikler på de siste 4 dagene om oss!
                                Lokalavisene gidder ikke å skrive om fugla. Og ikke før i går har klubben lagt ut noe på egne nettsider om "årets kamp".

Lillestrøm står med utrolige 7 i odds til borteseier, så det er hevet over enhver tvil at vi er store favoritter i dag.
                                Da skal vi f*** meg vise at det er et fortjent stempel vi har fått på oss. Send de få bønda som kommer - i skam tilbake til stasjonsbygda
                                Skal på fest i kveld, så håper virkelig at det blir noe å feire, istedenfor gravøl
                                Last edited by EngaForAlltid; 25.05.2019, 13:45.

Comment

Working...
                                X