Etter dagens begredelige tap mot LSK, så synes jeg det er betimelig å spørre: Er det greit at treneren vår tar med spillere ut å drikker mellom kamper? Har fra sikre kilder at Deila har hatt nachspiel med flere av spillerne våre, bla Juarez. Og det ble konsumert Tequila. For meg så minner det om tiden da Reka hadde pokerlag hjemme med Steffen Iversen og Co, rett og slett flaut. Hadde satt pris på om noen kunne spurt Deila om dette, og fått en uttalelse.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Er det greit at spillere drikker i sesongen?
Collapse
X
-
Avhenger selvsagt av hvor lenge det er til neste kamp og hvor mye alkohol. Men det er opplest at flere enheter alkohol setter en toppidrettsutøver tilbake i en 2-3 dager, altså at man ikke får maks uttelling i disse dagene.
Høres uansett helt sjukt ut at trenern inviterer på nachspiel; det er ikke innafor mens det er sesong..
-
Originally posted by g-maZta View PostJa for faen!
england, tyskland, spania, italia, frankrike, nederland osv er alle bedre enn norge i fotball, og alkohol er mer vanlig der. Vi burde heller spørre: drikker vi nok?
Så et intervju med Jürgen Klopp for en stund siden der han uttalte at det var et fåtall av hans spillere som drakk overhodet... begrunnelsen gikk på restitusjon.
Comment
-
Originally posted by Loffen View PostAvhenger selvsagt av hvor lenge det er til neste kamp og hvor mye alkohol. Men det er opplest at flere enheter alkohol setter en toppidrettsutøver tilbake i en 2-3 dager, altså at man ikke får maks uttelling i disse dagene..
uansett, "byliv-kulturen" har vel vært en del av Enga i mange år. Husker det var mye diskutert for noen år siden, ikke like mye diskutert nå, men kanskje like relevant?
Comment
-
Originally posted by Loke View PostEpisoden skjedde mellom Godset kampen og kampen idag, altså i en periode med 9 dager mellomrom mellom kamp.
Generelt synes jeg det burde være rom for å ta seg en bytur etter kamp hvis det er >to uker til neste gang, og det uansett ikke er trening dagen etter. Tror det bygger mer positiv kultur enn det ødelegger for prestasjoner.
- 2 likes
Comment
-
Originally posted by Loke View PostEtter dagens begredelige tap mot LSK, så synes jeg det er betimelig å spørre: Er det greit at treneren vår tar med spillere ut å drikker mellom kamper? Har fra sikre kilder at Deila har hatt nachspiel med flere av spillerne våre, bla Juarez. Og det ble konsumert Tequila. For meg så minner det om tiden da Reka hadde pokerlag hjemme med Steffen Iversen og Co, rett og slett flaut. Hadde satt pris på om noen kunne spurt Deila om dette, og fått en uttalelse.
Skal du først slenge ut sånne ting, bør du ha noe. Du er klar over at Deila skal sparkes hvis dette er sant?
Comment
-
Originally posted by Ed1913 View Post
Vi hadde kamp mot Godset 16. mai, kamp mot Eidsvoll 22. mai, og kamp i dag 25. mai. Du mener altså at Deila har tatt med noen av spillerne på fylla i en periode der vi har tre kamper på ti dager? Sorry, men det tror jeg ikke noe på. .
- 1 like
Comment
-
Originally posted by EngaForAlltid View PostJeg trenger en utblåsning i hvert fall annenhver helg, og jeg opplever nok ikke halvparten så mye stress som profesjonelle fotballspillere.
Det å drikke sammen styrker samholdet og gir spillerne muligheten til å bli kjent utenfor fotballbanen. Det skal de selvfølgelig få fortsette med
Mye handler om restutisjon, alkohol etter trening eller kamp forlenger denne tiden ganske så mye. Men jeg rengner med at folkene på valle har kontroll på dette.
- 1 like
Comment
Comment